Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
pojelo me RS
jedna vecna: opravdu to funguje /tzn. ma to nekdo na kare, kdyz tam mel pred tim seriovy 328i sani a ted to jede znatelne lip? mereno na brzde? nejak me nenapada, proc by to melo jet lip /ten tvar sani je optimalizovanej na ten motor, ne? kdyz kouknu na tu 328i tak mi prijde, ze ty kanaly jsou nakloneny smerem ke skrtici klapce kvuli lepsimu proudeni... ale nic o tom nevim, tak se ptam
/ .... toz jak to je?

“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal LOPOLO
[B]mno na nejakejch strankach pisou ze M52 dostane +16kW jinde 20 PS / 14 KW ale veril bych spis tem 150kW coz nema smysl.
http://www.chiptuning.cz/ <- tady pisou neco o 172kW ale moc bych tou neveril.
Věř tomu... viz http://www.kerscher-motoren.de/pdf/turbokits.zip
Originál zaslal Hanz
[B]jedna vecna: opravdu to funguje /tzn. ma to nekdo na kare, kdyz tam mel pred tim seriovy 328i sani a ted to jede znatelne lip? mereno na brzde? nejak me nenapada, proc by to melo jet lip /ten tvar sani je optimalizovanej na ten motor, ne? kdyz kouknu na tu 328i tak mi prijde, ze ty kanaly jsou nakloneny smerem ke skrtici klapce kvuli lepsimu proudeni... ale nic o tom nevim, tak se ptam/ .... toz jak to je?
Kdyz se podivas na ten obrazek, tak hned vidis ze sani ze 2,5l ma vetsi prumer a je kratsi. Tedy optimalni saci cesta.
328i je prave priskrceny, a to z duvodu marketingu, spotreby, a hlavne pojistky, pac v "civilizovanych" zemi se meri vyse pojistky podle vykonu, a 193-195 koni byva vetsinou hranice kategorie....
Nebo jak si vysvetlite, ze 328i co ma o 299 kubiku vic, ale pouze 1 PS navic jak 325i?
A neco podobneho se praktikuje uz leta u 325e E30 (2,7l) 130 koni v zaklade, jen ze tam se musi se sanim prehodit i hlava z 2,5 a elektronika, a je hned 200-210 koni na svete.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
no pozor u ty E30je to složitější, aby jsi měl 2,7i musíš dělat i jiný úpravy než přehodit hlavu s elektronikou, je tam nutná i úpravo bloku motoru.
není vždy pravidlo čím kratší sání tím to líp jede, ale co by mohlo hodně LOPOLOvi pomoct je saní z M5, montoval to do 2,8i Krámskej, mrkni na jeho stránky, má to tam v nějaký E39.
není vždy pravidlo čím kratší sání tím to líp jede, ale co by mohlo hodně LOPOLOvi pomoct je saní z M5, montoval to do 2,8i Krámskej, mrkni na jeho stránky, má to tam v nějaký E39.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal M3power
[B]Kdyz se podivas na ten obrazek, tak hned vidis ze sani ze 2,5l ma vetsi prumer a je kratsi. Tedy optimalni saci cesta.
328i je prave priskrceny, a to z duvodu marketingu, spotreby, a hlavne pojistky, pac v "civilizovanych" zemi se meri vyse pojistky podle vykonu, a 193-195 koni byva vetsinou hranice kategorie....
Nebo jak si vysvetlite, ze 328i co ma o 299 kubiku vic, ale pouze 1 PS navic jak 325i?
A neco podobneho se praktikuje uz leta u 325e E30 (2,7l) 130 koni v zaklade, jen ze tam se musi se sanim prehodit i hlava z 2,5 a elektronika, a je hned 200-210 koni na svete.....
Mno hlava ti z E30 2.5 -> 2.7 neudělá, ojnice a klika z 324td už jo...
328i má výkon posazenej dole a je uškrcená o cca 20 kW. S tim sáním z M50 bych nelaboroval, bo na všechny M52jky a M54ky je podobný a BMW asi ví co dělá. Prostě kus plastu, jo kdyby se jednalo o šest klapek jako má M3, tak neřeknu (mimochodem právě z bloku a hlavy M50 se dělala jedna americká verze E36 M3).
Co pomůže 328i na cca 160 kW je dvojice vaček a k nim na míru udělanej čip.
Originál zaslal Shrek
[B]Dvojice vaček: http://www.drschrick.de/images/Katalog%20072002%20Deutsch.pdf
nemecky neumim

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal LOPOLO
[B]Shrek: -> vačky se mi zdaj uz moc radikalni a jak rikam, nejsem zadnej zavodnik, v uvahu prichazi deleny sani. K tomu by pak ale meli bejt asi svody nebo se pletu?
Vačky jsou základ...
Mimochodem, takhle vypadá sání Schrick pro M52B28...
- Přílohy
-
- intake_schrick_manifold_lg.jpg (37.86 KiB) Zobrazeno 1640 x
-
- intake_schrick_manifold_lg.jpg (37.86 KiB) Zobrazeno 1640 x