Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

pojelo me RS

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#21 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

To zni fakt zajimave ... pocitam ze by to nejakej kutil ( ja sem totalne levej ) zmaknul. Ty senzory myslis jen umistit nebo neco jinyho?
M3power
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 22.06.2002 00:00
Bydliště: Brno

#22 Příspěvek od M3power »

Presadit, pridat (2,8 ma neco navic) atp......

Nejaky kutil co tomu trochu rozumi a uvidi obe sani vedle sebe, tak uz bude vedet co je potreba upravit ;-)
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#23 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

no super .. dik za tip
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#24 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

jedna vecna: opravdu to funguje /tzn. ma to nekdo na kare, kdyz tam mel pred tim seriovy 328i sani a ted to jede znatelne lip? mereno na brzde? nejak me nenapada, proc by to melo jet lip /ten tvar sani je optimalizovanej na ten motor, ne? kdyz kouknu na tu 328i tak mi prijde, ze ty kanaly jsou nakloneny smerem ke skrtici klapce kvuli lepsimu proudeni... ale nic o tom nevim, tak se ptam :-) / .... toz jak to je?
“Ability is what you're capable of doing.”
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od darmon »

teoreticky to muze jet lip na ukor neceho jinyho.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#26 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz: samozrejme ze nez bych neco takovyho udelal tak bych to chtel nekde videt a mit jistotu.
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal LOPOLO
[B]mno na nejakejch strankach pisou ze M52 dostane +16kW jinde 20 PS / 14 KW ale veril bych spis tem 150kW coz nema smysl.

http://www.chiptuning.cz/ <- tady pisou neco o 172kW ale moc bych tou neveril.

Věř tomu... viz http://www.kerscher-motoren.de/pdf/turbokits.zip
M3power
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 22.06.2002 00:00
Bydliště: Brno

#28 Příspěvek od M3power »

Originál zaslal Hanz
[B]jedna vecna: opravdu to funguje /tzn. ma to nekdo na kare, kdyz tam mel pred tim seriovy 328i sani a ted to jede znatelne lip? mereno na brzde? nejak me nenapada, proc by to melo jet lip /ten tvar sani je optimalizovanej na ten motor, ne? kdyz kouknu na tu 328i tak mi prijde, ze ty kanaly jsou nakloneny smerem ke skrtici klapce kvuli lepsimu proudeni... ale nic o tom nevim, tak se ptam :-) / .... toz jak to je?


Kdyz se podivas na ten obrazek, tak hned vidis ze sani ze 2,5l ma vetsi prumer a je kratsi. Tedy optimalni saci cesta.
328i je prave priskrceny, a to z duvodu marketingu, spotreby, a hlavne pojistky, pac v "civilizovanych" zemi se meri vyse pojistky podle vykonu, a 193-195 koni byva vetsinou hranice kategorie....
Nebo jak si vysvetlite, ze 328i co ma o 299 kubiku vic, ale pouze 1 PS navic jak 325i?

A neco podobneho se praktikuje uz leta u 325e E30 (2,7l) 130 koni v zaklade, jen ze tam se musi se sanim prehodit i hlava z 2,5 a elektronika, a je hned 200-210 koni na svete.....
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Klakson »

no pozor u ty E30je to složitější, aby jsi měl 2,7i musíš dělat i jiný úpravy než přehodit hlavu s elektronikou, je tam nutná i úpravo bloku motoru.

není vždy pravidlo čím kratší sání tím to líp jede, ale co by mohlo hodně LOPOLOvi pomoct je saní z M5, montoval to do 2,8i Krámskej, mrkni na jeho stránky, má to tam v nějaký E39.
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal M3power
[B]Kdyz se podivas na ten obrazek, tak hned vidis ze sani ze 2,5l ma vetsi prumer a je kratsi. Tedy optimalni saci cesta.
328i je prave priskrceny, a to z duvodu marketingu, spotreby, a hlavne pojistky, pac v "civilizovanych" zemi se meri vyse pojistky podle vykonu, a 193-195 koni byva vetsinou hranice kategorie....
Nebo jak si vysvetlite, ze 328i co ma o 299 kubiku vic, ale pouze 1 PS navic jak 325i?

