Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
320d vs 330d
Já mám osobní zkušenosti pouze s novější 335d, ale už jen podle srovnání 320d a 330d bych šel do 330d, pojede mnohem líp, za stejnou, nebo podobnou spotřebu.... Pokud ti záleží na pojistce di do 320, ale jinak bych preferoval 330d!!! Jinak spolehlivost motoru, výbava a různý ostatní věci spíš záleží na konkrétním autě a jakou mělo minulost... Jinak 335d jede jako prase, to jsem si zkusil... 

O pojistku se mě nejedná spíš mě zajímá jestli v těch letech 00-01 neměli nějakou vekou slabinu ohledně vstřiků,čerpadla,turba,převodovka atd.Teď jsem měl možnost se v obou verzích povozit a rozdíl je tam fakt velký a nechtěj se mě dělat nějaký kompromisy to už jsem jednou udělal a byl jsem nas...,že jsem do toho šel.
gas píše:O pojistku se mě nejedná spíš mě zajímá jestli v těch letech 00-01 neměli nějakou vekou slabinu ohledně vstřiků,čerpadla,turba,převodovka atd.Teď jsem měl možnost se v obou verzích povozit a rozdíl je tam fakt velký a nechtěj se mě dělat nějaký kompromisy to už jsem jednou udělal a byl jsem nas...,že jsem do toho šel.
Žádný kompromisy nedělej, jdi do 330d...


Hodně štěstí a trpělivosti při koupi...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
schanim taky info jednu za druhou a co jsem se tak docetl tak v kazdem pripade jit do auta po faceliftu maj lepsi predni napravy, u 320d lepsi motor tzn. 110Kw atd. je toho dost... spotreba prej dela u 330d tak litr navic....
tak by me taky treba jeste zajimalo kterej motor ma vetsi slabiny ...??? a jak je to s dilama na nej tzn turbo cerpadlo atd. ... jestli je to cenove u techto motoru srovnatelne...
tak by me taky treba jeste zajimalo kterej motor ma vetsi slabiny ...??? a jak je to s dilama na nej tzn turbo cerpadlo atd. ... jestli je to cenove u techto motoru srovnatelne...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř 16.04.2008 00:00
- Bydliště: SR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Kontaktovat uživatele:
REJNGROUP píše:No nevim, mám 57.000 km za deste měsíců v 520d a v porovnání jsem spokojen, řešíte tu nepodstatné věci, dvoulitr od BMW je držák, sice slabší, ale dobře odladěný.
Teď tě nějak nechápu

AdaM5 píše:REJNGROUP píše:No nevim, mám 57.000 km za deste měsíců v 520d a v porovnání jsem spokojen, řešíte tu nepodstatné věci, dvoulitr od BMW je držák, sice slabší, ale dobře odladěný.
Teď tě nějak nechápujaké nepodstatné věci? Vždyť nikdo neříká že 20d je špatnej motor, ale 30d je prostě podle mě (a dalších) lepší volba.
Mi se treba disel nelibi vubec... radsi slabsi motor s vyssim rozsahem otacek nez naopak. Do takove setky si vubec nedovedu na sportovni jizdu predstavit:).
Yngwie píše:Mi se treba disel nelibi vubec... radsi slabsi motor s vyssim rozsahem otacek nez naopak. Do takove setky si vubec nedovedu na sportovni jizdu predstavit:).
A jel jsi už twin turbem?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Vlasta píše:Yngwie píše:Mi se treba disel nelibi vubec... radsi slabsi motor s vyssim rozsahem otacek nez naopak. Do takove setky si vubec nedovedu na sportovni jizdu predstavit:).
A jel jsi už twin turbem?
335d...je to sila o tom zadna...ten kopanec a zatah ...o tom si muze nechat kazdy benzin podobneho objemu zdat a nerikam za na cestovani muze bych v automatu skvely, ale kdyz jsem zkousel M3 s 8000 otackami, tak mi vubec vubec nevadilo, ze nebyl ten turbo kopanec. Proste je to muj vkus, ale verim, ze spouste lidi bude silny diesel vyhovovat. Mam rad ten linearni charakter tech atmosfer... byt spouste lidi se zdaji v primce slabe...
Já právě u 535d žádnej turbokopanec nepozoruju, trochu ten výkon motoru degraduje automat, ale už jsem si nějak zvyknul.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Mam funglovku 320d ve verzi 130KW v manuálu hupsnutou do kupéčka, v porovnání se zajetou 520d 122KW je jako by mě něco drželo za pr_zadek, nechce se mu tolik do ootáček u rozjezdu, počítadlo řve doporučení pro zařazení rychlosti, ten model je koncipovanej na spotřebu. Vnímání rychlosti v trojce je výraznější, protože hopsá jako koza v každým hrbolku či dirce, zážitek v naftě začíná až v provozní rychlosti nad 100km/h, teprve pak má jízda i motor sportovní charakter, do stovky se zdá, že se konstruktéři snažili hledat bezpečnost v náročném provozu dle dopravních předpisů, myslím ale že je to dobré - do stovky to jede jako bezpečný kolega běžného přesouvače v prostoru a pokud je místo ! Šup - z pohody je sportovní jízda.
320d je v novém odladění zajímavý i v tom, že pedál plynu je chcípák tak do poloviny záběru, od 50% krouťák překvapuje ..., na trojce je v manuálu výrazně přesnější řazení (kratší šaltpáka se lépe vede)
320d je v novém odladění zajímavý i v tom, že pedál plynu je chcípák tak do poloviny záběru, od 50% krouťák překvapuje ..., na trojce je v manuálu výrazně přesnější řazení (kratší šaltpáka se lépe vede)