Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kde koupit levně bmw

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
gelty
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: ned 21.09.2003 00:00
Bydliště: Opava - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od gelty »

Hm, moc dík, ta fotka je fakt o ničem, nepíšou ani v jakém je stavu, ani kde to bylo koupené, či kolik to mělo majitelů. Ale chtělo by to omrknout víc. Já sice do Olomouce jezdím, ale momentálně tam cestu nemám. pokud bys tam jel kolem, nafo? to prosím a napiš jak to vidíš, jestli je to o.k., nebo šrot.
Dík.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#22 Příspěvek od skautik Čestný člen »

jasny :)
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#23 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal Bombarder
[B]po vlastni zkusenosti, uz bych takovou chybu neudelal :-)
radeji starsi m3 nez novejsi 328i.

no konečně se na něčem schodnem:bigok: :gobeer: :D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#24 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nejsem si jistej, ze M3 v. 328i je jednoznacna volba M3... zalezi na cloveku, kolik si muze dovolit na provoz, jak moc auto vyuzije, najede a pod... M3 neni zrovna racionalni volba :-)))))))
“Ability is what you're capable of doing.”
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Bombarder »

OK, v mem pripade. jezdim feldou a v garazi čihá 325 na vikendy. ja bych si proste nekoupil 328, no kazdopadne bych se pred koupi, alespon svezl s M3 a potom se rozhodoval. s M3 je skoda jezdit do prace a jeste k tomu v ove. nekde to nechas a sedis cely vystraseny jestli ti neco nelohnou.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#26 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal Hanz
[B]nejsem si jistej, ze M3 v. 328i je jednoznacna volba M3... zalezi na cloveku, kolik si muze dovolit na provoz, jak moc auto vyuzije, najede a pod... M3 neni zrovna racionalni volba :-)))))))


Na kazdodeni pouzivani je 328 skoro idealni .. teda po 325tds nebo 330d :-)
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#27 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

TO LOPOLO: no tak si nám to tu pěkně zamotal,trošku dvě úplně jiné věci né 325tds a 330d.Jinak podle mě po všech stránkách mi nejlépe vychází 325i,jako poměr cena-výkon-náklady...M3 by si měl opravdu koupit jen fanda,co tím žije a nevadí mu sem tam nějaká nákladnější investice.Jinak je to jeden z málá spor?áků ve kterém se dá klidně jezdit káždý den.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#28 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

rene: souhlasim s 325i coz je temer stejny jako 328i a ty diesly .. zkratka, je s nema velmi prijemny svezeni a naklady na provoz jsou jeste nekde jinde. Neni na tom co menit :-)
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#29 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Jo jo a proto normál jezdím TDIčkem a emkem jen pro radost. :mhehe:
gelty
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: ned 21.09.2003 00:00
Bydliště: Opava - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od gelty »

Hm, a teda mi ještě řekněte, proč původní
325i pak 328i a teď opět 325i, mají stejný výkon, včem se teda liší?
Četl jsem, že 328i má hlavu motoru hlinikovou, proto je lehčí a lepší, než 325i, ale proč se teda zas vrátili k 325i z 328i, to ta hlava nebyla zas tak dobrá?
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#31 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

No 325ka se dělala od roku 90 do roku 95 a měla 192ps,328 od roku 94-98 a měla 193ps no a nevrátili se k 325ce,ale k 323 s obsahem jako 325,ale už s jen 170ps.No a proč?No protože to tak už ve vývoji aut je.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#32 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal gelty
[B]Hm, a teda mi ještě řekněte, proč původní
325i pak 328i a teď opět 325i, mají stejný výkon, včem se teda liší?
Četl jsem, že 328i má hlavu motoru hlinikovou, proto je lehčí a lepší, než 325i, ale proč se teda zas vrátili k 325i z 328i, to ta hlava nebyla zas tak dobrá?


Jednak vubec nemaji stejnej vykon i kdyz je to dost priskrceny. V konich to sice neni ale kroutak u 328 je vyrazne jinej nez u 325 a tomu taky odpovida jizdni komfort do 3500 otacek. Je to proste trosku jiny auto a priskrceny je pravdepodobne proto, ze se v civilizovanym svete plati pojistka z vykonu a nikoli objemu.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#33 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

328i 2793 94-98 142 (193) / 5300 280 / 3950 7,3 s 236 Km/h 8,5 l 6válec / M52

325i 2494 90-93 141 (192) / 5900 245 / 4700 7,9 s 233 Km/h 9,5 l
gelty
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: ned 21.09.2003 00:00
Bydliště: Opava - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od gelty »

aha, tak teď mi je to už jasné! To znamená, že podle tvých údajů je na tom lepší ta 328i!?
Je silnější v nižších otáčkách a menší spotřeba (teoreticky).
Ale co ta nová 325i (v modelech E46) vžy? ta má taky 193 PS a přitom oběm znovu 2,5!?
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#35 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal gelty
[B]aha, tak teď mi je to už jasné! To znamená, že podle tvých údajů je na tom lepší ta 328i!?
Je silnější v nižších otáčkách a menší spotřeba (teoreticky).
Ale co ta nová 325i (v modelech E46) vžy? ta má taky 193 PS a přitom oběm znovu 2,5!?


protoze nejspis z jistili, ze v necivilizovanem svete se pojistak plati za objem :D

o e46 vim prd, ale kdyz v 316 muze bejt 1.9 (videl jsem nekde na to reklamu) tak proc by nemohla byt v 325 2.8 :)
Odpovědět