
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jednička
jestli na to mas milion jak jsi nekde psal, tak vyber e60 je do teto ceny obrovsky, ale zpet k 1er.Do tohodle auta bych volil pokud trvas na dieslu 123d,jinak dobra je 118d +chip,oproti 120d ma akorat snizeny vykon a cenu,rozhodne bych se vyvaroval benzinovym ctyrvalcum a dalsi moznosti by byla jeste nova e90 aneb zlata stredni
hopiondra píše:jestli na to mas milion jak jsi nekde psal, tak vyber e60 je do teto ceny obrovsky, ale zpet k 1er.Do tohodle auta bych volil pokud trvas na dieslu 123d,jinak dobra je 118d +chip,oproti 120d ma akorat snizeny vykon a cenu,rozhodne bych se vyvaroval benzinovym ctyrvalcum a dalsi moznosti by byla jeste nova e90 aneb zlata stredni
jo,nad e90 jsem také přemýšlel..zítra budu vědět,jak s tou e60...na novou 1 v plné palbě bych neměl,ale na ojetou jo...nebo na novou v průměrné výbavě..přemýšlel jsem i nad tou 120d,ale jak sám píšeš,je to jen zlepšená 118d,čili máš asi pravdu,že chip to jistí..123d neznám,ani jsem v něm nejel..popř.-máš-li zkušenosti,mohl bys o něm říct něco víc?..



123d je dvoulitr s dvema turbama prakticky zkusenosti nemam, ale asi to bude dobry delicko, 4 hrncovym benzinum bych se vyhl ,protoze jim přeskakuje rozvodovy retez, pri oprave a do novych motoru se jiz dela takovy plisek co tomu zabranuje, ale zase sem od jinech servisaku slysel ze pry se zanasi napinaky rozvodoveho retezu a par jednicek uz na to doplatilo ,,nemam ,ale jeste os.zkusenost,,jinak pokud bys sel do ojete diesel, volil bych 118d bude levnejsi a pokud vykonove nebude stacit da se bez obavy snizene zivotnosti chipovat, do 120d bych si chip nedal motor je poradne nadopovanej uz od vyroby(samozrejme nemyslim chip od franty z garaze od vedle a zadny odpory v krabicce za litr)jinak jizdni vlastnosti me se 1er libi je to takova motokara fakt sedi,nejlepe se svezt a uvidis jediny co me na jednice vadi je nehezky plasty v interieru a vubec predmodernizaci je ten interier takovej preplastovanej a vzhledem k tomu ze mam 5er tak me pripada mala.pokud pujdes do dieslu zjisti si jestli byla provedena TECH.akce vymena sroubu alternatoru (plati pro 118d i 120d)kdyz nebudes mit jistotu nech vymenit je to relativne jednoduchej ukon,videl sem auto co nereagovalo na svolani (e90) a odnesla to jenom napinaci kladka a remen ,takze nic zavazneho u techto dieslu odchazeji jeste remenice na klice.projev typicke klapani nepreslechnutelne
hopiondra píše:123d je dvoulitr s dvema turbama prakticky zkusenosti nemam, ale asi to bude dobry delicko, 4 hrncovym benzinum bych se vyhl ,protoze jim přeskakuje rozvodovy retez, pri oprave a do novych motoru se jiz dela takovy plisek co tomu zabranuje, ale zase sem od jinech servisaku slysel ze pry se poskozuju napinaky rozvodoveho retezu a par jednicek uz na to doplatilo ,,nemam ,ale jeste os.zkusenost,,jinak pokud bys sel do ojete diesel, volil bych 118d bude levnejsi a pokud vykonove nebude stacit da se bez obavy snizene zivotnosti chipovat, do 120d bych si chip nedal motor je poradne nadopovanej uz od vyroby(samozrejme nemyslim chip od franty z garaze od vedle a zadny odpory v krabicce za litr)jinak jizdni vlastnosti me se 1er libi je to takova motokara fakt sedi,nejlepe se svezt a uvidis jediny co me na jednice vadi je nehezky plasty v interieru a vubec predmodernizaci je ten interier takovej preplastovanej a vzhledem k tomu ze mam 5er tak me pripada mala.pokud pujdes do dieslu zjisti si jestli byla provedena TECH.akce vymena sroubu alternatoru (plati pro 118d i 120d)kdyz nebudes mit jistotu nech vymenit je to relativne jednotuchej ukon,videl sem auto co nereagovalo na svolani (e90) a odnesla to jenom napinaci kladka a remen ,takze nic zavazneho u techto dieslu odchazeji jeste remenice na klice.projev typicke klapani nepreslechnutelne
jasné..


