patras píše:pokud by se sehnalo, tak bych si moc pral 850i - tajnej sen
No osmičku bych taky bral, přece jenom je to coupé. A ani to neni tak nesplnitelnej sen. Klasická 850i se běžně prodává kolem 300k. To spíš 850Csi bude trošku dražší a mnohem nesehnatelnější. Co sem dám fotky tak to je 850i, r.v.90' a stojí 300k. Ta by mi klíďo stačila. Hlavně ta bílá kůže...
pro me je to ted jen sen, protoze by se jednalo o mazlika do garaze a v lete na vikendy a srazky. Tzn mit doma jeste jednoho bawika 328 coupe a lestenku 850i (csi) v garazi. Na dve auta jeste dlouho rozhodne mit nebudu. proto sen...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
patras píše:pokud by se sehnalo, tak bych si moc pral 850i - tajnej sen
No osmičku bych taky bral, přece jenom je to coupé. A ani to neni tak nesplnitelnej sen. Klasická 850i se běžně prodává kolem 300k. To spíš 850Csi bude trošku dražší a mnohem nesehnatelnější. Co sem dám fotky tak to je 850i, r.v.90' a stojí 300k. Ta by mi klíďo stačila. Hlavně ta bílá kůže...
mno jinak 850CSi neni az tak nesehnatelne... no ikdyz mozna u nas ne
Lopatta píše:[quote="patras"]pokud by se sehnalo, tak bych si moc pral 850i - tajnej sen
No osmičku bych taky bral, přece jenom je to coupé. A ani to neni tak nesplnitelnej sen. Klasická 850i se běžně prodává kolem 300k. To spíš 850Csi bude trošku dražší a mnohem nesehnatelnější. Co sem dám fotky tak to je 850i, r.v.90' a stojí 300k. Ta by mi klíďo stačila. Hlavně ta bílá kůže...
mno jinak 850CSi neni az tak nesehnatelne... no ikdyz mozna u nas ne
darmon píše:budu se do tebe srat dokavad to neudelas protoze mam takovej pocit ze to zas je jen vo kecech a skutek utek pak te bud pochvalim za dobre udelanou praci nebo ne. (muj nazor, nedelej tak sileny kola, at nelezou tolik ven z blatniku)
Neboj nejsem žádnej tlučhuba auto už je v Pardubicích u jedný tuningářský firmy a je to už tak rozjetý,že i kdybych chtěl tak to stejně musim dodělat a hlavně už to mám zaplacený takže cuknout stejně nemužu. A dík za radu s kolama to bude další oříšek ty teprve budu taky shánět ty starý sem musel vyhodit jak na nich předchozí majitel jezdil s citem snad přez každou díru co po cestě potkal.
Salo píše:Neboj nejsem žádnej tlučhuba auto už je v Pardubicích u jedný tuningářský firmy a je to už tak rozjetý,že i kdybych chtěl tak to stejně musim dodělat a hlavně už to mám zaplacený takže cuknout stejně nemužu.
Sem socka .. pocitam ze to bude trvat nekolik let ... mozna se mezi soucasnou karu a sestku jeste vloudi jedna kara .. ale sestku si myslim jednou koupim
LOPOLO píše:Sem socka .. pocitam ze to bude trvat nekolik let ... mozna se mezi soucasnou karu a sestku jeste vloudi jedna kara .. ale sestku si myslim jednou koupim
LOPOLO píše:Sem socka .. pocitam ze to bude trvat nekolik let ... mozna se mezi soucasnou karu a sestku jeste vloudi jedna kara .. ale sestku si myslim jednou koupim
Georgis píše:Asi bych šel do něčeho takového. Dovedu si ji představit na brutálních kolech a na lyžovačce v horách by se mi asi už Octavkáři 4x4 nesmáli.
znamy ma MLko a na horach uz nejednou tahal X5tku...
Blbost. MLka jsou strašný sračky. Buď to byly matláci, co s tím neumí jezdit nebo si myslí, že když mají 4x4 nemusí dávat zimní pneu.
No sorry, ale kdyby ML ko mělo větší světlost, tak je to čistokrevnej offroad. X5 na rozdíl od ML nemá rám a nemá uzávěrky. Ovšem design vnitřku ML je šílenej a použitý plasty hnusný...