Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

323i 170ps vs 1,8T 150ps

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Bombarder »

Boriss23 píše:
Bombarder píše:
Boriss23 píše:[quote="Bombarder"][quote="Boriss23"]podle grafu vidim ze je tocak posazen nizko..ale nejvetsi vykon ve 4500otacek....


Cituji: "Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Prostě tě to zajebe do sedaček a uvolní až bude 323i někde v povzdálí.


Jízda vypadá asi tak, že zařadíte rychlost, sešlápnete plynový pedál a skutečně si užíváte zátah motoru od nejnižších otáček. Je potřeba si chvíli zvykat na záludný spojkový pedál, ale dva, tři dny za volantem vše spraví. Přeplňovaný čtyřválec krásně táhne kolem 2500 otáček a síla narůstá postupně dál. Ručička otáčkoměru mine 3000 otáček a motor přidává na síle. Jste na 3500 otáčkách a začínáte cítit velkou sílu. Tomu však nepředchází žádné nakopnutí, škubnutí ani pískání turbodmychadla.

Trochu citace kde rikaji ze zatah je nejsilnejsim od 3500ot


3500 nebo 4500 to je v podstatě jedno, že? :D
Nebudem tu řešit hovadiny, každý kdo jel s autem s turbínou ví, že zátah jde cítit už od daleko nižších otáček než uvádíš. Nepleteš si to s normálním autmosférickým motorem?[/quote]

Ja ti nerikam nic takoveho...jen jsem napsal ze netaha hned od spoda...a nejvetsi silu ma nekde od 35OOtisisc otacek.[/quote]

No to bych zrovna netvrdil, do tolika netočí ani proudové motory.. :wink:
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#42 Příspěvek od Boriss23 »

ty vole....tak 3500ot za minutu...ano?
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#43 Příspěvek od Boriss23 »

3nge píše:
Boriss23 píše:a turba se rozdeluji pro naftu a benzin.....


to me rekni jak , rad se poucim o rozdilnosti techto systemu, diky




turbodieselových motorů:

- teplota dmychadlové skříně: 800 - 850°C
- teplota vzduchu v kompresorové části: 90°C - 130°C
- provozní otáčky svazku: 120 - 135 000 ot./ min.

turbobenzínových motorů:

- teplota dmychadlové skříně: 850 - 950°C
- teplota vzduchu v kompresorové části: 110°C - 150°C
- provozní otáčky svazku: 160 - 180 000 ot./ min., u soutěžních speciálů až 210 000 ot./ min.

Benzinove turbo funguje ve vyssich otackach a teplotach nez DIESLOVE TURBO
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od Bombarder »

Boriss23 píše:ty vole....tak 3500ot za minutu...ano?


Ne ne, do 35OOot..
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Player1 »

S oktávkou jsem měl tu "čest" asi před 3 dny. Pocit z motoru jsem měl celkem dobrej. Turbo pěkně táhlo od spodu, ale motor se nenechal moc točit, na to že je to benzín. Ani nemá smysl ho točit někam na 5k. Největší sílu má právě kolem 3k. (jako ten můj traktůrek). Zvuk hnusnej... :lol: Dál jsem si nemohl zvyknout na ten divnej posaz za volantem...palubka jaksi divně dole a daleko. Ve výbavě měla malej koženej paket...ale ta kůže byla odporná (jak psal Castro). Byla to spíš jakási divná kožená guma :lol: Řazení hrůza...dlouhý a tvrdý dráhy a z té kulisy jsem měl pocit, že tam snad nejsou žádný pružiny...
Podvozek taky škoda mluvit...oproti BMW. Nalítl jsem s tím trochu rychlej do zatáčky a moc dobrej pocit jsem z toho neměl. Dál se mi nelíbí, že jde cítit motor v řízení...prostě předokolka.
Ujel jsem s tím autem asi 100km a spotřebu jsem měl při první půlce trati, když jsem tomu dával naplno, 10.3 a na druhé půlce, kdy jsem jel pěkně v klídečku- 7.1. Takže spotřeba je podle mě pěkná. Auto mělo najeto 90tkm, rok 04, výbava Rider, parádní stav. Celkovej pocit: Nic moc...když si představím třeba e39 za tuhle cenu (300k)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od Bombarder »

