Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
TOYOTA
Pyron píše:Co si o ni myslíte? Denně se hádám s kolegou f práci, tak pischte swoje zkuschenosti...díx
Mám zkušenosti s Yarisem r.v.00 a Ravou r.v. 03 a mohu fakt jen chválit , klidně mě tu kamenujte ale stojím si za svým... Jen co by se mohlo vylepšit tak nahradit ty plasty uvnitř ..myslím palubka a tak...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tatka ma Toyota Corolla RV 1989, koupili jsme to v r. 1996, najeto 145 t,
od te doby tatka jen utesnoval spojkovej valec, jinak na tom nedelal vunec nic.Jo vlastne jeste cast vejfuku.
A to jsem s tim rok jezdil ja, dostalo to dost vatu....no bylo me 20 let.
Je to motor 1,3 55KWa na mesto mu to bere 6l, proste fakt jsou to dobry auta.
Samozrejme vime houby o modelech co jezdi v japanu, ja jsem tam jen cumel, protoze 90% z nich evropan nikdy nevidel.Proste do Evropy jdou jen slabe odvary jejich kar.
od te doby tatka jen utesnoval spojkovej valec, jinak na tom nedelal vunec nic.Jo vlastne jeste cast vejfuku.
A to jsem s tim rok jezdil ja, dostalo to dost vatu....no bylo me 20 let.
Je to motor 1,3 55KWa na mesto mu to bere 6l, proste fakt jsou to dobry auta.
Samozrejme vime houby o modelech co jezdi v japanu, ja jsem tam jen cumel, protoze 90% z nich evropan nikdy nevidel.Proste do Evropy jdou jen slabe odvary jejich kar.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 05.09.2003 00:00
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele:
tohle jsem nasel na http://www.autodoplnky.cz
Nejvíce poruch-německá auta
Nejméně spolehlivá jsou německá auta Audi, BMW a Volkswagen. Alespoň to tvrdí britští motoristé, podle kterých je u těchto značek nejvíce pravděpodobné, že budou mít poruchu nebo selžou. Naopak nejspolehlivější jsou japonská a jihokorejská auta, vyplývá ze studie uskutečněné britskou Asociací spotřebitelů. O vozech Škoda se anketa nezmiňuje.
"Německá auta byla vždy drahá, ale náš výzkum odhalil znepokojující pokles spolehlivosti, která je činí zřetelně předražená," prohlásil vydavatel časopisu Asociace spotřebitelů Which? Malcom Coles. "Audi, BMW a VW jsou volbou těch kupujících, kteří mají zájem o značkové vozy, ale majitelé japonských vozů pravděpodobně stráví mnohem méně času na krajnicích vozovek nebo nebudou muset čelit vysokým účtům za garáže," uvedl.
Nejméně spolehlivým autem se již druhým rokem za sebou stal sportovní model Audi TT, který stojí až 32.000 liber (asi 1,54 milionu korun). Z celkového počtu 43 dotazovaných majitelů jich 21 procent uvedlo, že mělo za posledních 12 měsíců poruchu. Druhou příčku obsadil Mercedes E-Class, kde mělo problém 16 procent z 44 dotazovaných.
Nejvyšší příčku mezi nejspolehlivějšími vozy obsadily Hyundai Getz, jehož cena činí 7000 liber (336.050 korun), modely ZT a ZT- T domácí automobilky MG Rover, Mazda 323, Toyota Corolla a Corolla Verso. Hned za nimi s 99procentní spolehlivostí se drží Honda Civic, CR-V a Jazz, Mazda 6, Peugeot 406 a 406 Coupe.
K automobilkám, které se ještě loni držely v průměru, letos se však propadly mezi nejhorší, patří Audi, BMW, Chrysler, Daewoo a Saab. Mezi nejméně spolehlivými modely se letos udržely Citroën, Fiat, Land Rover, Peugeot, Vauxhall a VW. Naopak nejlepší pozice obsadily Honda, Hyundai, Lexus, Mazda, Toyota a Suzuki.
Asociace získala informace o 34.277 vozidlech čtenářů časopisu Which? ve stáří maximálně osm let. Počet u majitelů jednotlivých modelů se výrazně lišil. Nejméně bylo vlastníků Hyundai Getz, a to pouze 30. Naopak nejvíce, až 495, bylo majitelů vozu Ford Focus, napsala agentura AP.
irl nol
Zdroj:ČTK

