Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Typ čerpadla u TDS

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#1 Příspěvek od Dresic »

zdravíím to tady!
Chci koupit starší vstřik. čerpadlo, ale potřebuju vědět, jestli bez dívání se do auta zjistím jaký typ tam mám....je to E34 tds, rok výroby 16/9/1994
???
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Bajzik »

na čerpadle je typ trojčíslí podle toho to sežeň. přečteš to přes nějaký zrcátko
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#3 Příspěvek od Dresic »

Bajzik píše:na čerpadle je typ trojčíslí podle toho to sežeň. přečteš to přes nějaký zrcátko


no jo, ale já nevím kde to tam hledat vůbec, a hlavně auto mám jinde víš...
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Bajzik »

no tak jestli nevíš kde máš to čerpadlo tak to dej raději do servisu.
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#5 Příspěvek od Dresic »

no jde mi spíš o to, jakej typ tam byl v tomto roku....jsou 2 typy a je tomu nerozumím, ale potřebuju to vědět kvůli koupi toho staršího...
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#6 Příspěvek od fotobobo »

Dresic píše:no jde mi spíš o to, jakej typ tam byl v tomto roku....jsou 2 typy a je tomu nerozumím, ale potřebuju to vědět kvůli koupi toho staršího...


Mam dojem, na 100% ze mas jeste to stare cerpadlo.
To nove se davalo az od roku 95/1

Jestli mas jak rikas TDS 1994/9 mas tohle:

Diesel injection pump

DDE2/68MM

from 1994/01 to 1995/01
6,010 kg
13512245733

---------------------------------------------------------------------------------

Novesi cerpadlo od roku 1995/1

Diesel injection pump

DDE2.1

from 1995/01
6,113 kg
13512244966

To novejsi ma i vetsi vahu.

Jo a do roku 1994/1 se delalo jeste starsi cerpadlo,

DDE2/50MM

13512244539

to 1994/01


Celkem tedy TDS melo tri druhy cerpadel :)
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#7 Příspěvek od Dresic »

To Fotobob: jo tak díky moc!! tohle sem přesně potřeboval vědět :)
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#8 Příspěvek od tds »

Nedoporučuju kupovat jakékoli starší čerpadlo.
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#9 Příspěvek od Dresic »

nj ale co dělat? Nový stojí ranec a stejně se nedá sehnat...
A ten co mi ho prodává píše "top stav" záruka samozřejmostí, tak proč ho nevzít? Je to tady z klubu..
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#10 Příspěvek od tds »

Jo to je jiná pokud je záruka. v tom případě doporučuji dát zkontrolovat na stolici, nestojí to moc a budeš alespoň vedět jak uplatnit nabídnutou záruku.
fafejta

#11 Příspěvek od fafejta »

xx
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#12 Příspěvek od Dresic »

sakra tak teď teda vubec nevím co si mám pod tím představit? Když to dám na kontrolu do BOSHCE, tak mi automaticky při špatným tlaku dají novou hlavu nebo jak? A kolik to stojí?

- nechcete mi dát nějakou radu než to od jistýho člena tady koupím? Už mě tady dvakrát vypekli - i když i mou vinou že sem si měl dát víc pozor. Zítra mi to chce poslat, ale zatím se o žádné záruce ani starech nebavil :) večer mu budu volat ještě..
- jak s tou zárukou?? Mám mu říct na km nebo měsíce? vubec nevím, už to není položka za stovky ale tisíce, tak nerad bych se zase spálil.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#13 Příspěvek od tds »

pokud je to v záruce tak by všechno měl zaplatit prodávající.prodává ti přece čerpadlo v TOP stavu ne?jestli ty dáš za pumpu (5 tis.) a oprava bude za 10 tak to tobě může být jedno.to je u mě záruka.tak je to všude jinde, navíc pokud by jsi to dal do auta a bylo by špatné tak ve finále by měl cvaknout montáž-demontáž a opravu příp.ušlěj zisk.pokud se ohání zárukou tak je třeba vše domluvit písemně.pokud se začne cukat tak sleva, nebo platba 50% před 50% po montáži popř. po odzkoušení.každopádně pro to ti doporučuji pouze novou pumpu, protože nevěřím že nějaké tds na díly má pumpu v pořádku (teda pokud nedal novou a pak to nezbořil) a ve finále to vyjde vždy levněji.jak jsem již psal dá se sehnat do 15 klacků.
fafejta

