Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
mike21
Registrovaný
Příspěvky: 11 Registrován: úte 10.07.2007 00:00
#1
Příspěvek
od mike21 » úte 10.07.2007 21:17
Potřeboval bych vědět jestli má cenu kupovat BMW E36 s motorem m40 jeké jsou výhody, či nevýhody. Jáké kdo má skušenosti..
Dík za odpověd..
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164 Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
#2
Příspěvek
od ajfel » stř 11.07.2007 08:25
lepsi volbou bude novejsi motor ...
petr
mike21
Registrovaný
Příspěvky: 11 Registrován: úte 10.07.2007 00:00
#3
Příspěvek
od mike21 » stř 11.07.2007 08:32
Mám moždnost koupit E36 s motorem M40, ale mám stoho trochu strach....Motor má již najeto a nevím kolik toho ještě vydrží..
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883 Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od Zave » stř 11.07.2007 09:08
byt tebou tak se radeji poohlednu po M43. Ma retez a hydra uz nejsou tak poruchova jak na M40 takze tak
gardner
Registrovaný
Příspěvky: 99 Registrován: ned 05.11.2006 01:00
Bydliště: Všechlapy okr.Teplice
#5
Příspěvek
od gardner » stř 11.07.2007 13:51
sory že ti zasírám téma ale když už se to tu řeší:
Jde dát legálně místo m40 motor m43 třeba jako přestavba?
Diky za rady....
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600 Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od Radim046 » stř 11.07.2007 14:01
JJ u M40 je řemen a třeba na E30 316i M40 se ty rozvody měněj každejch 40 000km .Určitě skoč spíš do toho M43.Jinak já mám na M40 v tý 316i E30 najeto 360 000km a pořád šlape pěkně a ani olej nežere.
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999 Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
#7
Příspěvek
od error-motohanz » stř 11.07.2007 18:41
gardner píše: sory že ti zasírám téma ale když už se to tu řeší: Jde dát legálně místo m40 motor m43 třeba jako přestavba? Diky za rady....
jojo jde to jednu jsem provedl....
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529 Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová
#8
Příspěvek
od ferlin » stř 11.07.2007 20:29
Napadá mě ještě jeden dost podstatný rozdíl mezi motorem M40 a M43. Rozdělovač- možný zdroj problémů, M 40 ho má, M 43 již ne. A pak, M43 papá zhruba o litr míň.
Takže každopádně sháněj káru s M 43. Já jsem s ním spokojen.
mike21
Registrovaný
Příspěvky: 11 Registrován: úte 10.07.2007 00:00
#9
Příspěvek
od mike21 » stř 11.07.2007 20:49
Jak je složité vyměnit motor s M40 na M43. hlavně po EL. stránce..
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999 Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
#10
Příspěvek
od error-motohanz » stř 11.07.2007 23:31
no musis vedet co mas v aute a z jakyho tam davas motor, kdyz budes mit komplet elektriku se vsim k motoru tak to zas takova vrazda bejt nemusi ale muze bejt opet problem s immo a tak....navic potrebujes diferak s m43 ma trohu jinej pomer....
mike21
Registrovaný
Příspěvky: 11 Registrován: úte 10.07.2007 00:00
#11
Příspěvek
od mike21 » čtv 12.07.2007 09:10
Tak na to se asi vykašlu a skusím sehnat nějaké jiné. Již s motorem M43.
Nechci mít nějaké potíže a jak to vyznívá tak s M40 by asi nastali..
Je sice po opravaách, ale já do toho až tak nevidím.
nicoczech
Registrovaný
Příspěvky: 624 Registrován: ned 31.08.2008 00:00
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:
#12
Příspěvek
od nicoczech » sob 27.12.2008 03:15
Jde o to jakej kousek jak udržovanej a jak běžící chytíš no můžeš chytit sprasenou M43 stejně jako dobrou M40...