118d je dobra a je moznost ,,upgrajdu,,pokud nebude vyhovovat pokud uz ted vis ze nebude vyhovovat rozhodne rovnou 120d ,do vybavy zalezi hlavne na tobe me osobne se moc libej sport sedacky a dofukem bocnic-skvela vec,navic uz je to v kombinaci kuze,dale bych se nechal rozmazlovat vyhrejvanejma sicnama,urco bych hledal xenony-o dost lip pak 1er vypada,multifunkci volantovou,nevyhoda 118d je ze se tezko bude hledat v naky top vybave,to ve 120d to byva podstatne lepsi
hopiondra píše:118d je dobra a je moznost ,,upgrajdu,,pokud nebude vyhovovat pokud uz ted vis ze nebude vyhovovat rozhodne rovnou 120d ,do vybavy zalezi hlavne na tobe me osobne se moc libej sport sedacky a dofukem bocnic-skvela vec,navic uz je to v kombinaci kuze,dale bych se nechal rozmazlovat vyhrejvanejma sicnama,urco bych hledal xenony-o dost lip pak 1er vypada,multifunkci volantovou,nevyhoda 118d je ze se tezko bude hledat v naky top vybave,to ve 120d to byva podstatne lepsi
no právě..to je trošku problém..při ceně 1 v základním provedení ať s motorem 118d,nebo 120d je to nehorázná cena+navíc ceny těch doplňků-fakt hodně drahé..čili bych se pod meloun s výbavou,jako kůže,sportovní sedačky s větráním,které se přizpůsobí tvému tělu,atd,atd asi nevlezl no.





a mimo jiné-ještě jednu poměrně důležitou otázku-neplánuji to,ale berme čistě teoreticky,že bych takto vybavenou 1 opravdu našel,byla by za rozumnou cenu..ale měla např. najeto 100 000-200 000 km...je i při této hodnotě kilometrů chip bezbečným(nepoškodí to motor)?...a je to u všech bmw stejné-je-li auto jnak v dobrém stavu,nevadí tento počet kilometrů?..díky 

čau, napíšu ti sem svoji víkendovou zkušenost se 120d (5ti dvéř) při předváděcích jízdách A.M.T. mobile.
Vzal jsem si tedy 177koňovou stříbrnou 120d v 6ti rychlostním manuálu, najeto asi 10tkm. Hrozně se mi líbil způsob startování - vložiš placku (klíček) do díry, zmáčkneš strat engine a "motůrek" poslušně hned a spořádaně naskočí...Řadím za jedna, řazení je neomylné, možná trošku tuhé, ale to asi tím, že to byla téměř funglovka....
Poprvé si chci přibrzdit a super účinek, brzdí jak víno, ostatně jako všechny new BMW!
Jinak sedačky mi přijdou velmi pohodlné, malej mutifunkční volant se super drží, řízení je velmi lehké a příjemné. Po chvíli sem si na autíčko zvyknul. Bylo hrozně příjemný a zábavný ho řídit, i podvozek se mi zdál velmi dobrej na nerovnostech a v zatáčkách. Výkon motoru mě příjemně překvapil, táhne od spodu až do 4t/ot bez problému, třeba výjezd z pomalé městské zatáčky na dvojku, skoro plnej, a jak vystřelí...
Jízda po dálnici byla taky velmi sympatická, za 4 plnej - do 4t/ot, za 5 do tak do 3t/ot, rychlost kolem 180km/ ani to nepřijde, tak zkoušim jestli z téhle rychlosti zrychlí a opravdu zrychluje, pak už tam dávám za 6 a házim sebe i autí do klídečku - 140 - 150km/h. Znova opakuji, příjemná svižná jízda....
Dále k interieru bych řek toto: Vše je na svém místě, pěkný design. pohodlné anatomické sedačky, vzadu poměrně málo místa, ale dá se to, kufr už je menší, ale na týdení rodinou dovolenou to rozhodně neni
. celkově prostor uvnitř neni nijak velký, ale taky né stísněný, možná na zadních sedačkách, ale to zaleží kdo je na co zvyklej...
Výbava tohoto vozu byla cca tato: mutlifunkční volat - bomba, navigace se vším všudy - taky supr, pochopitelně klima, xenony a ještě určitě pár věcí, ale nevzpomenu si.
Spotřeba: při předpisové jízdě obec - mimo obec, 50 - 90km/h, se dá jet kolem 3litů na sto, při klidné noze. Jinak při sundání nohy z plynu spotřeba klasicky 0,00nic. Další věc je ta, že když přijedete na světla, vyřádíte, zastavěj se kola tak - chcíp, věděl jsme to, ale stejně jsem byl z toho vyjevenej, poté se stačí dotknout spojky a než zařadíte, motor dávno běží.... Jinak celkovou průměrnou spotřebu moji jízdy sem měl něco málo přes 7litrů na sto a to jsem zrovna kloubouka nejel, alespoň z větší části ne
Závěrem bych dodal, že cenovka konkrétního vozu byla se vším všudy 1 008 000kč. Jenom navigace je prej přes 100tis
. Myslím že to bylo průměrně vybyvený autíčko, ani vé v základu, ani né v plný... Celkvoý dojem z auta výborný, s ohledem na provozní náklady je to úžasný autí, jedinou nevýhodou je méně prostoru...
HODNĚ ŠTĚSTÍ PŘI VÝBĚRU
Vzal jsem si tedy 177koňovou stříbrnou 120d v 6ti rychlostním manuálu, najeto asi 10tkm. Hrozně se mi líbil způsob startování - vložiš placku (klíček) do díry, zmáčkneš strat engine a "motůrek" poslušně hned a spořádaně naskočí...Řadím za jedna, řazení je neomylné, možná trošku tuhé, ale to asi tím, že to byla téměř funglovka....

