Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lolita
Registrovaný
Příspěvky: 588
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Brno

#221 Příspěvek od Lolita »

JJ nokia jsou subwoofery, mam jich v aute hned nekolik, taky jsem cumel jakoze nokia?!
Bobo Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 29.11.2007 01:00
Bydliště: Jeneč, Praha -západ
Kontaktovat uživatele:

#222 Příspěvek od Bobo Člen Klubu »

Mám LPG cca rok v E39 (535i) jestli mohu tak jen pár drobných zkušeností...co se týče svíček, tak určitě BOSCH. Nechal jsem prvních 20 tisíc původní, nebyl jediný problém. Teď jsem měnil spíše preventivně a nemůžu si stěžovat ani na starty a ani jízdu.
Co se týče výkonu, je to znát na akceleraci, jak píše Alp LPG má nižší objemový výkon a když auto ženu jde znatelně nahoru. Spotřeba nahoru cca o 2-3 litry podle nálady, spíše těžké nohy. Jinak přestavba necele dva dny a jezdim v pohodě a bez smradu.Mám dnes najeto cca 45 tisíc a jsem naprosto spokojen , vzhledem k úspoře cca 1-1,5kč/km se ta investice vrátila a do kufru se vejdou pořád 4 basy piv
Summi-X5
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: SK - Kúty

#223 Příspěvek od Summi-X5 »

Čau Borci, dnes mi začali montovať LPG v ČB do mojej X5 E53 4,4i (r.2005) a majú problém s TOROIDnou nádržou (60 l), že im tam zavadzia batéria, takže mi musia namontovať normálnu "valcovú". Nemáte s týmto nejaké skúsenosti? Na mobile.de som našiel všetky X5 4,4 s toroidnými nádržami, len výkonovo to boli modely do 210 kW a ja mám už ten novší motor 235 kW. Neviete sa k tomu vyjadriť, či sa dá premiestniť auto_batéria?

Díky 8)

BMW live forever
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Kontaktovat uživatele:

#224 Příspěvek od miloshm »

Summi-X5: Jsi si jist, že chceš určitě toroidní nádrž? Původně jsem taky chtěl toroid do svýho Touringa, ale když jsem se dozvěděl, že by měl jen 60 litrů a ještě by se v kufru válela docela velká rezerva, tak jsem nakonec nechal dát klasickej bojler za zadní sedadla a to s objemem 80 litrů. Nechtěl jsem pořád jen jezdit po čerpacích stanicích. S tímto řešením jsem maximálně spokojen. Rozhodnutí je ovšem samozřejmě na Tobě. Přece jen každýmu vyhovuje něco jinýho.
Summi-X5
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: SK - Kúty

#225 Příspěvek od Summi-X5 »

Miloshm: Dík za info - skúsenosť, ale dojazd okolo 400 km mi vyhovuje a oni mi tam chceli narvať 80 l Toroid, alebo 100 l Bojler. Ten kufor v X5 nieje až tak veľký "465 l" - teraz mám ešte aj Vectru GTS = 500 l a vcelku niekedy mám čo robiť, aby som tam narval všelijaké veci (hokejistickú výstroj, šport. potreby ... atď.) Ja len viem, že sa to dá namontovať ale skoro každá firma ma prehovára, že sa to nedá. Pozrite si inzeráty v Nemecku a každá X5 má toroid. Je to praktickejšie. Potrebujem len vedieť, či niekto z Vás má Toroid v X5 a kde si to dal namontovať. Dík 8)
Bobo Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 29.11.2007 01:00
Bydliště: Jeneč, Praha -západ
Kontaktovat uživatele:

#226 Příspěvek od Bobo Člen Klubu »

Jestli mohu říct, jsem také pro "bojler". Větší zásoba plynu a tudíž k pumpě ne tak často. Stejně by si musel řešit rezervu takže si s kufrem nepomužeš. Je pravda přišel jsem tím o vak na lyže ale ty já stejně vozim na střeše. :D
Bobo Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 29.11.2007 01:00
Bydliště: Jeneč, Praha -západ
Kontaktovat uživatele:

