Boriss23 píše:Bombarder píše:Boriss23 píše:[quote="Bombarder"][quote="Boriss23"]podle grafu vidim ze je tocak posazen nizko..ale nejvetsi vykon ve 4500otacek....
Cituji: "Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat
Prostě tě to zajebe do sedaček a uvolní až bude 323i někde v povzdálí.
Jízda vypadá asi tak, že zařadíte rychlost, sešlápnete plynový pedál a skutečně si užíváte zátah motoru od nejnižších otáček. Je potřeba si chvíli zvykat na záludný spojkový pedál, ale dva, tři dny za volantem vše spraví. Přeplňovaný čtyřválec krásně táhne kolem 2500 otáček a síla narůstá postupně dál. Ručička otáčkoměru mine 3000 otáček a motor přidává na síle. Jste na 3500 otáčkách a začínáte cítit velkou sílu. Tomu však nepředchází žádné nakopnutí, škubnutí ani pískání turbodmychadla.
Trochu citace kde rikaji ze zatah je nejsilnejsim od 3500ot
3500 nebo 4500 to je v podstatě jedno, že?

Nebudem tu řešit hovadiny, každý kdo jel s autem s turbínou ví, že zátah jde cítit už od daleko nižších otáček než uvádíš. Nepleteš si to s normálním autmosférickým motorem?[/quote]
Ja ti nerikam nic takoveho...jen jsem napsal ze netaha hned od spoda...a nejvetsi silu ma nekde od 35OOtisisc otacek.[/quote]
No to bych zrovna netvrdil, do tolika netočí ani proudové motory..
