Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dvěstě v městě, třista z místa ......
Originál zaslal Kriznik
[B]M5 jsem tipoval taky
ale M5 touring?
to je joke, nebo se fakt delala?![]()
"BMW M5 E34 Touring
V roce 1991 se objevila i verze touring jako ztělesnění M idejí v karoserii kombi. Na jaře 1992 už putoval k prvním spokojeným zákazníkům. Ve standardní výbavě disponoval většími 9-palcovými disky s pneu 255/40/17. Jízdní výkony byly o maličko horší a to díky větší váze (o 80 kg). Protože typičtí zákazníci pro M5 vyhledávali diskrétní a praktický transport, činily prodeje M5 Touring rovnou polovinu všech prodaných M5. Kvůli emisním limitům v Rakousku a Švýcarsku BMW přeladilo motory na 334 koní (a později na 327 koní). V USA se kupci k verzi M5 3.8 vůbec nedostali a místo toho mohli zakoupit 540i Sport, který byl představen v roce 1995. Těchto 200 ks limitované serie mělo M5 podvozek, brzdy, kola a modifikace na karoserii spolu s osmiválcovým motorem z 540i. o výkonu 286 koní. V září 1992 přišly na řadu další drobná vylepšení, tak jako v ostatních modelech pětkové řady. Ve standardní výbavě byly zrcátka nového tvaru, immobilizer, předpínače bezpečnostních pásu a side impact protection, což byl vylepšený systém bočních výztuh proti nárazu. V září 1993 se objevil ve standardu i airbag pro řidiče."
A ještě techn. data:http://www.volny.cz/daniel.hruby/techndatE34.html :bigok:
Originál zaslal Lukáš
[B]Me to vpravo pripomina Ackovou Vectru....ale ta asi 280 nejede)
Ale asi máš recht
PS: mimo mísu: nechceš dát do pořádku tu tvojí platební událost?:) Já vím že jsi si toho asi nevšiml a nikdo tě zatím neupozornil, jsme jenom lidi, že jo:) ...a proto ti to teda píšu:):bigok:

- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Schejbix
[B]A vo tom to je, ne. Zatacky si musis preci vychutnat :drive:
Me ani nic jinyho nezbejva :bezzub:







Originál zaslal TT
[B]:D užívat to jo , ale 190 km/h na vodičcea v zrcátku nadrženýho Saaba 93, kterej by si tě dal k obědu, to jsem nemohl přenést přes srdce a tak jsem mazla ještě trochu potrápil:D jeli jsme 200 km/h dokonce jsme předjeli AUDI A8, 4.2 s modrým majáčkem, nevím na co ho měl zapnutej:D , pak jsem ještě trochu přidal jeli jsme zlehka přes 210 km/h Saabík to vzdal , ne že by jeho agregát neměl sílu, ale majitel se možná trochu připo*ral, všude voda a začal nám přejíždět kamión z pravýho pruhu doleva , já to ještě stihl , ale jeho tam skřípnul, pak se na to už vykákl, ...
pravda je že jsem měl při každém projetí zatáčkou kdy byla rychlost vyšší než 170 km/h vorosenou p*del:D
jindy víc jak 140 km/h na mokru nejezdim, ale včera mě chyt zase rapl,:D ...jako každej den říká moje žena:D :gobeer:
:ucta: :bigok:
mam BengaBoys rad,kdyz jsou rozumny a maj smysl pro humor...Jednou jsem zkousel v HB ten dig. ukazatel momentalni rychlosti- chtel jsem vedet, jestli je ten displey 2 nebo 3 cifernej
je 3 cifernej, tak uz to nemusite zkouset! (bohuzel jsem si nevsimnul, ze za mnou akorat vyjel z vedlejsi policejni transporter a videl jak zhasinalo cislo 124, tak me pak dojel, vec se vysvetlila a kupodivu vyresila uplne na pohodu, takze timto-neni polda jako polda
)


“Ability is what you're capable of doing.”