
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Netahne motor :cry:
Zdravim vsecky , potreboval bych poradit , mam BMW 318is rok 96 103 kW motor 1895cm3 , ale zda se me ze ten motor netahne , ze je to zdechle. Nevim v cem by to mohlo byt, proste nezda se me , ze to jede tak jak ma, neznam nikoho v okoli kdo ma ISO takze nemuzu porovnat , ale proste to nema vubec zatah. V motoru neslysim zadny klepani cvakani , co by mohlo byt spatne kdyz motor ztraci vykon, kdyz jedu jinym i papirove slabsim autem, citim ze me to zatlaci do sedacky a u tebo mojeho Baja by to melo byt lepsi , sice to kupe je dost tezky ale i tak, nevite vcem by mohlo byt jadro pudla ? diky moc za rady 

přesně stejnej problém mam já. žádný pazvuky žádný klepání ani škubání. na diagnostice sem byl, nic nenašli. měnil sem svíčky filtry - bzduchovej, palivovej. zkoušel jinou váhu vzduchu, zkoušel palivový čerpadlo. Nic. komplet jsem zkontroloval všechny hadice a hadičky, neporušený. auto bez problému chytá, jede, necuká. olej ani vodu nežere. jenom prostě netáhne. prostě jak nějaká obyč 1,6. nevim jak datově, nikdy sem to neměřil, ale pocitově třeba muj eskort 1,6 16v jel kolem 2 - 3 tis pocitově líp. Jestli na něco přídeš, tak dej určitě vědět!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
kourk píše:přesně stejnej problém mam já. žádný pazvuky žádný klepání ani škubání. na diagnostice sem byl, nic nenašli. měnil sem svíčky filtry - bzduchovej, palivovej. zkoušel jinou váhu vzduchu, zkoušel palivový čerpadlo. Nic. komplet jsem zkontroloval všechny hadice a hadičky, neporušený. auto bez problému chytá, jede, necuká. olej ani vodu nežere. jenom prostě netáhne. prostě jak nějaká obyč 1,6. nevim jak datově, nikdy sem to neměřil, ale pocitově třeba muj eskort 1,6 16v jel kolem 2 - 3 tis pocitově líp. Jestli na něco přídeš, tak dej určitě vědět!
ještě mě tak napadá změřit tlaky ve válcích a porovnat, co lambda, dále jáký máš koncovej výfuk origo či ne (by mohlo mít vliv že to nepojede dobře od spodu)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 890
- Registrován: stř 06.06.2007 00:00
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ma omezovac, taxe stejnak na tech 220 nedostane
))
Hele, ja mela ISo a taky docela mrtvy ... jak uz tu nekdo psal, jde o to prekontrolovat veci kolem vahy vzduchu a sani ... to vetsinou bejva kamen urazu ...
Co se tyka tech otacek, tak rozhodne ve 2-3 t otackach nepocitejte se zazrakem ... to je liny jak ves ... ISo se musi honit ... poradnej zatah je az tak kolem 4-5 tisic a to si pekne zarve
))
Tedka nedavno sem shodou okolnosti ridila 1.6 compacta a mela sem to samy akorat v 1.8 IS ... muzu rict, ze ta 1,6 jede libove a je to skoro to samy, jak to ISo ... ovsem co se tyka zrychleni v tech vyssich otackach, neda se nic delat, ale 1,6 nema sanci ... ISo je oproti tomu litacka ...

Hele, ja mela ISo a taky docela mrtvy ... jak uz tu nekdo psal, jde o to prekontrolovat veci kolem vahy vzduchu a sani ... to vetsinou bejva kamen urazu ...
Co se tyka tech otacek, tak rozhodne ve 2-3 t otackach nepocitejte se zazrakem ... to je liny jak ves ... ISo se musi honit ... poradnej zatah je az tak kolem 4-5 tisic a to si pekne zarve

Tedka nedavno sem shodou okolnosti ridila 1.6 compacta a mela sem to samy akorat v 1.8 IS ... muzu rict, ze ta 1,6 jede libove a je to skoro to samy, jak to ISo ... ovsem co se tyka zrychleni v tech vyssich otackach, neda se nic delat, ale 1,6 nema sanci ... ISo je oproti tomu litacka ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned 28.05.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to by mě taky hodně zajímalo, čím to nakonec bude. Úplně stejný problém jsem řešel u Omegy 3.0V6, má 210 koní a nedostal jsem z ní víc než 210kmh, správně má jet tacho 250. Už se s tím fakt nedalo jezdit, předjelo mě i silnější TDi, tak jsem koupil jinou Omegu, tentokrát 2.6V6 s výkonem jen 180 koní a ono to jede tacho 230, to je najednou rozdíl. Odhaduju že ta 3.0 měla místo 210 tak 150 koní. Ale jak popisuješ, chod motoru super, starty OK, jízda po městě OK, ale prostě to NETÁHNE, potvora jedna.
patras píše:ja iso mel a myslim ze to jelo pekne ... zkus maximalku pokud netahne tak se nedostanes na tacho 220 .. coz by to melo dat ...
sezen poradnyho servisaka
No 220 možná tak z dlouhýho kopce. Po rovině tak 190 max 200, a to musí bejt pořádná rovina. U servisáka to bylo u Kabátníka v dobřichovicích, kterej dělal tu diagnostiku a kontroloval rozvody, koukal nějak na vačky a tak.