Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 61
- Registrován: čtv 29.11.2007 01:00
- Bydliště: Jeneč, Praha -západ
- Kontaktovat uživatele:
Mám LPG cca rok v E39 (535i) jestli mohu tak jen pár drobných zkušeností...co se týče svíček, tak určitě BOSCH. Nechal jsem prvních 20 tisíc původní, nebyl jediný problém. Teď jsem měnil spíše preventivně a nemůžu si stěžovat ani na starty a ani jízdu.
Co se týče výkonu, je to znát na akceleraci, jak píše Alp LPG má nižší objemový výkon a když auto ženu jde znatelně nahoru. Spotřeba nahoru cca o 2-3 litry podle nálady, spíše těžké nohy. Jinak přestavba necele dva dny a jezdim v pohodě a bez smradu.Mám dnes najeto cca 45 tisíc a jsem naprosto spokojen , vzhledem k úspoře cca 1-1,5kč/km se ta investice vrátila a do kufru se vejdou pořád 4 basy piv
Co se týče výkonu, je to znát na akceleraci, jak píše Alp LPG má nižší objemový výkon a když auto ženu jde znatelně nahoru. Spotřeba nahoru cca o 2-3 litry podle nálady, spíše těžké nohy. Jinak přestavba necele dva dny a jezdim v pohodě a bez smradu.Mám dnes najeto cca 45 tisíc a jsem naprosto spokojen , vzhledem k úspoře cca 1-1,5kč/km se ta investice vrátila a do kufru se vejdou pořád 4 basy piv
Čau Borci, dnes mi začali montovať LPG v ČB do mojej X5 E53 4,4i (r.2005) a majú problém s TOROIDnou nádržou (60 l), že im tam zavadzia batéria, takže mi musia namontovať normálnu "valcovú". Nemáte s týmto nejaké skúsenosti? Na mobile.de som našiel všetky X5 4,4 s toroidnými nádržami, len výkonovo to boli modely do 210 kW a ja mám už ten novší motor 235 kW. Neviete sa k tomu vyjadriť, či sa dá premiestniť auto_batéria?
Díky
BMW live forever
Díky

BMW live forever
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Kontaktovat uživatele:
Summi-X5: Jsi si jist, že chceš určitě toroidní nádrž? Původně jsem taky chtěl toroid do svýho Touringa, ale když jsem se dozvěděl, že by měl jen 60 litrů a ještě by se v kufru válela docela velká rezerva, tak jsem nakonec nechal dát klasickej bojler za zadní sedadla a to s objemem 80 litrů. Nechtěl jsem pořád jen jezdit po čerpacích stanicích. S tímto řešením jsem maximálně spokojen. Rozhodnutí je ovšem samozřejmě na Tobě. Přece jen každýmu vyhovuje něco jinýho.
Miloshm: Dík za info - skúsenosť, ale dojazd okolo 400 km mi vyhovuje a oni mi tam chceli narvať 80 l Toroid, alebo 100 l Bojler. Ten kufor v X5 nieje až tak veľký "465 l" - teraz mám ešte aj Vectru GTS = 500 l a vcelku niekedy mám čo robiť, aby som tam narval všelijaké veci (hokejistickú výstroj, šport. potreby ... atď.) Ja len viem, že sa to dá namontovať ale skoro každá firma ma prehovára, že sa to nedá. Pozrite si inzeráty v Nemecku a každá X5 má toroid. Je to praktickejšie. Potrebujem len vedieť, či niekto z Vás má Toroid v X5 a kde si to dal namontovať. Dík 

Bobo píše:Jestli mohu říct, jsem také pro "bojler". Větší zásoba plynu a tudíž k pumpě ne tak často. Stejně by si musel řešit rezervu takže si s kufrem nepomužeš. Je pravda přišel jsem tím o vak na lyže ale ty já stejně vozim na střeše.
S rezervou nemám problém - mám Michelin RunFLAT - tudíž rezervu nepotrebujem. Potrebujem. len väčší kufor. V Brne - Komárov "LPG Servise" mi sľubili, že to tam nejako namontujú - Má niekto s touto firmou skúsenosti? Ď.

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Bral bych do auta toroid, bohužel mám v Compactu úsporné úzké rezervo a toroid by mi drhnul o silnici.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Summi-X5 píše:Bobo píše:Jestli mohu říct, jsem také pro "bojler". Větší zásoba plynu a tudíž k pumpě ne tak často. Stejně by si musel řešit rezervu takže si s kufrem nepomužeš. Je pravda přišel jsem tím o vak na lyže ale ty já stejně vozim na střeše.
S rezervou nemám problém - mám Michelin RunFLAT - tudíž rezervu nepotrebujem. Potrebujem. len väčší kufor. V Brne - Komárov "LPG Servise" mi sľubili, že to tam nejako namontujú - Má niekto s touto firmou skúsenosti? Ď.
Nevím z jakého důvodu má tvůj model baterii u rezervy ale rozhodně ji lze přemístit ... předpokládám do pravé kapsy tak jak to mají ostatní X5.
Brácha zase řešil přesun Nivo kompresoru na e39 a také to jde ... do levé kapsy.
výhoda toroidu je ta že rezerva lze kdykoli posunout a přemístit na rozdíl od pevně namontovaného válce ... když máš runflat tak už není vůbec co řešit




