
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zavody na Dalnici
ARMAN píše:Na odhaněni idiotů od narazniku spolehlivě funguje levou nohou lehce zmačknout pedal brzdy(nejdřiv vyzkoušet abyste nešlaply ze zvyku jak na spojku!) až se rozsviti brzdy ale ja jedu stale stejnou rychlosti. S M40 nema smysl zavodit takže to řešim takhle
Jo, vyzkouseni predem je nutny

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2853
- Registrován: sob 21.04.2007 00:00
- Bydliště: Praha - České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
MrScully píše:ARMAN píše:Na odhaněni idiotů od narazniku spolehlivě funguje levou nohou lehce zmačknout pedal brzdy(nejdřiv vyzkoušet abyste nešlaply ze zvyku jak na spojku!) až se rozsviti brzdy ale ja jedu stale stejnou rychlosti. S M40 nema smysl zavodit takže to řešim takhle
Jo, vyzkouseni predem je nutnyJednou jsem takhle v Praze v zacpe zral nejakou pochutinu a mel pravou nohu zrovna nejak mimo, tak jsem na brzdu slapnul levou a tim to prakticky zadup na miste - zazrak, ze z toho za mnou nebyla seriova bouracka. Holt jak je leva zvykla poradne slapat na spojku...
A neťukal si ještě při tom něco do mobilu??? Někoho podobnýho jsem potkal na spojce... Škoda jen, že jsem měl mladou a synátora v autě...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vsechny jeste neMartinéz píše:Abych navazal na prapuvodni otazku, funkcni TDso v 5er by na dalnici melo stacit asi tak na skromny pojeti Passata TDi 130k.. aspon ja mam takovou zkusenost, ale je fakt, ze jsem se svym nachiplym TD pojel zatim vsechny TDs krom LukasHovyho..
V mestskym provozu musi clovek kurva vykroutit dvojec a slapnout na to co nejdriv aby na ne mel narok..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 67
- Registrován: sob 03.11.2007 01:00
- Bydliště: DaPrag <>Valasska Mezopotamie
gogoho píše:To mě když se někdo začne lepit někdo na nárazník, tak ho nejdřív pěkně vybrzdim a pak ujedu.........Na mě se nedoporučuju lepitmám hodně dobrý brzdy........ A jejaký TDI nebo nějaký podbný sračky ad to Má klidně 200 ne 250 koní nemaji........... prostě každýmu ujedu...pokud to neni porche nebo Ferari..........Dal jsem i blbce v 745D kterej na mě blikal.
prostě V12 nesnášim blbce co se lepěji..........ale naopak rychlejc jedoucí řidiče normálně slušně pustim, nejsem žádnej provokatér........Ale kdo se lepí tak toho vyškolim...........
BMW 750 V12
Hele covece opatrne s tim vybrzdovanim, kamos se jednou na D1 pokusil v afektu vybrzdit kamiona, co mu to tam dost skarede poslal (kdo zna D1, vi



berkelay píše:Mne pokaždé dojímají řidiči v Octaviích a Superbech, když si jedu na pohodu 150 po dálnici a vidím v dálce za sebou přibližující se Škodovácký zázrak, vždy očekávám buzerantské lepení se na zadek a téměř nikdy mne nezklamaliProstě TDI je TDI a nikdo jim nemůže ujet
Asi je to tím, že nemám na kufru žádný nápis, asi si tam dám velkými číslicemi 3.5 R6
Jinak před týdnem jsem takhle rozlobil jednoho kravaťáka v Superbu na D1, v dlouhém, táhlém kopci se mi začal lepit na zadek, ale já tu svou E34 pořádně přikrmil a dost dobře jsem mu ujel, na konci kopce jsem měl tak 190km/h, pak jsem zpomalil na svých cestovních 150 a počkal si, až mě ten superbák nasraně předjede. Mimochodem, nevíte, proč každý řidič nové Octávky nebo Superbu jezdí skoro pořád na plný kotel? Já nad tím pokaždé přemýšlím, ale nic mne nenapadá.
Je to tim, ze ty skodovkari maji dost casto sluzebni auta, taky sem mel sluzebni fabku a vim o cem mluvim. Vono to laka jezdit na limitech, kdyz to neni tvoje auto. Shodnul sem se na tom s lidma co maji sluzebaky....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
ve firmě taky fabka 1.9 pouze diesel, ve 4 lidech na dalnici v kopečku spomaluje. fábku točím pravidelně do 5tis, třeba jedu na 4ku 15km na dálnici s takhle vytočeným motorem, jednou už jsem uvařil. bylo jednou leto 40stupnu ve stinu, zašli jsme si na oběd po oběde řikám za 1,5 hodiny v brně a už jsme nenastartoval, odešla řidicí jednotka.
k moji 525 se chovám nežně lepší než k milence

