Bombarder píše:
nerekl bych, ze by to vydrzelo 500km. treba hayabusa. 1300ccm, vykon tusim kolem 174ps. a dela se jako seriovka. u te 1.8 by by vykon jinde a vydrz urcite srovnatelna.
k tomu, ze nekdo neumi vyrobit nejaky motor?? no nevim, jestli to je v dnesni dobe pro takove automobilky s tradici az tak slozite. zatim me nic nepresvedcilo o tom, ze to je strategii firmy nebo tim, ze ten vykonny motor z alfy pochazi z mene vykonneho, s kterym nebylo do budoucna pocitano, ze se bude vyrabet i s jinou modifikaci a tim padem neni po konstrukcni strance moc vhodny..
Podle me nejde jen o vykon a kroutak - jde tam asi i o jejich prubeh, zatah z ruznych otacek, hmotnost, zvuk a celkovou charakteristiku motoru. Tenhle alfacky 3,2 V6 z GTA byl ve vsech testech hodnoceny vyborne jako jeden z nejlepsich motoru vubec - jako "male Ferrari".
Ale nechci se hadat, jasne M3 melo v roce 92 z 3litru 286 koni a alfa ma v roce 2004 z 3,2 250 koni:) myslim ze jim o vykon ani az tak nejde, obe GTA (147 i 156) maj problem prenest i tech 250 kobyl na silnici pres ty predni kola, myslim ze vetsi vykon by jim byl uplne na ho.. proto se zrejme soustredili na to ostatni. Popravde nikdz jsem v GTA ani M3 nejel, vsechny me znalosti o techhle autech jsou z casopisu takze muze byt vsechno uplne jinak...
Jo a jeste neco, pristi generace 156 (157) bude mit seriove pohon 4x4 s tim ze 60% vykonu pujde na zadek:) uz aby to bylo, to je presne to co jim ted chybi:)