

hanzik píše:Chlapi dneska jsem měl snad poprvé v rukou 17 placové kolo s pneu 225/50 a čuměl jsem na to jak puk.Mám 1,6ku a když jsem viděl tu šířku pneu tak se bojím že se to auto nehneSamozřejmě přeháním ale jak je to uvidím rozdíl v rychlosti,spotřebě a jak to sedí na vodě???Kolega mi říkal že tenší guma tu vodu jakoby rozřízne ale takovová kráva musí mít opravdu kvalitní vodní drážky je tak nebo to prostě nemám vůbec řešit.Jen mě to tak napadlo do teď jsem jezdil na 13" takže vůbec netuším vo co go.
Spotřeba,rychlost,vlastnosti na vodě prosím o Vaše názory
hanzik píše:JJ 225/50 jsem viděl od někoho jiného a né na mé auto.Samozřejmě počítám kdyby na mé auto tak 225/40 tak jak píšou.Jak je to s tím sportovním podvozkem.Já ho tam nemám což je asi normálni když mám obyč 316i.Bude to nějakej problém?Spotřeba 1,5 litru??NO tak to je víc než jsem si myslel.Ale to bych oželel při tom vzhledu!!!
Fantucci píše:já jsem svou 1,6tku na 225kách koupil. Sice v šestnáctkách ale tady se bavíme teď o šírce. Já osobně si myslím, že 225tky jsou na 1,6tku zbytečně moc. ty jsou na silnější auta. Mám to teď na 205kách a maximální spokojenost.
Tohle přesně jsem chtěl slyšetmichal09 píše:Mám 318i (sér. podvozek) a na léto mám taky 17ky (8J x 17 na 225/45 pneu Goodyear eagle F1), teď v mám 15ky zimáky (Obyč plechy s 185/65 pneu Dunlop M3)...
Teď na 15kách na suchý silnici to méně drží v zatáčce, možná je auto trošičku tišší a pohodlnější (méně to drncá), každopádně jsem nepocítíl žádnou změnu akcelerace ani spotřeby... Po vzhledové stránce hrozný..
V létě na 17kách na suchý i mokrý silnici auto drží výborně a ani moje 18ka nemá takovej výkon aby auto v zatáčce utrhla... Trošku to hází ve vyjetech kolejích jak tady x lidí psalo, jinak jak jsem psal ve spotřebě a zrychlení jsem nic nespozoroval..Po vzhledové stránce Super
![]()
Takže do 17tek bych určo šel a co se pneu týče, tak asi 225/45/17, sice jsou dražší, ale líp vypadaj a hlavně budou lépe držet... Ale na na druhou stranu máš 16ku, což neni zrovna trhač asfaltu, takže 205 možná budou po celkové stránce výhodnější, jak pořizovací cenou, tak případně nezvýšením spotřeby nebo nespomalením akcelerace...
hanzik píše:Tohle přesně jsem chtěl slyšetmichal09 píše:Mám 318i (sér. podvozek) a na léto mám taky 17ky (8J x 17 na 225/45 pneu Goodyear eagle F1), teď v mám 15ky zimáky (Obyč plechy s 185/65 pneu Dunlop M3)...
Teď na 15kách na suchý silnici to méně drží v zatáčce, možná je auto trošičku tišší a pohodlnější (méně to drncá), každopádně jsem nepocítíl žádnou změnu akcelerace ani spotřeby... Po vzhledové stránce hrozný..
V létě na 17kách na suchý i mokrý silnici auto drží výborně a ani moje 18ka nemá takovej výkon aby auto v zatáčce utrhla... Trošku to hází ve vyjetech kolejích jak tady x lidí psalo, jinak jak jsem psal ve spotřebě a zrychlení jsem nic nespozoroval..Po vzhledové stránce Super
![]()
Takže do 17tek bych určo šel a co se pneu týče, tak asi 225/45/17, sice jsou dražší, ale líp vypadaj a hlavně budou lépe držet... Ale na na druhou stranu máš 16ku, což neni zrovna trhač asfaltu, takže 205 možná budou po celkové stránce výhodnější, jak pořizovací cenou, tak případně nezvýšením spotřeby nebo nespomalením akcelerace...Díky
kollda píše:Leveler píše:Záleží co tam budeš mít za šířku ráfků.Ale já bych dal všude 225/45 R17..A nebo někdo dává na předek 205 či 215..
Jak si to myslel? Např. na zadku 225/45 a ve předu 205 či 215? Neměli by mít všechny kola stejný rozměry nebo je BMW zase vímka.
hanzik píše:NO ale stejně furt nechápu ten převod.3ířka ráfku se udává v palcích třeba 7J a šířka gumy zase v centrimetrech.Podle toho co čtu asi bych si dal max. 215-ky ale ted jak mám podle toho koupit ráfek?To je ten problém.