Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Typ čerpadla u TDS
Dresic píše:no jde mi spíš o to, jakej typ tam byl v tomto roku....jsou 2 typy a je tomu nerozumím, ale potřebuju to vědět kvůli koupi toho staršího...
Mam dojem, na 100% ze mas jeste to stare cerpadlo.
To nove se davalo az od roku 95/1
Jestli mas jak rikas TDS 1994/9 mas tohle:
Diesel injection pump
DDE2/68MM
from 1994/01 to 1995/01
6,010 kg
13512245733
---------------------------------------------------------------------------------
Novesi cerpadlo od roku 1995/1
Diesel injection pump
DDE2.1
from 1995/01
6,113 kg
13512244966
To novejsi ma i vetsi vahu.
Jo a do roku 1994/1 se delalo jeste starsi cerpadlo,
DDE2/50MM
13512244539
to 1994/01
Celkem tedy TDS melo tri druhy cerpadel

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
sakra tak teď teda vubec nevím co si mám pod tím představit? Když to dám na kontrolu do BOSHCE, tak mi automaticky při špatným tlaku dají novou hlavu nebo jak? A kolik to stojí?
- nechcete mi dát nějakou radu než to od jistýho člena tady koupím? Už mě tady dvakrát vypekli - i když i mou vinou že sem si měl dát víc pozor. Zítra mi to chce poslat, ale zatím se o žádné záruce ani starech nebavil
večer mu budu volat ještě..
- jak s tou zárukou?? Mám mu říct na km nebo měsíce? vubec nevím, už to není položka za stovky ale tisíce, tak nerad bych se zase spálil.
- nechcete mi dát nějakou radu než to od jistýho člena tady koupím? Už mě tady dvakrát vypekli - i když i mou vinou že sem si měl dát víc pozor. Zítra mi to chce poslat, ale zatím se o žádné záruce ani starech nebavil

- jak s tou zárukou?? Mám mu říct na km nebo měsíce? vubec nevím, už to není položka za stovky ale tisíce, tak nerad bych se zase spálil.
pokud je to v záruce tak by všechno měl zaplatit prodávající.prodává ti přece čerpadlo v TOP stavu ne?jestli ty dáš za pumpu (5 tis.) a oprava bude za 10 tak to tobě může být jedno.to je u mě záruka.tak je to všude jinde, navíc pokud by jsi to dal do auta a bylo by špatné tak ve finále by měl cvaknout montáž-demontáž a opravu příp.ušlěj zisk.pokud se ohání zárukou tak je třeba vše domluvit písemně.pokud se začne cukat tak sleva, nebo platba 50% před 50% po montáži popř. po odzkoušení.každopádně pro to ti doporučuji pouze novou pumpu, protože nevěřím že nějaké tds na díly má pumpu v pořádku (teda pokud nedal novou a pak to nezbořil) a ve finále to vyjde vždy levněji.jak jsem již psal dá se sehnat do 15 klacků.
Samozřejmě že jsem to psal tak jak by to mělo být,(Pokud něco kupuješ v DE tak tam se takhle zaruka dá bez problému uplatnit,taky pokud je to použitý díl tak je pouze v TOP stavu a vztahuje se na něj 1rok záruka, ne jak u nás, u nás je TOP stav trochu relativní pojem pro to jsem taky tak reagoval.
Prodávající ti řekne:joo když jsem to čerpadlo vytahoval tak to auto chytalo na drc a jelo naprosto perfektně,bohužel když to vrzneš do auta tak zjistíš že je horší než to co tam původně bylo. Nee vážně, nechci tě nijak strašit nebo se někoho dotknout jen tady tak veřejně polemizuju.

Prodávající ti řekne:joo když jsem to čerpadlo vytahoval tak to auto chytalo na drc a jelo naprosto perfektně,bohužel když to vrzneš do auta tak zjistíš že je horší než to co tam původně bylo. Nee vážně, nechci tě nijak strašit nebo se někoho dotknout jen tady tak veřejně polemizuju.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Zdravim Vas, resim problem take s typem cerpadla. Dostalo se ke mne tds-o s VINkem GC73390. Byl tam ko motor, tak to ten majitel vymenil za motor z e39 (rok tusim 99). Samozrejme nastal problem s cerpadlo v prirube, takze vzal i cerpadlo, ale nepodavalo mu naftu. Tak me napadlo, ze tam dal novejsi a elektronika si s nim nerozumi. Vzal jsem my bawo taky e34 VINko GK27405. Ale cerpadla jsou totozna jako v te "jakoby" e39. Nevim, zda mu to ten prodejce, od ktereho kupoval cely motor s cerpadlem neprehodil hlavu, protoze on ho bral vymenou, dal mu sve stare a dostal toto, ktere pasne uz do priruby z e39. Sam vi kulovy, jak to vubec vymenil, takze z neho vic nedostanu:( Nevite nac se zamerit? I kdyz jsem prohodil hlavy cerpadel z myho bawa, tak to naftu nepodava. Zkusil jsem i pilotni vstrik prohodit, take zadna zmena. Uzaviraci ventil a take nic. Mohu vubec podle vinka tyto dve hlavy zamenit, aby komunikovaly s el. instalaci ve vozidle?
Takže oba vršky mají přepad zvrchu což jsou ty starý kontaktní s potenciometrem.
Otázka je co tam máš za motorovou elektriku(dle čísla v ETK dohledat) abys neměl tu od 01/1995 výš,je jinak zapojená.
No a pak číslo řj motoru DDE.
Zkrátka ti tam asi něco nesedí do páru.
Možná zkus vyndat tu jehlu ze chcípacího ventilu (elab),aby nebyla zaseklá i když by elektromagnet cvakal,tak se to nechá vyzkoušet a motor chcípnout samozřejmě půjde.
A pak opsat ty čísla a porovnat v ETK.
A čerpadlo je zatopený naftou celý až nahoru?
A relé napájení řj motoru funguje a kontrolka s ikonou vstřiku zhasíná?
Otázka je co tam máš za motorovou elektriku(dle čísla v ETK dohledat) abys neměl tu od 01/1995 výš,je jinak zapojená.
No a pak číslo řj motoru DDE.
Zkrátka ti tam asi něco nesedí do páru.
Možná zkus vyndat tu jehlu ze chcípacího ventilu (elab),aby nebyla zaseklá i když by elektromagnet cvakal,tak se to nechá vyzkoušet a motor chcípnout samozřejmě půjde.
A pak opsat ty čísla a porovnat v ETK.
A čerpadlo je zatopený naftou celý až nahoru?
A relé napájení řj motoru funguje a kontrolka s ikonou vstřiku zhasíná?