-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Bawson píše:Twisp píše:Hledam kvalitni firmu nebo zkuseneho cloveka na prestavbu LPG do E36 v Brne nebo okoli, chci sekvencni vstrikovani. Poradite mi? A jakeho vyrobce?
jo vim o mekom
Taky bych o někom věděl, zkus Michala Outratu z firmy http://www.greenfuel.cz v Řečkovicích, dělal mi sekvenční Prins VSI do E39 a je to perfektní. A opravdu to umí, když jsem u něj byl na seřízení, tak tam měl na přestavbu individuálku sedmičku dva roky starou no to byla kára :palec: fakt doporučuju
Tak som včera odviezol X5 do Brna - Komárov "LPG Servise" - tak uvidíme... V sobotu by som si ju mal vyzdvihnúť aj s LPG. Zatiaľ som nabehal na benzíne (4,4 i) okolo 1400 km a žerie mi to tak okolo 13,6 l/100 km. - po dialnicc pri tempomate na 150 km 12l/100km. Som zvedavý koľko to bude s plynem. Má niekto podobný motor prerobený na LPG? 4,4i - 235 kW
Ď. za info
Ď. za info

Jsem přesvědčen, že do X-5ky se musí vejít větší toroidní nádrž jak 60l. Mám E-38 a mám tam toroid 74 litrů. Jinak ze zákona je, že nemusíš mýt ve vozidle rezervu, pokud máš soupravu na lepení, ale hlavně čidla na kontrolu tlaku v pneumatikách, což novější a lépe vybavené BMW mají. Do auta jsem dal malej kompresor, koupil dva lepící spreje a už rok a půl jezdím bez rezervy. Přijít o kufr se mě fakt nechtělo, zvlášť, když auto používám především na dovolený a to je dycinky kufr až po okraj.
Teraz tam montujú 72 l nádrž, ale väčšia sa už nezmestí (problém baterka - ktorá sa nedá presunúť do bokov "je väčšia ako štandart z EU ja mam auto z USA a špec.PANORAMATIC výbavu" a je tam aj nivo kompresor). Ten nápad s kompresorom a oprav.sadom ma tiež napadol, keby som šiel do väčších kolies 20_ciny. Nieje tu nikto s motorom 4,4i - 235 kW prerobený na LPG? skúsenosť ... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Kontaktovat uživatele:
cop: Jak velkou díru jsi schopen těmi spreji opravit? Nechcu strašit, ale před asi 2 týdny se mě stalo, že jsem píchnul do zadního kola šroub se šestihrannou hlavou velikosti 17 mm. Vzduch neušel, ale stejně se s tím dalo jet tak maximálně 20 km/h, protože při vyšší rychlosti už to silně bouchalo. Naštěstí rezervu mám a tak jsem ji namontoval a v pohodě dojel.
Tak musím na přeprogramování a přenastavení LPG protože :
Auto žere 15litru . A zlobí startování na benzín. Je chudá směs a auto kucka a dusí se.
Mam system přímého vícebodového vstřiku magic 2.
Byla vyměněné lambda, protože byla mrtvá.
Ted auto po diagnostice nemá žádné špatné součástky až na ten plyn co mi to rozhasil a žere.
Byl jsem v Brně v AGW líšen a jsem objednanej na zítra tak snad jsou dobří a seřídí mi to.
Svíčky mám BOSH kvalitní 2000km zatim a potom všechny filtry jsou nové.
Tak uvidíme jak dopadnu.
Nebo víte o někom jiném v Brně kdo je super na seřízení LPG ?
Díky za veškeré info. Jsem z toho nervozni borec mi řekl že mi na to záruku nedá že to bude vše OK, protože dělá jiné systémy(lovtec), ale že se pokusí co je v jeho silách.
Auto žere 15litru . A zlobí startování na benzín. Je chudá směs a auto kucka a dusí se.
Mam system přímého vícebodového vstřiku magic 2.
Byla vyměněné lambda, protože byla mrtvá.
Ted auto po diagnostice nemá žádné špatné součástky až na ten plyn co mi to rozhasil a žere.
Byl jsem v Brně v AGW líšen a jsem objednanej na zítra tak snad jsou dobří a seřídí mi to.
Svíčky mám BOSH kvalitní 2000km zatim a potom všechny filtry jsou nové.
Tak uvidíme jak dopadnu.
Nebo víte o někom jiném v Brně kdo je super na seřízení LPG ?
Díky za veškeré info. Jsem z toho nervozni borec mi řekl že mi na to záruku nedá že to bude vše OK, protože dělá jiné systémy(lovtec), ale že se pokusí co je v jeho silách.