Jinak sedačky mi přijdou velmi pohodlné, malej mutifunkční volant se super drží, řízení je velmi lehké a příjemné. Po chvíli sem si na autíčko zvyknul. Bylo hrozně příjemný a zábavný ho řídit, i podvozek se mi zdál velmi dobrej na nerovnostech a v zatáčkách. Výkon motoru mě příjemně překvapil, táhne od spodu až do 4t/ot bez problému, třeba výjezd z pomalé městské zatáčky na dvojku, skoro plnej, a jak vystřelí...

Dále k interieru bych řek toto: Vše je na svém místě, pěkný design. pohodlné anatomické sedačky, vzadu poměrně málo místa, ale dá se to, kufr už je menší, ale na týdení rodinou dovolenou to rozhodně neni

Výbava tohoto vozu byla cca tato: mutlifunkční volat - bomba, navigace se vším všudy - taky supr, pochopitelně klima, xenony a ještě určitě pár věcí, ale nevzpomenu si.
Spotřeba: při předpisové jízdě obec - mimo obec, 50 - 90km/h, se dá jet kolem 3litů na sto, při klidné noze. Jinak při sundání nohy z plynu spotřeba klasicky 0,00nic. Další věc je ta, že když přijedete na světla, vyřádíte, zastavěj se kola tak - chcíp, věděl jsme to, ale stejně jsem byl z toho vyjevenej, poté se stačí dotknout spojky a než zařadíte, motor dávno běží.... Jinak celkovou průměrnou spotřebu moji jízdy sem měl něco málo přes 7litrů na sto a to jsem zrovna kloubouka nejel, alespoň z větší části ne

Závěrem bych dodal, že cenovka konkrétního vozu byla se vším všudy 1 008 000kč. Jenom navigace je prej přes 100tis

