Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dá se s M5 e39 žít denně???

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od Diablo330Ci »

Hanz píše:to rozhodne netvrdim, jen ze me prekvapilo, kolik tam tech smutnych pribehu je... a to jsou treba auta: 2. majitel od 30tis km, celou dobu servisovane jen u Alpina Buchloe, na Insp II v 90tis km mu zjistili KO motor, na zaruku fuck... ve finale to platil snad 10tis euro za vymenu komplet bloku a vnitrku (podrene valce)...


Diky moc!!!To jsem nevedel 8O .Takze timhle padem zlata 540i v manualu :D
Veselac
Registrovaný
Příspěvky: 191
Registrován: ned 23.04.2006 00:00

#22 Příspěvek od Veselac »

to doufám, ře ne jinak se mi zbořil sen.... :cry:
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00

#23 Příspěvek od mario42 »

Hanz píše:to rozhodne netvrdim, jen ze me prekvapilo, kolik tam tech smutnych pribehu je... a to jsou treba auta: 2. majitel od 30tis km, celou dobu servisovane jen u Alpina Buchloe, na Insp II v 90tis km mu zjistili KO motor, na zaruku fuck... ve finale to platil snad 10tis euro za vymenu komplet bloku a vnitrku (podrene valce)...


Se starou B10 Biturbo (E34) někdy z počátku devadesátých let jsem jezdil, a ta měla najeto snad přes 200 tisíc. Je ale pravda, že motory měly dřív základ mnohem bytelnější a vůbec celá mechanika byla taková řekněme poctivější... To platí vlastně pro BMW obecně
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#24 Příspěvek od Helldiver »

Stary dobry M30 s ocelovym blokom neni zahodno porovnavat s M60 a jeho derivatmi, ktore maju v alu bloku len nikasil alebo alusil vrstu tvrdenu... tam je uplne jasne co bude spolahlivejsi agregat.
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00

#25 Příspěvek od mario42 »

Helldiver píše:Stary dobry M30 s ocelovym blokom neni zahodno porovnavat s M60 a jeho derivatmi, ktore maju v alu bloku len nikasil alebo alusil vrstu tvrdenu... tam je uplne jasne co bude spolahlivejsi agregat.


Nikasil je opravdu cesta do pekel, nechápu proč BMW do toho lezlo když už dávno byly známé problémy s osmiválcem Audi. Zlatá poctivá litina, nebo ocelové vložky...
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#26 Příspěvek od Helldiver »

Inac jak zatahovala ta B10? to auto alebo E34 M5 3.8L z poslednej serie je moj sen...
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00

#27 Příspěvek od mario42 »

Helldiver píše:Inac jak zatahovala ta B10? to auto alebo E34 M5 3.8L z poslednej serie je moj sen...

Myslím že na start z místa by nebyla zase o tolik rychlejší než tehdejší M5, ta reakce na plyn nebyla vyloženě bezprostřední. Ten kroutící moment byl znát hlavně na vyšší stupně, přišlo mě, že než se to na jedničku a dvojku pořádně nadechlo- tak už bylo potřeba přeřadit. Ale třeba na trojku už to mělo víc času, od takových 3500 otáček se tomu nadzvedl předek jako závodnímu člunu :twisted:
Kolem čtyř pěti tisíc otáček to zatahovalo neskutečně, mylím že v ten moment by na to pocitově neměla ani M5 E39. Mělo to moc zajímavý zvuk, taková kombinace řevu se syčením... Opravdu to nahánělo strach. Podvozek byl neskutečně tvrdý, pro mě vyloženě hnus, ale chápu že auto které jede skoro třístovkou musí mít stabilitu. Jestli to mělo elektronický tlumiče to už si bohužel nepamatuju. Rád jsem se v tom projel, ale domů bych to nechtěl.
Pamatuju si jak strašně se mě nelíbil ten tehdejší alpiňácký volant, vypadal jak domácí práce nějakého učně.
rychlik
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: pon 20.08.2007 00:00
Bydliště: Kutna Hora

#28 Příspěvek od rychlik »

jj, taky jsem se ve svych 20 letech zblaznil do M5(moje e30 325i ani e36 328i uz me tolik nenaplnovaly a chtel jsem jit do neceho..silenyho).. dokonce jsem pro ni jel-Magdeburg .... koupi jsem si rozmyslel az na miste-sice jsem projel pet tisic, ale rozum byl silnejsi. Nevydelavam zle, ale zase nejsem takovej blazen, abych pak zil jak socka-ver mi ze mit M5, budes v ni sedet od rana do vecera. Nevím jak jsi na tom ty, ale pro me je jizda v Bmw koníček. Byly mesice, kdy jsem byl schopnej s eTřícou prolítat 12-15 tisíc mesíčně jen za paliva!!gumy a udrzbu radsi nepocitam :).
Nejen spotreba je silný šálek kávy, ale predevším cena dilu- jen pro predstavu, zadni kotouc- 10 000,- ....nemluve o spojce a o dalsich vecech, ktery proste u aut semtam odejdou... takze vyckavam dal.. jestli si budu nekdy vydelavat dvojnasobek toho co mam ted, teprve v tu chvili do ní bez rozmyslu pujdu. Navic- M5 motory vydrzej 100 - 150 tisic a jsou kaput. Dalsi vec, hodne tam praskaj bloky- nesehnatelna vec a kdyz uz-20 000,- co by stala prace radsi ani nemyslim, protoze ten motor je normalni hovadko :).

Nechci te od toho v zadnem pripade odrazovat, M5 e39 je podle me nejpritazlivejsi bavo, jak motoricky, tak designově. TO AUTO JEDE NAPROSTO NESMYSLNOU PILU!! ale mej na pameti to, co jsem psal. Nenech se prezprilis okouzlit
Odpovědět