Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

320d vs 330d

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
gas
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: stř 29.08.2007 00:00
Bydliště: Studenec

#1 Příspěvek od gas »

chtěl bych se zeptat jaký máte názor a hlavně zkušenosti s těmahle typama rok 00-01.Chci vyměnit svoji 318 a zajímalo by mě výhody a nevýhody těchto typů.Recenze mam na netu projetý snad všechny,ale hlavně mě zajímají zkušenosti vás kdo je máte.Každá rada výtána díky moc!!!!
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

už se to tu řešilo... jediná rada ... "svez se"
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#3 Příspěvek od michal09 »

Já mám osobní zkušenosti pouze s novější 335d, ale už jen podle srovnání 320d a 330d bych šel do 330d, pojede mnohem líp, za stejnou, nebo podobnou spotřebu.... Pokud ti záleží na pojistce di do 320, ale jinak bych preferoval 330d!!! Jinak spolehlivost motoru, výbava a různý ostatní věci spíš záleží na konkrétním autě a jakou mělo minulost... Jinak 335d jede jako prase, to jsem si zkusil... :wink:
gas
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: stř 29.08.2007 00:00
Bydliště: Studenec

#4 Příspěvek od gas »

O pojistku se mě nejedná spíš mě zajímá jestli v těch letech 00-01 neměli nějakou vekou slabinu ohledně vstřiků,čerpadla,turba,převodovka atd.Teď jsem měl možnost se v obou verzích povozit a rozdíl je tam fakt velký a nechtěj se mě dělat nějaký kompromisy to už jsem jednou udělal a byl jsem nas...,že jsem do toho šel.
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#5 Příspěvek od michal09 »

gas píše:O pojistku se mě nejedná spíš mě zajímá jestli v těch letech 00-01 neměli nějakou vekou slabinu ohledně vstřiků,čerpadla,turba,převodovka atd.Teď jsem měl možnost se v obou verzích povozit a rozdíl je tam fakt velký a nechtěj se mě dělat nějaký kompromisy to už jsem jednou udělal a byl jsem nas...,že jsem do toho šel.

Žádný kompromisy nedělej, jdi do 330d... 8) Osobní zkušenosti nemám o slabynách žádnejch taky nevím, pokud bude ve výborné technické kondici, neni co řešit... Nejdůležitější je, kdo to auto měl před tebou a jak se o něj staral, proto bych směřoval poptávku tímto směrem. :wink:
Hodně štěstí a trpělivosti při koupi...
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Diablo330Ci »

Ja myslim ze 320d pred faceliftem problemy mela ale nevim to jiste
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#7 Příspěvek od Tehu »

schanim taky info jednu za druhou a co jsem se tak docetl tak v kazdem pripade jit do auta po faceliftu maj lepsi predni napravy, u 320d lepsi motor tzn. 110Kw atd. je toho dost... spotreba prej dela u 330d tak litr navic....

tak by me taky treba jeste zajimalo kterej motor ma vetsi slabiny ...??? a jak je to s dilama na nej tzn turbo cerpadlo atd. ... jestli je to cenove u techto motoru srovnatelne...
gas
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: stř 29.08.2007 00:00
Bydliště: Studenec

#8 Příspěvek od gas »

Tak před chvílí jsem se dozvěděl od známého,že 320d před facelift má prý problém s čerpadlama,ale nevím jestli je to pravda on je trochu přechytralej!Ale o 330d říkal že je to trochu lodní motor takže na kvalitu a spolehlivost je prý určitě lepší.No a hlavně ten motor fakt jede!!!! 8O
AdaM5
Registrovaný
Příspěvky: 894
Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
Bydliště: CB
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od AdaM5 »

Ovšem na provoz bude 330d dražší (čistě teoreticky, kdyby byly obě auta ve stejným stavu), ale to auto ti ty peníze navíc mnohonásobně oplatí, na 100% neprohloupíš když koupíš 330d po faceliftu :wink:
na_nervy_z_iDrivu
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: stř 16.04.2008 00:00
Bydliště: SR

#10 Příspěvek od na_nervy_z_iDrivu »

320 - dá sa ale 330 raketa, s manuálom a riadiacou jednotkou hrúza. Dokonca rozdiel v spotrebe je 1 liter.

Po roku 2002 v pohode... Iné uchytenie zadnej nápravy... bezproblémové.
MatyACS
Registrovaný
Příspěvky: 1000
Registrován: ned 30.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od MatyACS »

sám mám 320d ale určitě doporučuju 330d, sice je náchylná na přední ramena (moc těžkej motor), ale to je jen drobnost...100% 330d!!!!!!!!!!!
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Diablo330Ci »

na_nervy_z_iDrivu píše:320 - dá sa ale 330 raketa, s manuálom a riadiacou jednotkou hrúza. Dokonca rozdiel v spotrebe je 1 liter.

