Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Netahne motor :cry:

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Luc1nka
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Luc1nka »

Zdravim vsecky , potreboval bych poradit , mam BMW 318is rok 96 103 kW motor 1895cm3 , ale zda se me ze ten motor netahne , ze je to zdechle. Nevim v cem by to mohlo byt, proste nezda se me , ze to jede tak jak ma, neznam nikoho v okoli kdo ma ISO takze nemuzu porovnat , ale proste to nema vubec zatah. V motoru neslysim zadny klepani cvakani , co by mohlo byt spatne kdyz motor ztraci vykon, kdyz jedu jinym i papirove slabsim autem, citim ze me to zatlaci do sedacky a u tebo mojeho Baja by to melo byt lepsi , sice to kupe je dost tezky ale i tak, nevite vcem by mohlo byt jadro pudla ? diky moc za rady 8)
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od koki »

zkontroluj podtlakové hadičky sání, zdali není někde vypadená nebo prasklá a nasává to vzduch, koleno sání, dále svíčky, zajeď na diagnostiku
Luc1nka
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Luc1nka »

To sani je trosku spatny , to je pravda musim koupit nove ,asi to saje falesnej vzduch :( , svicky taky poresim , btw jake jsou nejlepsi do toho Isa , ja nevim jak moc velkej vliv ma to sani na vykon motoru :roll:
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Svíčky NGK BKR6EK
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od castro »

promiň mi OT, ale neptal ses už tady jednou na tu samou věc s výkonem iSa? nebo mam de ja vue? :)
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od koki »

přesně tak, dej tam doporučované svíčky výrobcem NGK BKR6EK. 140,-/ks
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#7 Příspěvek od kourk »

přesně stejnej problém mam já. žádný pazvuky žádný klepání ani škubání. na diagnostice sem byl, nic nenašli. měnil sem svíčky filtry - bzduchovej, palivovej. zkoušel jinou váhu vzduchu, zkoušel palivový čerpadlo. Nic. komplet jsem zkontroloval všechny hadice a hadičky, neporušený. auto bez problému chytá, jede, necuká. olej ani vodu nežere. jenom prostě netáhne. prostě jak nějaká obyč 1,6. nevim jak datově, nikdy sem to neměřil, ale pocitově třeba muj eskort 1,6 16v jel kolem 2 - 3 tis pocitově líp. Jestli na něco přídeš, tak dej určitě vědět!
fix
Registrovaný
Příspěvky: 562
Registrován: úte 11.10.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od fix »

a není to náhodou normální že ISo jede kolem 2-3tis. podobně jako 1.6ka?
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Co třeba katalyzátor/lambdasonda? To občas dělá neplechu :?
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od koki »

fix píše:a není to náhodou normální že ISo jede kolem 2-3tis. podobně jako 1.6ka?


přikláním se také k tomuto názoru, nad 3tis teprve začíná muzika :), takže pokud vám to nestačí skočte do R6
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od koki »

kourk píše:přesně stejnej problém mam já. žádný pazvuky žádný klepání ani škubání. na diagnostice sem byl, nic nenašli. měnil sem svíčky filtry - bzduchovej, palivovej. zkoušel jinou váhu vzduchu, zkoušel palivový čerpadlo. Nic. komplet jsem zkontroloval všechny hadice a hadičky, neporušený. auto bez problému chytá, jede, necuká. olej ani vodu nežere. jenom prostě netáhne. prostě jak nějaká obyč 1,6. nevim jak datově, nikdy sem to neměřil, ale pocitově třeba muj eskort 1,6 16v jel kolem 2 - 3 tis pocitově líp. Jestli na něco přídeš, tak dej určitě vědět!


ještě mě tak napadá změřit tlaky ve válcích a porovnat, co lambda, dále jáký máš koncovej výfuk origo či ne (by mohlo mít vliv že to nepojede dobře od spodu)
Luc1nka
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Luc1nka »

koncovku tam mam nejakou pojebanou tuningovou koncovku ,ale auto bylo na zvedaku a vejfuk je origo a nic snim neni , no asi zacnu od teho nejjednodusiho a budu pokracovat v tech slozitejsich a nakladnejsich vecech.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od patras Čestný člen »

ja iso mel a myslim ze to jelo pekne ... zkus maximalku pokud netahne tak se nedostanes na tacho 220 .. coz by to melo dat ... :)

sezen poradnyho servisaka :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Petta
Registrovaný
Příspěvky: 890
Registrován: stř 06.06.2007 00:00
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Petta »

Pokud ma omezovac, taxe stejnak na tech 220 nedostane :-)))

Hele, ja mela ISo a taky docela mrtvy ... jak uz tu nekdo psal, jde o to prekontrolovat veci kolem vahy vzduchu a sani ... to vetsinou bejva kamen urazu ...

Co se tyka tech otacek, tak rozhodne ve 2-3 t otackach nepocitejte se zazrakem ... to je liny jak ves ... ISo se musi honit ... poradnej zatah je az tak kolem 4-5 tisic a to si pekne zarve :-)))

Tedka nedavno sem shodou okolnosti ridila 1.6 compacta a mela sem to samy akorat v 1.8 IS ... muzu rict, ze ta 1,6 jede libove a je to skoro to samy, jak to ISo ... ovsem co se tyka zrychleni v tech vyssich otackach, neda se nic delat, ale 1,6 nema sanci ... ISo je oproti tomu litacka ...
Legend1
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: ned 28.05.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Legend1 »

Tak to by mě taky hodně zajímalo, čím to nakonec bude. Úplně stejný problém jsem řešel u Omegy 3.0V6, má 210 koní a nedostal jsem z ní víc než 210kmh, správně má jet tacho 250. Už se s tím fakt nedalo jezdit, předjelo mě i silnější TDi, tak jsem koupil jinou Omegu, tentokrát 2.6V6 s výkonem jen 180 koní a ono to jede tacho 230, to je najednou rozdíl. Odhaduju že ta 3.0 měla místo 210 tak 150 koní. Ale jak popisuješ, chod motoru super, starty OK, jízda po městě OK, ale prostě to NETÁHNE, potvora jedna.
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#16 Příspěvek od kourk »

patras píše:ja iso mel a myslim ze to jelo pekne ... zkus maximalku pokud netahne tak se nedostanes na tacho 220 .. coz by to melo dat ... :)

sezen poradnyho servisaka :)


No 220 možná tak z dlouhýho kopce. Po rovině tak 190 max 200, a to musí bejt pořádná rovina. U servisáka to bylo u Kabátníka v dobřichovicích, kterej dělal tu diagnostiku a kontroloval rozvody, koukal nějak na vačky a tak.
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od koki »

zkus vyčistit technickym benzínem (možná pomůže): klapky sání, váhu vzduchu, volnoběžný ventil, sací potrubí, jsem koukal kolik z toho vyteklo špíny, předtím jsem měl problém s volnoběhem, a ted je vše jak má být
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#18 Příspěvek od kourk »

bohužel u mě to bude asi špatnejma tlakama na válcích. Bylo mi změřeno 3x menzi 10 - 11 a jednou 8,5. což o proti tomu co tady někdo psal že má na isu všechny kolem 13 je asi málo. ted to řešim na féru v trojkách.
ekofresh
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: Bratislava

#19 Příspěvek od ekofresh »

Mam 11/97 iSo Coupe.... To ci je vsetko vporiadku zistis jednoducho.

Das 0-100 za cca 10 sec. ?
Maximalka cca 210km/h

Ak ano je vsetko ok.

Nezabudni radit pri 6000 rpm a drzat motor medzi 4300-6000rpm.
Odpovědět