
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
V jakém nej autě ste jeli ?
jj, sice se nema, ale ja taky:-) jel jsem v podobnym kousku /Evo II, evo 3 muzem leda tak videt v muzeu Lancie/ jako spolujezdec a celkem jsem se divil, co to "auto umi" .... rozjezd z krizovatky do T se odehral tak, ze se borec koukal jen doleva, dal plnej rejd doleva a plyn, preradil na dvojku a uz jsme predjizdeli, tak to pokracovalo az do 200, pak uz to pripominalo videohru a ja jen drzel dvere a sedacku... pak prisla druha krizovatka do T, ve 180ti nalitnul do cca 100m odbocovaciho pruhu,brutal brzdeni, cca 10m pred protijedoucim autem /bawem s De znackou, vidim to jak dneska
/ strhnul doleva, udelal v nejakych 50ti otocku na petniku mezi svodidlama po stranach a vlitnul zase zpatky a zacal predjizdet to bawo... kdyz jsem pak vylez, mel jsem hodne nejisty nohy .-)
Jinac nej zrychleni jsem zazil v S600 "mamut", kdy nebylo nic slyset, jen se ty malinky auticka kolem nekam propadavaly dozadu

Jinac nej zrychleni jsem zazil v S600 "mamut", kdy nebylo nic slyset, jen se ty malinky auticka kolem nekam propadavaly dozadu

“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ono je to vlastne jen lajcky pojmenovani EVO III
vse jsou púouze EVO II a tohle je presne to stejny.
Tohle auto je limitka tzv. Giallo
220 Evolution II cars were built in 1993-94, the car was finished in the bright Yellow with Black Alcantara seats.
Bylo vyrobeno 220 kusu.
Tohle auto je z roku 1994 a prodelalo uz nejake upravy. Hlavni je bypas na turbu (nastvovací) = kolem 300 PS
Turbo může dávat tlak až 2,7 bar
Zavodní výfuk (zadnej kat, jen proste roura)
ma ji kamard, co je to tehle aut blazen a co to dovede na silnici se fakt neda popsat. To chce zazit!
kvalitnejsi foto tu ted nemam
vse jsou púouze EVO II a tohle je presne to stejny.
Tohle auto je limitka tzv. Giallo
220 Evolution II cars were built in 1993-94, the car was finished in the bright Yellow with Black Alcantara seats.
Bylo vyrobeno 220 kusu.
Tohle auto je z roku 1994 a prodelalo uz nejake upravy. Hlavni je bypas na turbu (nastvovací) = kolem 300 PS
Turbo může dávat tlak až 2,7 bar
Zavodní výfuk (zadnej kat, jen proste roura)
ma ji kamard, co je to tehle aut blazen a co to dovede na silnici se fakt neda popsat. To chce zazit!
kvalitnejsi foto tu ted nemam
- Přílohy
-
- 1111.jpg (45.49 KiB) Zobrazeno 1548 x
-
- 1111.jpg (45.49 KiB) Zobrazeno 1548 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
První majitel byl p.Opočenský (příznivci rallye vedi) pak nekdo od Strakonic a pak nekdo z kasperskejch hor.
Vejfuk je tam nejakej zavodni koplet odpredu a ma to oprvdu zvuk nadhernej. Jaky skupiny a co je to za fejfuk fakt nevim.
Jestli byla pres strechu nevim, ale ne prdek trochu urcite.
Ehm kdo by tohle auto setril
Stejne BMW je BMW
Vejfuk je tam nejakej zavodni koplet odpredu a ma to oprvdu zvuk nadhernej. Jaky skupiny a co je to za fejfuk fakt nevim.
Jestli byla pres strechu nevim, ale ne prdek trochu urcite.
Ehm kdo by tohle auto setril
Stejne BMW je BMW

Když jsem jezdil jako mechoš na závody do vrchu, tak na Kopci Pezinok-Baba (SK) přijela za Dodem Studeničem black Testarossa z (D). Měl jsem tu čest se v ní svézt (jako spolujezdec samozřejmě). Mimochodem dolů z toho kopce do depa. Paráda. Když jsem vystoupil, tak jsem se vznášel blahem.
Řídil jsem Corvetu, ale nějaký ročník 82 a byl to 5ti litr. Zkalmalo mě to. Lítal jsem po cestě od krajnice po střed cesty. Ve větší rychlosti se to nedalo uřídit. Měl na tom válce nějaké 325ky. No hrůza. Uskákané jak koza. Podvozek o ničem , akorát ten motor byl šílený.....
Řídil jsem Corvetu, ale nějaký ročník 82 a byl to 5ti litr. Zkalmalo mě to. Lítal jsem po cestě od krajnice po střed cesty. Ve větší rychlosti se to nedalo uřídit. Měl na tom válce nějaké 325ky. No hrůza. Uskákané jak koza. Podvozek o ničem , akorát ten motor byl šílený.....