Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Automatická převodovka

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#81 Příspěvek od rob2fab »

Tomcat14 píše:Jak je to s výměnou oleje v automatu /E39 525tds/. Někdo říka měnit, nekdo něměnit /jak se do toho sáhne, potom to stojí za h...../. V AuTecu říkají, že náplň je celoživotní, tak nevím co mám dělat....... Nerad bych kvůli několika tisícovkám dělal repas.
Jed s tím do aturizovanýho servisu BMW tam ti řeknou jak to je,olej se mení..resp. musí se menit ,já v renocaru brno :výmena oleje a diagnostika AP za 1450kč
BaDDog
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: Malacky - SK

#82 Příspěvek od BaDDog »

M3maniac píše:jo super pro začátečníky s automaty,já dodám je to,že se u každé automatické převodovky snažím co nejvíc jezdit na D,ta mašina ví sama co je pro ni nejlepší,myslím že u aut typu 530dA jede auto úplně stejně na D nebo ruční řazení,rozdíl 00 nic,možná setina.Takže je to pro auto šetrnnější a určitě dýl vydrží,jasně že u aut za XX mega s pádly pod volantem či na něm je to o něčem jiném,ale buďme na zemi.Jinak dej pozor na darmona,patrně ti dá kartáč,že píšeš u bmw o tiptroniku,je to steptronic :D

Jo a dovolím si ještě jednu technickou,neroztahujte auta s automatem a pokud ho táhnete na laně tak v co nejmenší rychlosti cca do 80km/h a co nejkratší vzdálenost .


Musím s tebou nesouhlasit...., když tak tahat auto s automatickou prevodovkou tak do max. rýchlosti 50km/h a max. 50km...!!! :wink:
Výce info najdeš na zaujímavej strance: http://www.kaps.cz
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#83 Příspěvek od Birkoff »

Přesně jak píše Zlýpes, tak je to i v manuálu k obsluze.
romy
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 02.09.2007 00:00

#84 Příspěvek od romy »

Jedna taková otázečka s nadcházející zimou sem nováček s automat STEPTRONIC např. při sněhu a náledí do kopce je lepší se rozjíždět na D nebo zařadit ruč.1a pak rychlejc odřadit 2 atd. a pak třeba na D doufám že to není blbá otázka.
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od Lukáš »

BaDDog píše:
M3maniac píše:jo super pro začátečníky s automaty,já dodám je to,že se u každé automatické převodovky snažím co nejvíc jezdit na D,ta mašina ví sama co je pro ni nejlepší,myslím že u aut typu 530dA jede auto úplně stejně na D nebo ruční řazení,rozdíl 00 nic,možná setina.Takže je to pro auto šetrnnější a určitě dýl vydrží,jasně že u aut za XX mega s pádly pod volantem či na něm je to o něčem jiném,ale buďme na zemi.Jinak dej pozor na darmona,patrně ti dá kartáč,že píšeš u bmw o tiptroniku,je to steptronic :D

Jo a dovolím si ještě jednu technickou,neroztahujte auta s automatem a pokud ho táhnete na laně tak v co nejmenší rychlosti cca do 80km/h a co nejkratší vzdálenost .


Musím s tebou nesouhlasit...., když tak tahat auto s automatickou prevodovkou tak do max. rýchlosti 50km/h a max. 50km...!!! :wink:
Výce info najdeš na zaujímavej strance: http://www.kaps.cz


Ale toto lze praktikovat jen u M-B a BMW kamos takhle oddelal automat na LC80.....
ha
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

#86 Příspěvek od ha »