#227 Příspěvek od Bobo Člen Klubu »

Jen pro info, mě montovali LPG u nás ve Strakonicich a protože tam mám známeho, vím že se jim do montáže toroid u X5 všeobecně nechce. U X5 je válec snazší, to je celé, opravdu si nemyslím že to nejde. Kupodivu u E39 to bylo naopak, chtěli mi dát toroid, že je jednodušší montáž.
Summi-X5
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: SK - Kúty

#228 Příspěvek od Summi-X5 »

Bobo píše:Jestli mohu říct, jsem také pro "bojler". Větší zásoba plynu a tudíž k pumpě ne tak často. Stejně by si musel řešit rezervu takže si s kufrem nepomužeš. Je pravda přišel jsem tím o vak na lyže ale ty já stejně vozim na střeše. :D


S rezervou nemám problém - mám Michelin RunFLAT - tudíž rezervu nepotrebujem. Potrebujem. len väčší kufor. V Brne - Komárov "LPG Servise" mi sľubili, že to tam nejako namontujú - Má niekto s touto firmou skúsenosti? Ď. 8)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#229 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Bral bych do auta toroid, bohužel mám v Compactu úsporné úzké rezervo a toroid by mi drhnul o silnici.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#230 Příspěvek od Huska »

Summi-X5 píše:
Bobo píše:Jestli mohu říct, jsem také pro "bojler". Větší zásoba plynu a tudíž k pumpě ne tak často. Stejně by si musel řešit rezervu takže si s kufrem nepomužeš. Je pravda přišel jsem tím o vak na lyže ale ty já stejně vozim na střeše. :D


S rezervou nemám problém - mám Michelin RunFLAT - tudíž rezervu nepotrebujem. Potrebujem. len väčší kufor. V Brne - Komárov "LPG Servise" mi sľubili, že to tam nejako namontujú - Má niekto s touto firmou skúsenosti? Ď. 8)


Nevím z jakého důvodu má tvůj model baterii u rezervy ale rozhodně ji lze přemístit ... předpokládám do pravé kapsy tak jak to mají ostatní X5.
Brácha zase řešil přesun Nivo kompresoru na e39 a také to jde ... do levé kapsy.

výhoda toroidu je ta že rezerva lze kdykoli posunout a přemístit na rozdíl od pevně namontovaného válce ... když máš runflat tak už není vůbec co řešit
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Mazligg
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: Loštice (okr. Šumperk)
Kontaktovat uživatele:

#231 Příspěvek od Mazligg »

Tak jsem se dozvedel, ze neni nutnost vozit s sebou rezrvu pokud auto diponuje soupravou na opravu defektu? je tomu tak? nema nekdo s tim zkusenost?

diky moc
:?:
Bawson
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: sob 12.07.2008 00:00
Bydliště: Pardubický kraj
Kontaktovat uživatele:

#232 Příspěvek od Bawson »

Twisp píše:Hledam kvalitni firmu nebo zkuseneho cloveka na prestavbu LPG do E36 v Brne nebo okoli, chci sekvencni vstrikovani. Poradite mi? A jakeho vyrobce?

jo vim o někom :D
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#233 Příspěvek od Brátn Moderátor »

Bawson píše:
Twisp píše:Hledam kvalitni firmu nebo zkuseneho cloveka na prestavbu LPG do E36 v Brne nebo okoli, chci sekvencni vstrikovani. Poradite mi? A jakeho vyrobce?

jo vim o mekom :D

Taky bych o někom věděl, zkus Michala Outratu z firmy http://www.greenfuel.cz v Řečkovicích, dělal mi sekvenční Prins VSI do E39 a je to perfektní. A opravdu to umí, když jsem u něj byl na seřízení, tak tam měl na přestavbu individuálku sedmičku dva roky starou no to byla kára :palec: fakt doporučuju
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Summi-X5
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: SK - Kúty

