Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

rozdíl mezi m40 a m43

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
mike21
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 10.07.2007 00:00

#1 Příspěvek od mike21 »

Potřeboval bych vědět jestli má cenu kupovat BMW E36 s motorem m40 jeké jsou výhody, či nevýhody. Jáké kdo má skušenosti..
Dík za odpověd..
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#2 Příspěvek od ajfel »

lepsi volbou bude novejsi motor ...
petr
mike21
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 10.07.2007 00:00

#3 Příspěvek od mike21 »

Mám moždnost koupit E36 s motorem M40, ale mám stoho trochu strach....Motor má již najeto a nevím kolik toho ještě vydrží..
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Zave »

byt tebou tak se radeji poohlednu po M43. Ma retez a hydra uz nejsou tak poruchova jak na M40 takze tak :)
gardner
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: ned 05.11.2006 01:00
Bydliště: Všechlapy okr.Teplice

#5 Příspěvek od gardner »

sory že ti zasírám téma ale když už se to tu řeší:
Jde dát legálně místo m40 motor m43 třeba jako přestavba?
Diky za rady....
Uživatelský avatar
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Radim046 »

JJ u M40 je řemen a třeba na E30 316i M40 se ty rozvody měněj každejch 40 000km .Určitě skoč spíš do toho M43.Jinak já mám na M40 v tý 316i E30 najeto 360 000km a pořád šlape pěkně a ani olej nežere.
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#7 Příspěvek od error-motohanz »

gardner píše:sory že ti zasírám téma ale když už se to tu řeší:
Jde dát legálně místo m40 motor m43 třeba jako přestavba?
Diky za rady....


jojo jde to jednu jsem provedl....
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#8 Příspěvek od ferlin »

Napadá mě ještě jeden dost podstatný rozdíl mezi motorem M40 a M43. Rozdělovač- možný zdroj problémů, M 40 ho má, M 43 již ne. A pak, M43 papá zhruba o litr míň. :)

Takže každopádně sháněj káru s M 43. Já jsem s ním spokojen. :wink:
mike21
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 10.07.2007 00:00

#9 Příspěvek od mike21 »

Jak je složité vyměnit motor s M40 na M43. hlavně po EL. stránce..
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#10 Příspěvek od error-motohanz »

no musis vedet co mas v aute a z jakyho tam davas motor, kdyz budes mit komplet elektriku se vsim k motoru tak to zas takova vrazda bejt nemusi ale muze bejt opet problem s immo a tak....navic potrebujes diferak s m43 ma trohu jinej pomer....
mike21
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 10.07.2007 00:00

#11 Příspěvek od mike21 »

Tak na to se asi vykašlu a skusím sehnat nějaké jiné. Již s motorem M43.
Nechci mít nějaké potíže a jak to vyznívá tak s M40 by asi nastali..
Je sice po opravaách, ale já do toho až tak nevidím.
nicoczech
Registrovaný
Příspěvky: 624
Registrován: ned 31.08.2008 00:00
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od nicoczech »

Jde o to jakej kousek jak udržovanej a jak běžící chytíš no můžeš chytit sprasenou M43 stejně jako dobrou M40...
Odpovědět