Jako 1,8TDS vyjde mnohem líp, než 2,5TDS, o jednu třetinu levněji, jako je olej, kapaliny, brzdy, žhavičky a další spotřebák, včetně ručení... Ale vidět např. 1,8TDS s tažným tak utíkám, asi bych se nezaměřoval na typ motoru, s takovou tu budou v čr tak tři exempláře a jen to shanění a okoukání vyjde na víc než 10t.
1,8TDSko super levný provoz z bodu A do bodu B s kvalitou dílenského zpracování BMW.
2,5TDSko super pracant na tažení a pohodlné dálkové trasy s tempomatem jak amerika(provoz vychází asi na 8kč na km).
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupit nebo ne??
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 12993
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
maca123 píše:tak už je to celkem jasný..můj výběr se změnšil na tři typy a ted už budu jen čekat kdy se nějaký autíčko naskytnejo jde teda o 1.8 TDS, nebo pak coupe 1.6 nebo 1.8...uvidim co najdu a podle toho to dopadne..zatim všem díky za rady
Coupe 1,6 vypusť a zařaď 1,8is, rozdíl je velmi znát..

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
us-tim píše:gyrous píše:2,5TDSko super pracant na tažení a pohodlné dálkové trasy s tempomatem jak amerika(provoz vychází asi na 8kč na km).
8Kč na kilometrto je postreba cca 24litru/100
imo provoz - myslel nejen PHM
jinak k topicu: měl jsem 1.6i v compactu, přišlo mi, že to jede krásně, dokud jsem se nesvezl v něčem jiným no...ale osobně mi to auto stačilo...
no a k tomu plynu a odrovnání...někde tu byl hezkej topic o plynu v BMW...jakože si osobně myslím, že srovnávat starý plyn se sekvenčním střikem (bo jak se to menuje
