Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Bombarder »

ma vic koni a vetsi objem a presto jsi ho dostal, no jo, je to prece jenom diesel... :-)
jel jsi sprint nekdy s 325i? jak jsem ve zline na srazu, byl tam marty s 328 a na ceste to jelo uplne stejne..
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#62 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

neni to o tom ze je to diesel .. ale je primarne tezsi. S 325i E36 sem v podstate nesprintoval ( jednou s Bedou a to sem projel ... to bylo ale o vaze, ne o motoru). Jo, na silnici to jede hodne podobne kdyz to drzis v otackach a v normalnich situacich rozdil nepoznas. Dynamicky zrychleni z nizsich otacek a v rychlostech nad 200 to jede ale lip. Tady hraje svoji roli onen kroutak kdy mam na ctyrku a petku ( kdy uz neni zrychleni tak rychly a tudis je vic viditelny) dispozici vetsi vykon. Ale to ti asi vysvetlovat nemusim, ne? Dalsi, ne nepodstatnu veci je stav a dispozice konkretniho motoru. Je jasny, ze "stejnej" motor muze mit vykon rozdilnej.
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od Bombarder »

ok, diky za info..

Originál zaslal KDO
[b] Dynamicky zrychleni z nizsich otacek a v rychlostech nad 200 to jede ale lip.


a to jsi kde vysledoval?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#64 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

nekolikrat na dalnici a da to selskej rozum kemo :-)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od Bombarder »

selsky rozum?.. kdyz zavru obe oci a prihlednu k tomu, ze nejsi zadny novacek, tak bych to mozna spolkl.
a ta dalnice?
to jsi jel a vedle tebe 325i a najednou jste to oba seslapli a ty jsi ujel?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#66 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

aby to bylo jasnejsi, myslim ze je to zhruba takhle :-)

328i
4000ot/min cca ( 275 Nm ) = 115,2 Hp
325i
4000ot/min cca ( 225 Nm ) = 94,3 Hp

Takhle to zhruba vypada kdyz normalne radis a pada ti to ke 4000ot/min.


Ne, dojel sem 325i a predjel ( nekolikrat ) coz by mohlo stacit. ( ze jede naplno poznas snadno, ne kazdej jezdi 230+)

Ne nutne musis prece "najednou" seslapnout plyn. Vic mu to proste nejelo. Nakonec, i udaje od vyrobce to potvrzujou kdyz uz neveris me :-)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Bombarder »

nerikam, ze neverim, jen me zajimala realita.
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#68 Příspěvek od Lukke »

Bombarder: JJ, jak píše Lopolo. Záleží jak se povede start, jinak bych řekl že boj je vyrovnanej. Tak už nechci slyšet hlášky, že diesel nejede. :lool: A pokud se dostaneme na dálnici, tak při 200+ mu ujedu kvůli krou?áku. Ale na sprintech to bylo asi fakt 4:2 pro lopolíka. ;-) No a sprint s 325i, tomu jsem ujel většinou vždy. Další porovnání je 330d versus AR GTV (3.0 - 220hp) kde dopad boj tušim 4:2 pro mě. čest
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#69 Příspěvek od Lukke »

Bombarder: A když už porovnáváš 325i vs 328i, si myslíš, že jiný motory s jinýma výkonama pojedou úplně stejně? ;-)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od RuDoSh »

Originál zaslal Martinéz
[B]to pyron..taky sem si vsiml. za prvy se mi to moc nezda a za druhy mu to tam pak nejak zda se mi nesedi...


se prepsal....ma to byt gramu ne kilo..... navic to tam zminuje podruhe uz v gramech :)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od Bombarder »

Lukke: nerozumim otazce, ale diesel na je nic :-)
teda pokud budu setrit, tak bych se do nafty, to je jasne..
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#72 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal Bombarder
[B]Lukke: nerozumim otazce, ale diesel na je nic :-)
teda pokud budu setrit, tak bych se do nafty, to je jasne..


Hele kdyz teda nesetris, proc jsi si nekoupil Mko?
N54 PWR
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#73 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

LukasH- ma golfa, ne? :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#74 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Ty wole sem tuto debatu o krou?áku nějak vynechával,ale je to tu hustý ..... jinak ja normálně šetřím v ropáku a co našetřím spálím v emku .....
No a můj názor na krou?ák 300 a víš,je to prostě pohodlnější na normální jízdu-nemusíš řadit jak kokot a tolik to točit....šlápneš a jedeš ....když jsem měl seat leon cupra 180ps v TDI s kroutákem kolem 400,tak nebylo problém jet na 6ku 60 i 220.....
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#75 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

ja bych rekl ze vod 280 a vejs :D
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#76 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

OK :mhehe:
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#77 Příspěvek od Bombarder »

Ja jsem cetl, ze za par let maji jezdit i F1 na naftu. (Svet motoru)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#78 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nechci prudit, ale na 5ku 50 i 220 dela i iS/nejen to/ a nepotrebuje k tomu turbinu :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#79 Příspěvek od JFK Čestný člen »

nechci prudit, ale i s 320i jsem se na pětku rozjel:)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od RuDoSh »

Originál zaslal Hanz
[B]nechci prudit, ale na 5ku 50 i 220 dela i iS/nejen to/ a nepotrebuje k tomu turbinu :-)


jasne, ale nez se z te 50tky rozjedes na 220 tak ti pomalu nebude stacit dalnice Brno - Praha ;-)

:bigok: :gopivo: :D
Odpovědět