Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 crash test
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
nevím no...na tohle moc nedám...jakože já v E36 boural...docela ošklivě...auto osekaný tak, že jediná nepoškozená část na autě jsou jedny dveře...jinak všecko něco...předek posunutej o kus dovnitř auta...pravej zadek uraženej, bok rozbitej pravej...a uvnitř se nestalo nic...a to byl čelní náraz, pak jsem se eště kolem toho omotal...vlastně mi spadlo jen vnitřní zrcátko...kluk, co mě potom bral na odtahovce mi sam říkal, že můžu být rád, co jsem měl za auto...bejt to fabka bo felda...tak bych asi min. neměl nohy a rozbitej hrudník od volantu...
já jsem v e36 boural minulej tejden... otočka přez střechu z 1.5m srázu a náraz bokem do stromu..řidičovejma dveřma... jediné, na co bych si mohl stežovat, je že se mi vysypaly skla na na předku... takže jsem se o střpy trochu pořezal...
Jinak, uskutečnil jsem to v 80km/h tak si myslim, že dobrý!
Odtahovka co pro mě přijela,se divili, že mi nic neni,prej mít felinu, tak mě vezou v pytli
Jinak, uskutečnil jsem to v 80km/h tak si myslim, že dobrý!
Odtahovka co pro mě přijela,se divili, že mi nic neni,prej mít felinu, tak mě vezou v pytli
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 231
- Registrován: stř 27.02.2008 01:00
- Bydliště: Příšovice
- Kontaktovat uživatele:
Jezdil jsem se 120l a proto opravdu mám pocit že jsem v naprostym bezpečí asi před půl rokum do měl vlítnul kluk já ve škůdce 120l on e30 narval to do mě tak ve 30km/h jeho auto bylo maximálně přeleštěný nic víc a já měl motor vzadu na sedačkách a všechny okna vysipaný. Takže e36 je bezpečnostně opravdu dobře.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 69
- Registrován: ned 28.10.2007 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
neviem ako je na tom podla dnesnych testou e34 ale dvaja kamosi v e34 burali jeden v 90km/h na sedane vyletel s cesty a nasil to celne do betonoveho muriku lavim nosnikom tesne vedla motoru cize vsetko pohltil nosnik je pravda ze koleso sa mu dostalo az k sedadlu tak ze na nom skoro sedel, mal "len" pomliazdene nohy a bol poudierany ale teras beha ako srnka neviem keby sedel v inom neviem neviem. Ten druhy kamarat dostal v 150km/h smyk na turingu na mokrej ceste vyrovnaval ho asi na 2x ale ked sa mu dostalo zadne koleso mimo cesty bolo zle auto zadkom stiahlo do priekopi a tam sa zaseklo a nasledne robil sam nevie kolko salt ale hovoril ze to nemalo konca,odleteli mu obydve stresne okna a vodicove dvere-hovoril ze zamok nebol poskodeni takze mozno pri tych saltach zavadil o klucku a dvere asi otvoril.Ten kto to auto videl si mislel ze ten vodic musi byt bud mrtvy alebo na are ale chalan odisiel po svojich doudieran doskrabany ale celi
.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 69
- Registrován: ned 28.10.2007 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Skoro by som bol zabudol na este jedneho kamarata ktori isiel s priatelkou v e36 coupe a pri vyjazde s pravotociej zatacky na most dostal smok a to nesiel rychlo ale mosti su namrznute kde prerazil zvodidlo a z mosta padol celne na predok a prevalil sa na strechu okrem toho ze boli dotlceny sa im nastastie nic vazne nestalo
Já když vidim, že se hvězdičky dostávaj jen za to, že tam je kontrolka pásů atd atd...
S dnešníma autama se to srovnávat nedá, je to auto z 80tejch let, ale nemyslim si, že by to bylo míň bezpečný než věština aut, co v ČR jezdí...pořád je to 4,5 metrový auto s relativně dlouhym předkem a něco to taky váží...což může bejt výhoda nebo nevýhoda, záleží do čeho narazíš...
Náraz z boku je ale asi na hovno díky absenci bočních bagů ( poslední modely už je měly), ale to je obecně na hovno u všech aut
Zrovna teď o víkendu jsme o tom vedli krátkou diskuzi, zajímavý, že při většině havárek je řidič míň domlácenej než ostatní, pokud přežijou

Náraz z boku je ale asi na hovno díky absenci bočních bagů ( poslední modely už je měly), ale to je obecně na hovno u všech aut

Zrovna teď o víkendu jsme o tom vedli krátkou diskuzi, zajímavý, že při většině havárek je řidič míň domlácenej než ostatní, pokud přežijou

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
Mě tento test nepříjde nějak extra zvláštním
E36 se vyráběla od roku 90 - 98, když si vemu co se vyrábělo v letech 90. jaké byly normy atd. a třeba v ČR v této době se prodával Favorit tak by mě zajímalo kdeby byl Favorit/Felicie a měl jít na dnešní Crasch test , stejně tak jak je porovnávána E36..... kde by byl.To samé GolfII atd. atd. atd.

E36 se vyráběla od roku 90 - 98, když si vemu co se vyrábělo v letech 90. jaké byly normy atd. a třeba v ČR v této době se prodával Favorit tak by mě zajímalo kdeby byl Favorit/Felicie a měl jít na dnešní Crasch test , stejně tak jak je porovnávána E36..... kde by byl.To samé GolfII atd. atd. atd.
chitos píše:Já se na to nedívám a ani mě to moc nezajímá protože já nepředpokládám že bych chtěl bourat a že bych byl nabourán a myslím že nikdo z vás to nechtěl
Tak tak a od toho je ridic v aute- aby nenaboural a aby nebyl nabouran.Kdo neumi predvidat nepatri mu volant do ruky.Ja kdyz to vidim co za lidi useda za volat. Ale to uz je mimo tema