mufman píše:JIP píše:kosh píše:Ja zase smysl tohoto modelu chápu naprosto přesně. Chce to člověk, který chce jezdit rychle, mít z toho nějaký požitek a potřebuje se dostat i do lehounkého terénu. Oproti X5 to má být více sportovně nastavené takže není co řešit.
Kdo chce jezdit rychle - Koupí si sportovní auto (Žádné SUV na světě nemůže být sportovní, už proto kolik váží a kde má těžiště...rychlost v přímce je něco jiného)
Kdo chce mít požitek jízdy - koupí si BMW...v tomhle s tebou souhlasím
Kdo se chce dostat do lehkého terénu - Koupí si terénní auto. Ano, do lehkého terénu se X6 využít může, ale to se dá použít i moje E36 Coupé, na seriovém podvozku je to stejně vysoká koza. X6, která je primárně určená pro silniční využití(už podle obutí), bude mít jízdní vlastnosti v terénu otřesné. Jediný lehký terén, kam bych se s tímhle vydal je zasněžená D1.
Nechci to auto zrazovat, dokud jej osobně nevyzkouším, ale příjde mi myšlenka křížit coupé a Jeep jako slepá ulička. Výjde z toho hybrid který jenom kombinuje slabosti obou platforem.
Já se taky doma nesnažím skřížit psa a kočku, aby mi mourek štěkal na kolemjdoucí a hlídal barák a Azor by zatím chytal myši a večer by mi hezky vrněl do klína...
Kam až tyhle fantasmagorie automobilek půjdou?
Co takhle obojživelná sedma v longu, aby se dala použít pro transkontinentální zaoceánskou přepravu diplomatů?![]()
Supr napsany, vtipně, výstižně!! Naprosto souhlasím. Dokonce jsem narozdíl od ostatních aji pochopil o čem jsi psal... Mi došlo, že nesrovnavas e36 s X6, ale proste normalni silnicni auto versus tenhle hybrid, kterej je jeste navic osklivej. Nekde jsem cetl ze to spouste lidí pripomina Sangyong Actyon(nebo jak se to pise) a me teda dost... pekna Asie z Mnichova, jen co je pravda.
To že nesrovnává E36 s X6 pochopili myslím všichni