k moji 525 se chovám nežně lepší než k milence


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
když už se to tu řeší, mám celkem čerstvě 320i rok 95 takže kterejch těhdle TDi bych se měl bát ? abych nevyhecoval nějakou fabii na světlech a pak toho nelitoval protože co sem koukal tak maj stejně max tak 100ps (fabie) a 140 ps (oktávky) takže s lehčím 3er v coupe bych je moch na pár metrech dostat ?
castro píše:me se stalo nedavno, jedu si v klídku mestem, blikne zelena, tak si vytocim 1čku do 2.000ot, řadim dva a najednou vidim jak se vedle mě řítí octavia I. a chce mě zavřít před zúžením, tak si řikám, tak to teda ne chlapečku, vytočil jsem si tu 2jku do konce a zařadil se... Jak jsem to nečekal tak jsem ho malem nedal ale docela jsem mu ujel, on pak dělal jakoby nic, myslim že tam měl 1.8T.
a to jsem si říkal že už sundám ten nápis 320i a dám tam konečně pravdivých 328i protože stejně k žádným měřením výkonů nedochází ( jezdím fakt na klid a užívám si sílu v nízkých otáčkách), ale asi nekdo se trochu vyzná pak musí čumět, tak to ještě chvíli nechám
dej tam nápis 316... ať mají ostatní o čem přemýšlet

mika_hakkinen píše:ve firmě taky fabka 1.9 pouze diesel, ve 4 lidech na dalnici v kopečku spomaluje. fábku točím pravidelně do 5tis, třeba jedu na 4ku 15km na dálnici s takhle vytočeným motorem, jednou už jsem uvařil. bylo jednou leto 40stupnu ve stinu, zašli jsme si na oběd po oběde řikám za 1,5 hodiny v brně a už jsme nenastartoval, odešla řidicí jednotka.
k moji 525 se chovám nežně lepší než k milence![]()
milenku taky točíš?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Dejva píše:mika_hakkinen píše:ve firmě taky fabka 1.9 pouze diesel, ve 4 lidech na dalnici v kopečku spomaluje. fábku točím pravidelně do 5tis, třeba jedu na 4ku 15km na dálnici s takhle vytočeným motorem, jednou už jsem uvařil. bylo jednou leto 40stupnu ve stinu, zašli jsme si na oběd po oběde řikám za 1,5 hodiny v brně a už jsme nenastartoval, odešla řidicí jednotka.
k moji 525 se chovám nežně lepší než k milence![]()
milenku taky točíš?
jen když řídí ona, a řikám je to bmw netoč to tak jak vaši nákupní tašku. co si budem nalhávat je to ženská






Tak se mi včera poštěstilo trochu pozávodit s Octávií kombi I 1.8 turbo. Sjíždíme na dálnici já za ním v napojovacím pruhu cca 50 km/h 2 kvalt oba dva plný knedlík. On se zařazuje do pravého já hned do levého poněvadž ho pomalu ale jistě předjíždím zrychlujeme na cca 200 km/h on za mnou tak 100 m na asi 2 km co jsme začli. Dojíždím auto v levým zpomalím na 140 on mě dojíždí auto přede mnou uhýbá já zrychluju ze 140 na 4 kvalt a pomalinku se vzdaluju až do 220 km/h na rozestup asi 100 m na 2 km. Blíží se Frýdek tak vyhazuju kvalt a končím....celkem v poho zavodek v min. provozu dvakrát jsem bez problému ujel takže spokojenost 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Kail píše:100RM píše:Noo, svojim autom chodim dialnicu tak 150-160 ale sluzobnou fabkou 1,9 vsetkycerveneTDI chodim tak 180. Neviem, proste mi jej neni luto a bavo si kurvit nechcem ... a v sluzobnom jazdim za firemne prachy takze aj spotreba mi je u prdele. Ale je pravda ze Praha-Hradec 190 fabka: priemer 7,3 a bawo ta ista trasa 190 priemer 11,5 Takze trosku rozdiel tam asi niekde bude ...
Jj,rozdíl tam bude,mimo jiné i ve váze že
To ani ne. Krátká Fabka v dieselu váží okolo 1250 Kg