A neco podobneho se praktikuje uz leta u 325e E30 (2,7l) 130 koni v zaklade, jen ze tam se musi se sanim prehodit i hlava z 2,5 a elektronika, a je hned 200-210 koni na svete.....

Mno hlava ti z E30 2.5 -> 2.7 neudělá, ojnice a klika z 324td už jo...

328i má výkon posazenej dole a je uškrcená o cca 20 kW. S tim sáním z M50 bych nelaboroval, bo na všechny M52jky a M54ky je podobný a BMW asi ví co dělá. Prostě kus plastu, jo kdyby se jednalo o šest klapek jako má M3, tak neřeknu (mimochodem právě z bloku a hlavy M50 se dělala jedna americká verze E36 M3).

Co pomůže 328i na cca 160 kW je dvojice vaček a k nim na míru udělanej čip.
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Shrek »

LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#32 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Klakson : -> koukal sem ale to uz neni prdel .... bojim se ze by to stalo ranec.

Shrek: -> vačky se mi zdaj uz moc radikalni a jak rikam, nejsem zadnej zavodnik, v uvahu prichazi deleny sani. K tomu by pak ale meli bejt asi svody nebo se pletu?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#33 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal Shrek
[B]Dvojice vaček: http://www.drschrick.de/images/Katalog%20072002%20Deutsch.pdf


nemecky neumim :-( v anglictine to tam mozna najdu taky. Diky
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal LOPOLO
[B]Shrek: -> vačky se mi zdaj uz moc radikalni a jak rikam, nejsem zadnej zavodnik, v uvahu prichazi deleny sani. K tomu by pak ale meli bejt asi svody nebo se pletu?

Vačky jsou základ...

Mimochodem, takhle vypadá sání Schrick pro M52B28...
Přílohy
intake_schrick_manifold_lg.jpg
intake_schrick_manifold_lg.jpg (37.86 KiB) Zobrazeno 1660 x
intake_schrick_manifold_lg.jpg
intake_schrick_manifold_lg.jpg (37.86 KiB) Zobrazeno 1660 x
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Shrek »

A tohle je jeho výsledek...
Přílohy
intake_schrick_manifold_dyno.jpg
intake_schrick_manifold_dyno.jpg (44.12 KiB) Zobrazeno 1659 x
intake_schrick_manifold_dyno.jpg
intake_schrick_manifold_dyno.jpg (44.12 KiB) Zobrazeno 1659 x
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Shrek »

...nerez od supersprintu...
Přílohy
785501.jpg
785501.jpg (18.46 KiB) Zobrazeno 1652 x
785501.jpg
785501.jpg (18.46 KiB) Zobrazeno 1652 x
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#37 Příspěvek od Kriznik »

a lopolo zacne nehorazne sypat ;)
jen co si o litr a dva valce polepsi, pohorsi o dvoje dvere, tak uz nevi co jak by kde poladil vic dal a lip ;)

:potlesk:

p.s: "me to staci" :)
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#38 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

ehmm .. :D .. me to staci :-) Jen kdybych mel nejaky hodne volny penize :-)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#39 Příspěvek od abdul »

Originál zaslal LOPOLO
[B]ehmm .. :D .. me to staci :-) Jen kdybych mel nejaky hodne volny penize :-)


nemusej byt "hodne volny", staci "hodne volnych" :D
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Bombarder »

Nechapu jak se muze nekdo vubec divit, kdyz RS v pohode udela 318 !!
A jeste k tomu dalsi pisou, ze to musel mit nacipovane !! To snad není mozne !!
Odpovědět