Nejvíce poruch-německá auta
Nejméně spolehlivá jsou německá auta Audi, BMW a Volkswagen. Alespoň to tvrdí britští motoristé, podle kterých je u těchto značek nejvíce pravděpodobné, že budou mít poruchu nebo selžou. Naopak nejspolehlivější jsou japonská a jihokorejská auta, vyplývá ze studie uskutečněné britskou Asociací spotřebitelů. O vozech Škoda se anketa nezmiňuje.
"Německá auta byla vždy drahá, ale náš výzkum odhalil znepokojující pokles spolehlivosti, která je činí zřetelně předražená," prohlásil vydavatel časopisu Asociace spotřebitelů Which? Malcom Coles. "Audi, BMW a VW jsou volbou těch kupujících, kteří mají zájem o značkové vozy, ale majitelé japonských vozů pravděpodobně stráví mnohem méně času na krajnicích vozovek nebo nebudou muset čelit vysokým účtům za garáže," uvedl.
Nejméně spolehlivým autem se již druhým rokem za sebou stal sportovní model Audi TT, který stojí až 32.000 liber (asi 1,54 milionu korun). Z celkového počtu 43 dotazovaných majitelů jich 21 procent uvedlo, že mělo za posledních 12 měsíců poruchu. Druhou příčku obsadil Mercedes E-Class, kde mělo problém 16 procent z 44 dotazovaných.
Nejvyšší příčku mezi nejspolehlivějšími vozy obsadily Hyundai Getz, jehož cena činí 7000 liber (336.050 korun), modely ZT a ZT- T domácí automobilky MG Rover, Mazda 323, Toyota Corolla a Corolla Verso. Hned za nimi s 99procentní spolehlivostí se drží Honda Civic, CR-V a Jazz, Mazda 6, Peugeot 406 a 406 Coupe.
K automobilkám, které se ještě loni držely v průměru, letos se však propadly mezi nejhorší, patří Audi, BMW, Chrysler, Daewoo a Saab. Mezi nejméně spolehlivými modely se letos udržely Citroën, Fiat, Land Rover, Peugeot, Vauxhall a VW. Naopak nejlepší pozice obsadily Honda, Hyundai, Lexus, Mazda, Toyota a Suzuki.
Asociace získala informace o 34.277 vozidlech čtenářů časopisu Which? ve stáří maximálně osm let. Počet u majitelů jednotlivých modelů se výrazně lišil. Nejméně bylo vlastníků Hyundai Getz, a to pouze 30. Naopak nejvíce, až 495, bylo majitelů vozu Ford Focus, napsala agentura AP.
irl nol
Zdroj:ČTK
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Skoro se mi nechce věřit, že korejská auta jsou tak dobrá. Když se člověk podívá na tabulky TUV, vidí něco jiného.
Taky by mě zajímal pojem "závada". Pro někoho je závada prasklá žárovka, nebo nefunkční čudlík stahování oken, ale pro jiného je závada prasklá klikovka, nebo podpálené ventily, že ... Těžko potom odhadovat, jak nákladné jsou tyto opravy ... Raději budu mít 5 lehkých s BMW, než 1 nákladnou s KIA ... potom ale vyjdi KIA lépe, než BMW 1:5
Taky by mě zajímal pojem "závada". Pro někoho je závada prasklá žárovka, nebo nefunkční čudlík stahování oken, ale pro jiného je závada prasklá klikovka, nebo podpálené ventily, že ... Těžko potom odhadovat, jak nákladné jsou tyto opravy ... Raději budu mít 5 lehkých s BMW, než 1 nákladnou s KIA ... potom ale vyjdi KIA lépe, než BMW 1:5

To byl jako kví qvé test uživatelů BMW klubu? Nu, co už... Jak vidíš, moc lidí se této diskuse nezůčatnilo. Téma asi nemělo přitažlivý název..
Jinak, co se týče těch testů z Anglie, tak na ně nikdy moc nedám.. Jejich výsledky jsou vždycky jiné než ve zbytku Evropy. Co se dá od nich taky čekat, vždy? furt jezdí v protisměru..
Oni jsou hlavně na prachy, kde ušetřit apod.
V dnešní době už není vyloženě špatných aut, i ta KIA má svoji kvalitu. Ikdyž jako neporuchovou bych ji rozhodně nanazval. A proč taky, tam se nemá co posrat..
Ne, v pohodě. Klobouk dolů před Japoncama. Docela bych byl rád, kdyby BMW vydrželo 10 let bez závad... Ale to jsou prostě jiná auta. Jak můžou srovnávat, kazivost Audi TT a Hyundai Getz? Kdo má TT, tak s tím létá jak splašený, s Getz jezdí na čtverku 50km/h a bojí se aby do nich nikdo nevletěl.
Podívejte se na Formule 1. Naprosto dokonalé stroje, nejmodernější technologie, týmy špičkových odborníků a ty káry někdy odjedou 5 kol a vytuhnou.. Ono je sakra rozdíl mít sportovní auto, jezdit co to dá a nebo mít rodiného plouživce, a bát se každé prudší zatáčky..
Ty testy jsou na nic.
Jinak, co se týče těch testů z Anglie, tak na ně nikdy moc nedám.. Jejich výsledky jsou vždycky jiné než ve zbytku Evropy. Co se dá od nich taky čekat, vždy? furt jezdí v protisměru..

V dnešní době už není vyloženě špatných aut, i ta KIA má svoji kvalitu. Ikdyž jako neporuchovou bych ji rozhodně nanazval. A proč taky, tam se nemá co posrat..

Ne, v pohodě. Klobouk dolů před Japoncama. Docela bych byl rád, kdyby BMW vydrželo 10 let bez závad... Ale to jsou prostě jiná auta. Jak můžou srovnávat, kazivost Audi TT a Hyundai Getz? Kdo má TT, tak s tím létá jak splašený, s Getz jezdí na čtverku 50km/h a bojí se aby do nich nikdo nevletěl.
Podívejte se na Formule 1. Naprosto dokonalé stroje, nejmodernější technologie, týmy špičkových odborníků a ty káry někdy odjedou 5 kol a vytuhnou.. Ono je sakra rozdíl mít sportovní auto, jezdit co to dá a nebo mít rodiného plouživce, a bát se každé prudší zatáčky..
Ty testy jsou na nic.
Slávek píše:BMW fiat peugeot atd nejsou tak poruchovy bych rekl.
No ja moc Fiaty nepoznam, ale traja kamarati maju fiaty, z toho dve su stila. A tie idu fakt do sraciek, jednemo po 6-tich mesiacoch odisla riadiaca jednotka-cakal 4 mesiace, dalsiemu praska lak na kapote, plus ma nieco s blatnikmi a strhol sa mu zavit na kole. Pritom ho z fabriky nemenil. Tak neviem, mozno maju zrovna smolu, ale fiat na mna vzdy takym dojmom posobil. Mozno celkom dobre napady, no odflaknute detaily. Mozno zalezi od konkretneho modelu...... Ale ja by som si fiat nekupoval, je mi nejak nesympaticky, samozrejme kazdemu sa paci ine....