Player1 píše:S oktávkou jsem měl tu "čest" asi před 3 dny. Pocit z motoru jsem měl celkem dobrej. Turbo pěkně táhlo od spodu, ale motor se nenechal moc točit, na to že je to benzín. Ani nemá smysl ho točit někam na 5k. Největší sílu má právě kolem 3k. (jako ten můj traktůrek). Zvuk hnusnej... :lol: Dál jsem si nemohl zvyknout na ten divnej posaz za volantem...palubka jaksi divně dole a daleko. Ve výbavě měla malej koženej paket...ale ta kůže byla odporná (jak psal Castro). Byla to spíš jakási divná kožená guma :lol: Řazení hrůza...dlouhý a tvrdý dráhy a z té kulisy jsem měl pocit, že tam snad nejsou žádný pružiny...
Podvozek taky škoda mluvit...oproti BMW. Nalítl jsem s tím trochu rychlej do zatáčky a moc dobrej pocit jsem z toho neměl. Dál se mi nelíbí, že jde cítit motor v řízení...prostě předokolka.
Ujel jsem s tím autem asi 100km a spotřebu jsem měl při první půlce trati, když jsem tomu dával naplno, 10.3 a na druhé půlce, kdy jsem jel pěkně v klídečku- 7.1. Takže spotřeba je podle mě pěkná. Auto mělo najeto 90tkm, rok 04, výbava Rider, parádní stav. Celkovej pocit: Nic moc...když si představím třeba e39 za tuhle cenu (300k)


Tomu říkám objektivní názor nezaujatého člověka 8O
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od Player1 »

:lol: od člověka, kterej dokáže ve fábii prohnat Mko před sebou to fakt sedí :lol: :wink:
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#48 Příspěvek od bmwfil »

Player1 píše::lol: od člověka, kterej dokáže ve fábii prohnat Mko před sebou to fakt sedí :lol: :wink:


No co, jsem Mko předjel na kole!!!!! :) (na červené na semaforu) :lol:
tosy
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 16.07.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od tosy »

Player1 píše:ale motor se nenechal moc točit, na to že je to benzín. Ani nemá smysl ho točit někam na 5k?

? 8O
http://www.autorevue.cz/images/2437/999 ... 999999.jpg
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#50 Příspěvek od JIP »

tosy píše:
Player1 píše:ale motor se nenechal moc točit, na to že je to benzín. Ani nemá smysl ho točit někam na 5k?

? 8O
http://www.autorevue.cz/images/2437/999 ... 999999.jpg


Jak je vidět, tak od 4700ot. stejně začíná klesat krouťák a výkon už je taky na maximu... :roll:
...vlastně 5 kobyl před maximem...ehm..
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od Player1 »

tosy píše:http://www.autorevue.cz/images/2437/999999999999999999.jpg


Papírově to vypadá pěkně, ale měl jsem z toho takovej pocit, že to stojí za hovno :lol: A ten zvuk... :roll:
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov

#52 Příspěvek od calif »

klanuk píše:
calif píše:
tosy píše:[quote="bmwfil"]Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)


No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?

myslím že se bojíš zbytečně, mam 325i to ma o neco vic koni nez 323i ale zas jinde krouták a je treba vic točit, stovku ma papirove za 8 vterin, zjisti si kolik to dela s tim 1,8t v ruznych autech.
ale pokud se tu pise ze by jim byl spis konkurent 320i tak s 323i je das stopro, 320i prášim na letisti už na dvojku :))))
jinak sem z Pacovska na pelrhimovsku.[/quote
tak co byl si o vikendu v kameni na letisti?


