Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

V jakém nej autě ste jeli ?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#1 Příspěvek od Ocasek »

jen by mě to tak zajmalo co je tu za mastery :)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od darmon »

no uchvatila mne sbirka lexusu meho kamarada, jsou to velmi prijemne voziky jak LS400 tak LS430, co se tyce sportovnich aut tak asi Lancer EVO VI a VII.
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Pivson »

Kdyz to vemu podle výkonu
tak nejzhavejsi
Lancia Delta HF Turbo Integrale EVO III kolem 300 PS (řídil jsem)
Subaru Impreza cca 270 PS (vezl jsem se)
Škoda Octavia cca 300 PS (vezl jsem se)

Pak jestě nějáky CAMARO tuším Z 28 ?, ale kolik mělo nevím
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od vally »

Já jsem jel v BMW a i jsem ho dokonce řídil :D
[QUOTE]Originál zaslal Pivson

Lancia Delta HF Turbo Integrale EVO III kolem 300 PS (řídil jsem)
[/QUOTE

Tak to bych si taky nechal říct, to ti moc závidim :gobeer:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

jj, sice se nema, ale ja taky:-) jel jsem v podobnym kousku /Evo II, evo 3 muzem leda tak videt v muzeu Lancie/ jako spolujezdec a celkem jsem se divil, co to "auto umi" .... rozjezd z krizovatky do T se odehral tak, ze se borec koukal jen doleva, dal plnej rejd doleva a plyn, preradil na dvojku a uz jsme predjizdeli, tak to pokracovalo az do 200, pak uz to pripominalo videohru a ja jen drzel dvere a sedacku... pak prisla druha krizovatka do T, ve 180ti nalitnul do cca 100m odbocovaciho pruhu,brutal brzdeni, cca 10m pred protijedoucim autem /bawem s De znackou, vidim to jak dneska :-) / strhnul doleva, udelal v nejakych 50ti otocku na petniku mezi svodidlama po stranach a vlitnul zase zpatky a zacal predjizdet to bawo... kdyz jsem pak vylez, mel jsem hodne nejisty nohy .-)
Jinac nej zrychleni jsem zazil v S600 "mamut", kdy nebylo nic slyset, jen se ty malinky auticka kolem nekam propadavaly dozadu :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#6 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

No největší radost jsem měl ze svezení v 911 cabrio Turbo look r.v. 87 motor 3,2 s 231 k.No nebylo to vůbec o tom kolik to má koní,ale o tom jaká to je legenda!A hlavně ten zvuk!!!
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#7 Příspěvek od Kriznik »

ridil jsem:
- Porsche GT3
- Porsche Cayenne
- MB AMG C32
- BMW M3 E36
- BMW Z4
vezl jsem se:
- BMW M5 E39

to je snad z te zajimavejsi pulky vsechno ;)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od darmon »

to je skvely jak kazdej jezdil s neexistujici Lanciou EVO 3 :))))
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#9 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal darmon
[B]to je skvely jak kazdej jezdil s neexistujici Lanciou EVO 3 :))))
:lool2:
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Pivson »

Ono je to vlastne jen lajcky pojmenovani EVO III
vse jsou púouze EVO II a tohle je presne to stejny.

Tohle auto je limitka tzv. Giallo
220 Evolution II cars were built in 1993-94, the car was finished in the bright Yellow with Black Alcantara seats.

Bylo vyrobeno 220 kusu.

Tohle auto je z roku 1994 a prodelalo uz nejake upravy. Hlavni je bypas na turbu (nastvovací) = kolem 300 PS
Turbo může dávat tlak až 2,7 bar
Zavodní výfuk (zadnej kat, jen proste roura)

ma ji kamard, co je to tehle aut blazen a co to dovede na silnici se fakt neda popsat. To chce zazit!

kvalitnejsi foto tu ted nemam
Přílohy
1111.jpg
1111.jpg (45.49 KiB) Zobrazeno 1539 x
1111.jpg
1111.jpg (45.49 KiB) Zobrazeno 1539 x
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od darmon »

jestli se nepletu, tak presne tahle zluta je bejvala toho cloveka co mne povozil v mitsubishi, a prodal ji nekam k plzni kdyz ji poslal dvakrat pres strechu :)
btw zavodni vejfuk = zadnej kat proste roura, cili proste roura s tlumicema , co je na tom zavodniho :)
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#12 Příspěvek od Ocasek »

2.7 bar? to je dost ne? ;)
jo a v porsche 911 c4 asi 92 nebo 93 možná pojedu taky :)
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Pivson »

První majitel byl p.Opočenský (příznivci rallye vedi) pak nekdo od Strakonic a pak nekdo z kasperskejch hor.

Vejfuk je tam nejakej zavodni koplet odpredu a ma to oprvdu zvuk nadhernej. Jaky skupiny a co je to za fejfuk fakt nevim.

Jestli byla pres strechu nevim, ale ne prdek trochu urcite.

Ehm kdo by tohle auto setril

Stejne BMW je BMW :D
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Pivson »

Originál zaslal Ocasek
[B]2.7 bar? to je dost ne? ;)
jo a v porsche 911 c4 asi 92 nebo 93 možná pojedu taky :)


bypass na turbu - nastavitelnej
a pridavnej budik vevnitr
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Georgis »

Když jsem jezdil jako mechoš na závody do vrchu, tak na Kopci Pezinok-Baba (SK) přijela za Dodem Studeničem black Testarossa z (D). Měl jsem tu čest se v ní svézt (jako spolujezdec samozřejmě). Mimochodem dolů z toho kopce do depa. Paráda. Když jsem vystoupil, tak jsem se vznášel blahem.
Řídil jsem Corvetu, ale nějaký ročník 82 a byl to 5ti litr. Zkalmalo mě to. Lítal jsem po cestě od krajnice po střed cesty. Ve větší rychlosti se to nedalo uřídit. Měl na tom válce nějaké 325ky. No hrůza. Uskákané jak koza. Podvozek o ničem , akorát ten motor byl šílený.....
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#16 Příspěvek od Ocasek »

jo to corvetty bejvaj 5litry.. 5.7 ;)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Pivson
[B]První majitel byl p.Opočenský (příznivci rallye vedi)

ano, ten muj kamarad co mne povozil v tech lancerech a ktereho jsem zminoval je prave ten onen Opocensky :D, nic proti lancii ale misak je misak :)
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00

#18 Příspěvek od Bubi »

Nic proti misakovi, ale BMW je BMW :)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od darmon »

jo jo, bmw je o pohodli :) misak o sportu :)
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#20 Příspěvek od Ocasek »

a bmw neni o sportu? ;)
Odpovědět