Musim Vam vsem podekovat za prispevky, pred 2 tydny jsem koupil 735 s automatem, a vzhledem k tomu, ze nikdo z mich blizkych nema zkusenosti, nezbylo, nez-li jezdit tak, jak jsem usoudil, kzdp jsem asi 3x na krizovatce dal N a ruckoval, ale nyni jiz vim, ze pouze D je dobre, hihi, D jako DOBRAAA;+))

tak jeste jednou dekuji

honzik
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#87 Příspěvek od rob2fab »

ha píše:Musim Vam vsem podekovat za prispevky, pred 2 tydny jsem koupil 735 s automatem, a vzhledem k tomu, ze nikdo z mich blizkych nema zkusenosti, nezbylo, nez-li jezdit tak, jak jsem usoudil, kzdp jsem asi 3x na krizovatce dal N a ruckoval, ale nyni jiz vim, ze pouze D je dobre, hihi, D jako DOBRAAA;+))

tak jeste jednou dekuji

honzik
ano a cim min radi tim vetsi zivotnost,proto po meste ne D ale 3.
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#88 Příspěvek od JFK Čestný člen »

rob2fab píše:
ha píše:Musim Vam vsem podekovat za prispevky, pred 2 tydny jsem koupil 735 s automatem, a vzhledem k tomu, ze nikdo z mich blizkych nema zkusenosti, nezbylo, nez-li jezdit tak, jak jsem usoudil, kzdp jsem asi 3x na krizovatce dal N a ruckoval, ale nyni jiz vim, ze pouze D je dobre, hihi, D jako DOBRAAA;+))

tak jeste jednou dekuji

honzik
ano a cim min radi tim vetsi zivotnost,proto po meste ne D ale 3.


neznam automat ktery by umrel (kdyz se s nim jezdi na D)... narozdil od manualu, tech jenom ja mam po smrti pet :? :wink:
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#89 Příspěvek od Pavel H »

rob2fab píše:ano a cim min radi tim vetsi zivotnost,proto po meste ne D ale 3.


No to je pekna blbost co tady radis!!! Na trojku to ma pri rozjezdu delsi prokluz, tim vyssi namahani, moznost prehrati, vyssi spotreba...
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#90 Příspěvek od ajfel »

Pavel H píše:
rob2fab píše:ano a cim min radi tim vetsi zivotnost,proto po meste ne D ale 3.


No to je pekna blbost co tady radis!!! Na trojku to ma pri rozjezdu delsi prokluz, tim vyssi namahani, moznost prehrati, vyssi spotreba...


na 3 znamena, ze se radi 1-3 .. a ne 4-5 ..
ne, ze se jede na 3.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#91 Příspěvek od ajfel »

JFK píše:neznam automat ktery by umrel (kdyz se s nim jezdi na D)... narozdil od manualu, tech jenom ja mam po smrti pet :? :wink:


tak to povidej tomu mojemu ... :(
jsem po generalce za 35tkc bez papiru ...

zacala po zahrati klouzat zpatecka, menily se lamely, hydromenit, byl praskly nejaky centrla support, menilo se lozisko na zpatecce a kdovi co jeste ... :(
samotna oprava automatu byla za 30 bez dokladu ... :((
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#92 Příspěvek od Pavel H »

Tak to nevim jaky myslis automat. Protoze ja u ST dam za 3 a je tam trojka dokud ji nevytocim na maximum, pak preradi na 4 atd. Ale na dve resp jedna to neskoci. Nejnizsi je trojka.
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#93 Příspěvek od JFK Čestný člen »

ajfel píše:
JFK píše:neznam automat ktery by umrel (kdyz se s nim jezdi na D)... narozdil od manualu, tech jenom ja mam po smrti pet :? :wink:


tak to povidej tomu mojemu ... :(
jsem po generalce za 35tkc bez papiru ...

zacala po zahrati klouzat zpatecka, menily se lamely, hydromenit, byl praskly nejaky centrla support, menilo se lozisko na zpatecce a kdovi co jeste ... :(
samotna oprava automatu byla za 30 bez dokladu ... :((


pokud to bylo na E34 tak to verim, to je jeste pravek prevodovka, ale dotaz se motal kolem noveho automatu. ja mel take E34 v automatu a des bes, v E39 je to o 1000% jinde...
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#94 Příspěvek od Maca »

Pavel H píše:Tak to nevim jaky myslis automat. Protoze ja u ST dam za 3 a je tam trojka dokud ji nevytocim na maximum, pak preradi na 4 atd. Ale na dve resp jedna to neskoci. Nejnizsi je trojka.