#234 Příspěvek od Summi-X5 »

Tak som včera odviezol X5 do Brna - Komárov "LPG Servise" - tak uvidíme... V sobotu by som si ju mal vyzdvihnúť aj s LPG. Zatiaľ som nabehal na benzíne (4,4 i) okolo 1400 km a žerie mi to tak okolo 13,6 l/100 km. - po dialnicc pri tempomate na 150 km 12l/100km. Som zvedavý koľko to bude s plynem. Má niekto podobný motor prerobený na LPG? 4,4i - 235 kW

Ď. za info 8)
cop
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 04.01.2006 01:00
Bydliště: Brno

#235 Příspěvek od cop »

Jsem přesvědčen, že do X-5ky se musí vejít větší toroidní nádrž jak 60l. Mám E-38 a mám tam toroid 74 litrů. Jinak ze zákona je, že nemusíš mýt ve vozidle rezervu, pokud máš soupravu na lepení, ale hlavně čidla na kontrolu tlaku v pneumatikách, což novější a lépe vybavené BMW mají. Do auta jsem dal malej kompresor, koupil dva lepící spreje a už rok a půl jezdím bez rezervy. Přijít o kufr se mě fakt nechtělo, zvlášť, když auto používám především na dovolený a to je dycinky kufr až po okraj.
Summi-X5
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 19.10.2008 00:00
Bydliště: SK - Kúty

#236 Příspěvek od Summi-X5 »

Teraz tam montujú 72 l nádrž, ale väčšia sa už nezmestí (problém baterka - ktorá sa nedá presunúť do bokov "je väčšia ako štandart z EU ja mam auto z USA a špec.PANORAMATIC výbavu" a je tam aj nivo kompresor). Ten nápad s kompresorom a oprav.sadom ma tiež napadol, keby som šiel do väčších kolies 20_ciny. Nieje tu nikto s motorom 4,4i - 235 kW prerobený na LPG? skúsenosť ... 8)
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Kontaktovat uživatele:

#237 Příspěvek od miloshm »

cop: Jak velkou díru jsi schopen těmi spreji opravit? Nechcu strašit, ale před asi 2 týdny se mě stalo, že jsem píchnul do zadního kola šroub se šestihrannou hlavou velikosti 17 mm. Vzduch neušel, ale stejně se s tím dalo jet tak maximálně 20 km/h, protože při vyšší rychlosti už to silně bouchalo. Naštěstí rezervu mám a tak jsem ji namontoval a v pohodě dojel.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#238 Příspěvek od Filozof »

Tak musím na přeprogramování a přenastavení LPG protože :
Auto žere 15litru . A zlobí startování na benzín. Je chudá směs a auto kucka a dusí se.
Mam system přímého vícebodového vstřiku magic 2.
Byla vyměněné lambda, protože byla mrtvá.
Ted auto po diagnostice nemá žádné špatné součástky až na ten plyn co mi to rozhasil a žere.
Byl jsem v Brně v AGW líšen a jsem objednanej na zítra tak snad jsou dobří a seřídí mi to.
Svíčky mám BOSH kvalitní 2000km zatim a potom všechny filtry jsou nové.
Tak uvidíme jak dopadnu.

Nebo víte o někom jiném v Brně kdo je super na seřízení LPG ?
Díky za veškeré info. Jsem z toho nervozni borec mi řekl že mi na to záruku nedá že to bude vše OK, protože dělá jiné systémy(lovtec), ale že se pokusí co je v jeho silách. :?
milk
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: pát 07.04.2006 00:00

#239 Příspěvek od milk »

Filozof-15 litru plynu je moc kolik má kw.mě audi 128kw quattro žere po městě 15-18 litrů plynu.jinak na dálku 13-14 litru
milk
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: pát 07.04.2006 00:00

#240 Příspěvek od milk »

milk píše:Filozof-15 litru plynu je moc kolik máš kw.mě audi 128kw quattro žere po městě 15-18 litrů plynu.jinak na dálku 13-14 litru
Odpovědět