#14 Příspěvek od fafejta »

xx
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#15 Příspěvek od tds »

Samozřejmě že jsem to psal tak jak by to mělo být,(Pokud něco kupuješ v DE tak tam se takhle zaruka dá bez problému uplatnit,taky pokud je to použitý díl tak je pouze v TOP stavu a vztahuje se na něj 1rok záruka, ne jak u nás, u nás je TOP stav trochu relativní pojem pro to jsem taky tak reagoval. :D
Prodávající ti řekne:joo když jsem to čerpadlo vytahoval tak to auto chytalo na drc a jelo naprosto perfektně,bohužel když to vrzneš do auta tak zjistíš že je horší než to co tam původně bylo. Nee vážně, nechci tě nijak strašit nebo se někoho dotknout jen tady tak veřejně polemizuju.
fafejta

#16 Příspěvek od fafejta »

xx
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#17 Příspěvek od tds »

tak tak,jak říkáš
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#18 Příspěvek od DirtyHarry »

Rozhodně bych chtěl vidět to auto,z kterého to je. Celkový stav motoru a agregátů vypoví hodně. Jestli to jde,nastartovat a protočit. A položit si otázku,proč je to "top" čerpadlo vůbec na prodej? V každym případě,jak říkaj chlapi okolo,slovo TOP je u nás dost širokej pojem.
kovmar
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: sob 03.01.2009 01:00

#19 Příspěvek od kovmar »

Zdravim Vas, resim problem take s typem cerpadla. Dostalo se ke mne tds-o s VINkem GC73390. Byl tam ko motor, tak to ten majitel vymenil za motor z e39 (rok tusim 99). Samozrejme nastal problem s cerpadlo v prirube, takze vzal i cerpadlo, ale nepodavalo mu naftu. Tak me napadlo, ze tam dal novejsi a elektronika si s nim nerozumi. Vzal jsem my bawo taky e34 VINko GK27405. Ale cerpadla jsou totozna jako v te "jakoby" e39. Nevim, zda mu to ten prodejce, od ktereho kupoval cely motor s cerpadlem neprehodil hlavu, protoze on ho bral vymenou, dal mu sve stare a dostal toto, ktere pasne uz do priruby z e39. Sam vi kulovy, jak to vubec vymenil, takze z neho vic nedostanu:( Nevite nac se zamerit? I kdyz jsem prohodil hlavy cerpadel z myho bawa, tak to naftu nepodava. Zkusil jsem i pilotni vstrik prohodit, take zadna zmena. Uzaviraci ventil a take nic. Mohu vubec podle vinka tyto dve hlavy zamenit, aby komunikovaly s el. instalaci ve vozidle?
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#20 Příspěvek od troutny »

Takže oba vršky mají přepad zvrchu což jsou ty starý kontaktní s potenciometrem.
Otázka je co tam máš za motorovou elektriku(dle čísla v ETK dohledat) abys neměl tu od 01/1995 výš,je jinak zapojená.
No a pak číslo řj motoru DDE.
Zkrátka ti tam asi něco nesedí do páru.
Možná zkus vyndat tu jehlu ze chcípacího ventilu (elab),aby nebyla zaseklá i když by elektromagnet cvakal,tak se to nechá vyzkoušet a motor chcípnout samozřejmě půjde.
A pak opsat ty čísla a porovnat v ETK.
A čerpadlo je zatopený naftou celý až nahoru?
A relé napájení řj motoru funguje a kontrolka s ikonou vstřiku zhasíná?
Odpovědět