Pochopitelně myslí klasický automat bez Steptronicu a mimochodem i Steptronic řadí dolů :) Zkus dát za 3 a zastavit, uvidíš že ti na ukazateli naskočí 2.
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#95 Příspěvek od BMWPower »

jak nejlíp poznám zda je automat řízený mechanicky či elektronicky???
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#96 Příspěvek od ajfel »

po oprave automatu (e34 - 5st) se mi zda, ze obcas zavaha z razenim. kazdopadne radi rychleji D i R na miste, ale za jizdy jakoby obcas mezi razenim zavahal, hodil neutral nebo tak neco .. hned to da dohromady, ale tohle pred generalkou nedelalo ... nebo mozna zcela vyjimecne ...
tady je to za 200km asi 3x, co jsem s tim jel ja ...
dik za nazor
petr
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#97 Příspěvek od rob2fab »

Pavel H píše:
rob2fab píše:ano a cim min radi tim vetsi zivotnost,proto po meste ne D ale 3.


No to je pekna blbost co tady radis!!! Na trojku to ma pri rozjezdu delsi prokluz, tim vyssi namahani, moznost prehrati, vyssi spotreba...
kdyz dam trojku,znamena to ze to neradi nic nad ni.tedy 1,2..3 nerikej ze sis toho nevsiml.hele tu trojku mám od Pana Pavlíčka z Renocar Brno!nevarim tu ruzne pochybné teorie z vody.
Honczek
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pát 30.12.2005 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#98 Příspěvek od Honczek »

Jezdim celou dobu s manualem...Posledni dobou ale a automatu premyslim.Jel sem v E28 a v E34 a myslim, ze je to OK.Ale tady z tech prispevku mi to docela nahnalo strach.Nemyslim kvuli rizeni to je pohodlny,ale co ja muzu vedet kdo s tim co delal prede mnou?Chtel bych 535iA E34,je to starsi automat to chaapu,ale co kdyz ho koupim a po par mesicich se po.... Repase za 25k asi nema cenu, tak potom leda shanet novou prevodku-tak nevim jestli do toho jit.Myslel sem,ze maximum je, ze to nekdo bude drtit na sprintech a pod. a tomu se jeste pri trose stesti da vyhnout,ale to ze tam nekdo dava neutral pri dojizdeni k semaforu-no to dela asi 90% duchodcu a razeni behem jizdy z D na 3 a pod. -- myslim ze taky.Nedavno sem se bavil s mym sefem a presvedcit ho o tom, ze pri neutralu auto zere vic, jak pri brzdeni motorem je u tohoto typu cloveka ( ing. + 62let ) pomalu nadlidsky ukol.Mozna by se sem hodily nejaky rady od uzivatelu Automatu o tom jak automat koupit - co vyzkouset,jakym stylem ho projet ,abych se vyhnul zacatecnickym chybam a podobne.Dik :)
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#99 Příspěvek od Fugo »

do automatu jako do jiných věcí nevidíš, napoví ti olej, jeho čistota a zápach, hladina, a při jízdě plynulé řazení (u 4kvaltu je možné že při řazení to bude lehce znát ale žádný velký škubání)
Cobra
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od Cobra »

Prosim vas pomoc ted jedu domu mam 730i v automatice vse je ok normal jezdi a jedu uz k parkovisti a najednou mi ztratila silu proste volnobeh vlitl na 1 a nic automatika jede jen do zadu ani kdyz premnu na M nebo S nebo E nebo radim na 1 2 3 proste nic vubec nevim co s tim poradte nema to treba nakou pojistku nebo tak neco ?
Odpovědět