Po roku 2002 v pohode... Iné uchytenie zadnej nápravy... bezproblémové.


Turbo kopance jako kr....Obcas mam pocit ze mi nafta utrhne hlavu a ta mi spadne na zadni sedacky :D :D :D
RG
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: čtv 01.05.2008 00:00
Bydliště: ČR

#13 Příspěvek od RG »

No nevim, mám 57.000 km za deste měsíců v 520d a v porovnání jsem spokojen, řešíte tu nepodstatné věci, dvoulitr od BMW je držák, sice slabší, ale dobře odladěný.
AdaM5
Registrovaný
Příspěvky: 894
Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
Bydliště: CB
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od AdaM5 »

REJNGROUP píše:No nevim, mám 57.000 km za deste měsíců v 520d a v porovnání jsem spokojen, řešíte tu nepodstatné věci, dvoulitr od BMW je držák, sice slabší, ale dobře odladěný.


Teď tě nějak nechápu 8O jaké nepodstatné věci? Vždyť nikdo neříká že 20d je špatnej motor, ale 30d je prostě podle mě (a dalších) lepší volba.
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#15 Příspěvek od Yngwie »

AdaM5 píše:
REJNGROUP píše:No nevim, mám 57.000 km za deste měsíců v 520d a v porovnání jsem spokojen, řešíte tu nepodstatné věci, dvoulitr od BMW je držák, sice slabší, ale dobře odladěný.


Teď tě nějak nechápu 8O jaké nepodstatné věci? Vždyť nikdo neříká že 20d je špatnej motor, ale 30d je prostě podle mě (a dalších) lepší volba.


Mi se treba disel nelibi vubec... radsi slabsi motor s vyssim rozsahem otacek nez naopak. Do takove setky si vubec nedovedu na sportovni jizdu predstavit:).
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#16 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Yngwie píše:Mi se treba disel nelibi vubec... radsi slabsi motor s vyssim rozsahem otacek nez naopak. Do takove setky si vubec nedovedu na sportovni jizdu predstavit:).

A jel jsi už twin turbem?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#17 Příspěvek od Yngwie »

Vlasta píše:
Yngwie píše:Mi se treba disel nelibi vubec... radsi slabsi motor s vyssim rozsahem otacek nez naopak. Do takove setky si vubec nedovedu na sportovni jizdu predstavit:).

A jel jsi už twin turbem?


335d...je to sila o tom zadna...ten kopanec a zatah ...o tom si muze nechat kazdy benzin podobneho objemu zdat a nerikam za na cestovani muze bych v automatu skvely, ale kdyz jsem zkousel M3 s 8000 otackami, tak mi vubec vubec nevadilo, ze nebyl ten turbo kopanec. Proste je to muj vkus, ale verim, ze spouste lidi bude silny diesel vyhovovat. Mam rad ten linearni charakter tech atmosfer... byt spouste lidi se zdaji v primce slabe...
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#18 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Já právě u 535d žádnej turbokopanec nepozoruju, trochu ten výkon motoru degraduje automat, ale už jsem si nějak zvyknul.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
RG
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: čtv 01.05.2008 00:00
Bydliště: ČR

#19 Příspěvek od RG »

Mam funglovku 320d ve verzi 130KW v manuálu hupsnutou do kupéčka, v porovnání se zajetou 520d 122KW je jako by mě něco drželo za pr_zadek, nechce se mu tolik do ootáček u rozjezdu, počítadlo řve doporučení pro zařazení rychlosti, ten model je koncipovanej na spotřebu. Vnímání rychlosti v trojce je výraznější, protože hopsá jako koza v každým hrbolku či dirce, zážitek v naftě začíná až v provozní rychlosti nad 100km/h, teprve pak má jízda i motor sportovní charakter, do stovky se zdá, že se konstruktéři snažili hledat bezpečnost v náročném provozu dle dopravních předpisů, myslím ale že je to dobré - do stovky to jede jako bezpečný kolega běžného přesouvače v prostoru a pokud je místo ! Šup - z pohody je sportovní jízda.

320d je v novém odladění zajímavý i v tom, že pedál plynu je chcípák tak do poloviny záběru, od 50% krouťák překvapuje ..., na trojce je v manuálu výrazně přesnější řazení (kratší šaltpáka se lépe vede)
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#20 Příspěvek od Yngwie »

Vlasta píše:Já právě u 535d žádnej turbokopanec nepozoruju, trochu ten výkon motoru degraduje automat, ale už jsem si nějak zvyknul.


Mas pravdu to bylo mimo...s klasickyma tdicka se to neda srovnat. Ale asi jsi pochopil, ze jsem benzinak :D
Odpovědět