Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

328i versus 325Tds

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Marty
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: úte 27.05.2003 00:00
Bydliště: kousek od Vizovic

#1 Příspěvek od Marty »

Mam dilema 328i nebo 325Tds:???: Co koupit
328i ta mě bere ten brutální zátáh,zvuk to je:bigok: ale co provoz-spotřeba.325Tds je taky dobrá.No nevím ročně nalítám tak 30000km.Co vy na to boys__:???: :???: Díkes
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Georgis »

Když chceš lenivější auto (které ale umí jet i rychle - což je super kompromis) a chceš něco ušetřit na provozních nákladech tak si kup diesela.
Pokud prahneš po lepší palbě a je ti jedno co to žere, ber benzin.
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Bombarder »

Nevim, jestli je 328i lepsi palba. Pred par mesici mi zde vsichni tvrdili, ze si TDS s 325i hrave poradi. Takze 328i bude dle tvrzeni asi tak na stejno !!
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

325TDS ma co delat s mojim predpotopnim iS-em, o 328i nemluve... fakt se uz prober z howen, Bombi
“Ability is what you're capable of doing.”
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Bombarder »

Hanzi, urcite si vzpomenes na diskuzi Golf II vs 325i. Nejaky Lukas tam psal, ze ma 325tds a 325i dela bezne... tak nemumlej neco o hovnech, mozna jsi mu daval za pravdu i ty !!
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

LukasH ma TDs nachipovany, coz je rozdil, ale i tak se ho muzes zeptat, kdo se mu lepil od CCM na Jizni spojku na kufr /kdyz na to slapne na rovine, tak mi ujede, vo tom zadna, stejne abych ho stihal nebudu delat nic jinyho nez radit a on pojede pohodu, ale 4 valec s polovicnim kroutakem je trochu jinde/... a 328i, ktera ma shodnej kroutak, vetsi vykon a dynamiku... uvidis co napise zbytek majitelu TDs a 328i
“Ability is what you're capable of doing.”
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Bombarder »

Jsem zvedavy, tehdy byli jineho nazoru..
Marty
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: úte 27.05.2003 00:00
Bydliště: kousek od Vizovic

#8 Příspěvek od Marty »

Tak tomu nevěřím,že 325Tds udělá 325i.To asi hodně záleží na řidiči a jeho sevřené prdel........
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#9 Příspěvek od Don T »

Apropo je nejakej extremni rozdil mezi 328 a 325?
GG
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: pát 18.10.2002 00:00
Bydliště: Beroun

#10 Příspěvek od GG »

Do Tds bych šel tak po nalítání 40.000km/rok a více.
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od vally »

Já měl 525 tds a momentálně jezdím s 523i. A sám za sebe můžu říct, že se tds-o na 523i nečape ani náhodou ( o 328i nemluvě ). Rozdíl ve spotřebě neni nijak brutální, ale tds-ko je samozřejmě v naftě, ale zase bude o něco dražší.
Schejbix
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: úte 18.02.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Schejbix »

Originál zaslal Don T
[b] Apropo je nejakej extremni rozdil mezi 328 a 325?

325i se vyrabela do r. 95, 328i je nastupce s vetsim kroutakem a 1 konikem navic, jestli se nepletu
ani s jednou sem nejel, ale moc velkej rozdil ve vykonu bych tam nevidel
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od bpytlik »

vally: mam 525tds a dam ti na prdel kdy si reknes...
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Vena »

325i ma 192kobyl a 328i 193, pokud se nepletu. Takze to asi takovej rozdil nebude... :alien:
Jakub

#15 Příspěvek od Jakub »

Rek bych ze TDS je prima pokud za rok udelas tak 50 - 60, pokud ses zavodnik kup si 328 na 30 tisicich km toho zas tolik neprovaris.

Podotykam, ze casteji se nezavodi...
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Pivson »

Je tam rozdil v kroutaku:

2.5 M50 Vanos
245 / 4200 Nm/otacky

2.8 M52
280 / 3950 Nm/otacky
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Georgis »

2,5 litry TD nebo TDs od spodku (otáček) prostě nejedou tak jak benzíny, proto asi po startu bych viděl prdel. No a když se to pak rozdýchá na vrchu(což je jiné kafe), tak bych asi horko těžko doháněl akcelerační deficit. Na 328 to nemá.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#18 Příspěvek od Martinéz »

Originál zaslal bpytlik
[b] vally: mam 525tds a dam ti na prdel kdy si reknes...


:hlad: :bigok:
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od vally »

Originál zaslal bpytlik
[B]vally: mam 525tds a dam ti na prdel kdy si reknes...

No nevím jestli už si někdy řídil 2,5 litr v benzínu, ale já měl tds-o rok. Když jsem poprvé řídil benzín, byl jsem z toho zklamanej. Tds-o už docela slušně umí zatlačit do sedaček ( samozřejmě záleží s čím to člověk porovnává ) a benzín mi nejdříve připadal takovej vlažnější. Turbo ti dává pocit, že to jede, ale je to jenom pocit a když pak srovnáš rychlost, s jakou tds-o zrychluje nad 150, je proti benzínu pomalejší. Když ve 120 sešlápnem oba čtyřku, tak mi nejdřív možná budeš ujíždět, jenomže ty tam ve 160 už budeš ládovat pětku a já až ve 190 a i na tu pětku to ještě bude chtít dopředu. Je možný, že to moje tds-o, už taky nejezdilo tak jak mělo, ale nad 200 už moc oslnivou akceleraci nepředvádělo. A co se menších rychlostí týče, tak se koukni do tabulek na zrychlení z nuly na 100 a benzín bude zase lepší - myslím, že je to 10,4 - 8,5 ve prospěch benzínu. Taky nevím, co máš za typ, ale jestli E-34, tak určitě víš, že E-39 je i docela pokrok v podvozku. Ovšem je možný že máš E-39 120 kw a třeba i nějakej chip a to potom nemůžu soudit.
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#20 Příspěvek od RostaO »

...no porovnavate tady porad, "kdyz se tomu da plnej knedlik" a "kdyz budes chtit zavodit" ... no ja bych sel do nafty ...v klidku muzes jezdit za 7 litranku a kdyz tomu das plnej kotel, tak na vic jak 11 to tezko budes dostavat a rychle jezdit a akcelerovat to auto umi taky. Na dieselu je impozantni ten zatah od spoda. Pokud samozrejme mas ranec penez na benzin ... uz jenom na tu spotrebu a mas pocit, ze na diesel jezdi jenom bagry, tak si kup benzin. Ale moznosti nafty tady dost dobre prezentuje Lukas H. a bpytlik.....
Odpovědět