HODNĚ ŠTĚSTÍ PŘI VÝBĚRU

michal09 píše:čau, napíšu ti sem svoji víkendovou zkušenost se 120d (5ti dvéř) při předváděcích jízdách A.M.T. mobile.
Vzal jsem si tedy 177koňovou stříbrnou 120d v 6ti rychlostním manuálu, najeto asi 10tkm. Hrozně se mi líbil způsob startování - vložiš placku (klíček) do díry, zmáčkneš strat engine a "motůrek" poslušně hned a spořádaně naskočí...Řadím za jedna, řazení je neomylné, možná trošku tuhé, ale to asi tím, že to byla téměř funglovka....Poprvé si chci přibrzdit a super účinek, brzdí jak víno, ostatně jako všechny new BMW!
Jinak sedačky mi přijdou velmi pohodlné, malej mutifunkční volant se super drží, řízení je velmi lehké a příjemné. Po chvíli sem si na autíčko zvyknul. Bylo hrozně příjemný a zábavný ho řídit, i podvozek se mi zdál velmi dobrej na nerovnostech a v zatáčkách. Výkon motoru mě příjemně překvapil, táhne od spodu až do 4t/ot bez problému, třeba výjezd z pomalé městské zatáčky na dvojku, skoro plnej, a jak vystřelí...Jízda po dálnici byla taky velmi sympatická, za 4 plnej - do 4t/ot, za 5 do tak do 3t/ot, rychlost kolem 180km/ ani to nepřijde, tak zkoušim jestli z téhle rychlosti zrychlí a opravdu zrychluje, pak už tam dávám za 6 a házim sebe i autí do klídečku - 140 - 150km/h. Znova opakuji, příjemná svižná jízda....
Dále k interieru bych řek toto: Vše je na svém místě, pěkný design. pohodlné anatomické sedačky, vzadu poměrně málo místa, ale dá se to, kufr už je menší, ale na týdení rodinou dovolenou to rozhodně neni. celkově prostor uvnitř neni nijak velký, ale taky né stísněný, možná na zadních sedačkách, ale to zaleží kdo je na co zvyklej...
Výbava tohoto vozu byla cca tato: mutlifunkční volat - bomba, navigace se vším všudy - taky supr, pochopitelně klima, xenony a ještě určitě pár věcí, ale nevzpomenu si.
Spotřeba: při předpisové jízdě obec - mimo obec, 50 - 90km/h, se dá jet kolem 3litů na sto, při klidné noze. Jinak při sundání nohy z plynu spotřeba klasicky 0,00nic. Další věc je ta, že když přijedete na světla, vyřádíte, zastavěj se kola tak - chcíp, věděl jsme to, ale stejně jsem byl z toho vyjevenej, poté se stačí dotknout spojky a než zařadíte, motor dávno běží.... Jinak celkovou průměrnou spotřebu moji jízdy sem měl něco málo přes 7litrů na sto a to jsem zrovna kloubouka nejel, alespoň z větší části ne
Závěrem bych dodal, že cenovka konkrétního vozu byla se vším všudy 1 008 000kč. Jenom navigace je prej přes 100tis. Myslím že to bylo průměrně vybyvený autíčko, ani vé v základu, ani né v plný... Celkvoý dojem z auta výborný, s ohledem na provozní náklady je to úžasný autí, jedinou nevýhodou je méně prostoru...
HODNĚ ŠTĚSTÍ PŘI VÝBĚRU
díky moc za vyčerpávající informace





michal09 píše:Promiň, jen se chci zeptat, ty si toho kompakta kupoval new v 96? Protože pokud nejsi první majitel, moc nevěřím tomu, že těch 73 tis neni stočenejch... Ale možný je věšchno, jen si myslím, že báwa z tohohle roku mívají reálně mezi 150 - 200tis km... Jen můj pohled...
nene..tenkrát jsem na nového neměl,jsem 2. majitel..vytočené nic není,neboť má auto vše(vč. podvozku),jak nové a má od počátku servisní knížku údaj,za údajem..


DenyKr píše:michal09 píše:Promiň, jen se chci zeptat, ty si toho kompakta kupoval new v 96? Protože pokud nejsi první majitel, moc nevěřím tomu, že těch 73 tis neni stočenejch... Ale možný je věšchno, jen si myslím, že báwa z tohohle roku mívají reálně mezi 150 - 200tis km... Jen můj pohled...
nene..tenkrát jsem na nového neměl,jsem 2. majitel..vytočené nic není,neboť má auto vše(vč. podvozku),jak nové a má od počátku servisní knížku údaj,za údajem..![]()
Tak takový kousek by ti mohl každej závidět, myslím ta poctivý kilometry, servisku a obdivuhodný stav

michal09 píše:DenyKr píše:michal09 píše:Promiň, jen se chci zeptat, ty si toho kompakta kupoval new v 96? Protože pokud nejsi první majitel, moc nevěřím tomu, že těch 73 tis neni stočenejch... Ale možný je věšchno, jen si myslím, že báwa z tohohle roku mívají reálně mezi 150 - 200tis km... Jen můj pohled...
nene..tenkrát jsem na nového neměl,jsem 2. majitel..vytočené nic není,neboť má auto vše(vč. podvozku),jak nové a má od počátku servisní knížku údaj,za údajem..![]()
Tak takový kousek by ti mohl každej závidět, myslím ta poctivý kilometry, servisku a obdivuhodný stav



Martinéz píše:myslis, ze tou jednickou udelas dojem na okoli jak touzis? musela by podle me byt v pekne barve a na paketu abys zanechal stopu
každé bmw,ač v základu udělaá dojem..