:) nebyl? pročpak?? co to tam nekdo koupil tak tam skoro nejezdim.
dali_b
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: stř 03.01.2007 01:00

#53 Příspěvek od dali_b »

Takže jako bývalý majitel 1.8T, bych k tomu napsal asi toto:Auto s cca 180-190k (chipoval už původní majitel, takže neznám přesný číslo) a váhou 1200kg smázlo na sprintu vše až po 328i. S 330i e46 jelo rovinu. Výkony v přímce byly velmi slušný, ale projev motoru byl díky plochýmu krouťáku v celým spektru otáček dost nudnej a nezáživnej i když o poznání silnější než v současný 325i. Projev turboefektu až tak nezáleží na křivce momentu, ale když jedete ustálenou rychlostí, tak turbu po sešlápnutí plynu prostě chvíli trvá než natlakuje a je jedno jestli točíte 2 nebo 3,5 rpm. No a když se nadechne, tak to opravdu zatlačí téměř v jakýchkoliv otáčkách. Dlouhodobá spotřeba mi vycházela okolo 9,5l/100km, s 325i mám spotřebu o cca 1l vyšší.
Prodal jsem to a stal se antifans VW group, protože se mi nelíbilo plno jiných věcí, ale motor považuji za velmi povedený. Jak podávanými výkony tak spotřebou.
petr327
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pon 16.10.2006 00:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od petr327 »

souhlasím s dali_b

a přikládam odkaz na video Golfa 4 GTi s motorem 1,8T mého kámoše na naší cestě do brna (jeli sme ve třech) na jarní Renocar + video na okruhu.

http://www.hermel.cz/golf

PS: motor je po brutal upravě softwaru řídící jednotky.....
tosy
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 16.07.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od tosy »

dali_b píše:Takže jako bývalý majitel 1.8T, bych k tomu napsal asi toto:Auto s cca 180-190k (chipoval už původní majitel, takže neznám přesný číslo) a váhou 1200kg smázlo na sprintu vše až po 328i. S 330i e46 jelo rovinu. Výkony v přímce byly velmi slušný, ale projev motoru byl díky plochýmu krouťáku v celým spektru otáček dost nudnej a nezáživnej i když o poznání silnější než v současný 325i. Projev turboefektu až tak nezáleží na křivce momentu, ale když jedete ustálenou rychlostí, tak turbu po sešlápnutí plynu prostě chvíli trvá než natlakuje a je jedno jestli točíte 2 nebo 3,5 rpm. No a když se nadechne, tak to opravdu zatlačí téměř v jakýchkoliv otáčkách. Dlouhodobá spotřeba mi vycházela okolo 9,5l/100km, s 325i mám spotřebu o cca 1l vyšší.
Prodal jsem to a stal se antifans VW group, protože se mi nelíbilo plno jiných věcí, ale motor považuji za velmi povedený. Jak podávanými výkony tak spotřebou.


Tak koukam, diskuze uz ulitava nekam jinam:), 1,8T ochipovana na 190PS. Myslel jsem porovnani tech 2 motoru v serii, ale i tak diky za nezaujaty:) prispevek, moc jich nebylo..
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#56 Příspěvek od JanK »

me hlavne prijde,už z toho videa golf gti,že těm koncernovejm autum pekne promeřujou tachometry...co myslite???
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#57 Příspěvek od Toydolls »

Mel sem moznost jet na 400m se svym proti Octavii 1,8T a da se (jede pekne "mrska"), jak to ma upraveny nemate sanci.

Vemte to tak - prumerne BMW 320i,323i ci 325i to dela tak 15,5-16,5s (lepsi casy) a Octa 1.8T je totez.
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#58 Příspěvek od vavrekj »

ja som mal moznost pred par tyzdnami ist sprint v mojej upravenej E46 325i s novou OCTAVIU RS (2.0 TFSI 147kW ) a nechal som ho o cca 2 dlzky auta , vysledny cas v cieli 14.88s
Kadlik
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: stř 16.11.2005 01:00

#59 Příspěvek od Kadlik »

vavrekj píše:ja som mal moznost pred par tyzdnami ist sprint v mojej upravenej E46 325i s novou OCTAVIU RS (2.0 TFSI 147kW ) a nechal som ho o cca 2 dlzky auta , vysledny cas v cieli 14.88s


Nechal si ho znamená, že si ho předjel nebo on tebe?
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#60 Příspěvek od vavrekj »

to znamena ze som ho nechal za sebou, takze som vyhral
Odpovědět