Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
nazdar jestli chceš znát můj názor ani to tam nevoz, jsou to hajzli vydřiduši a zloději, byl jsem tam nedávno na emise, protože byli jediní kdo mi udělají emise i na lpg a měli zrovna volno, až do tý doby jsem byl přesvědčený o tom, že na emisích se nadá nic podělat a od tý doby vím že dá. Já mám auto v pořádku a jim se tam podařilo naměřit takový věci, že jsem opravdu nechápal a ještě mě to stálo pětikilo, když jsem jel jinam na emise, tak mi to vyhodilo krásný čísla a vše bylo v pohodě. A co s nima mám zkušenosti jen ohledně lpg jsem tady psal už dřív a je to děs a hrůza. Jestli chceš dobrý lpg servis v brně tak potom vol to co říká Summi-X5 v tom Komárově jsou docela v pohodě a nebo dobrý zkušenosti jsem měl i na olomoucký psal tady o nich už dřív wolferine a musím se připojit k jeho názoru že jsou naprosto v pohodě a dokonce magic je jejich specialitou.Filozof píše:Já vím jezdil jsem za 10litru LPG ....jednu dobu ...pak jsem byl pryc jezdila stim mati ...a ted to musim resit po nejake dobe ... Měnil jsem lambdu a ted to seřízení musím provést. Akorát nevim jestli to dávám do dobrého servisu. Proto se tady ptám kdo zná dobrej servis LPG ...
Filozof: Já mám taky Magic 2 a nechal jsem dělat zástavbu v královopolské v HL propanu. Byl jsem s něma naprosto spokojenej. U tohoto LPG jde o to, že se musí seřídit přes počítač (odpadá jakákoli mechanická práce) a program mají jen tam, kde to dělají, navíc zjistí, případnou nedostatečnou funkčnost některého vstřiku, jako u mne.
A co se týče rezervy, dnešní době je už spousta nových aut, který rezervu nemají, prostě je to hop, nebo trop. Já měl defekt dvakrát v životě a vždy šlo pouze o normální píchnutí a dalo se dojet i s několika dofouknutím za cestu Ale samozřejmě, pokud se stane něco vážného tak holt zachrání známý.
A co se týče rezervy, dnešní době je už spousta nových aut, který rezervu nemají, prostě je to hop, nebo trop. Já měl defekt dvakrát v životě a vždy šlo pouze o normální píchnutí a dalo se dojet i s několika dofouknutím za cestu Ale samozřejmě, pokud se stane něco vážného tak holt zachrání známý.
Bratn píše:nazdar jestli chceš znát můj názor ani to tam nevoz, jsou to hajzli vydřiduši a zloději, byl jsem tam nedávno na emise, protože byli jediní kdo mi udělají emise i na lpg a měli zrovna volno, až do tý doby jsem byl přesvědčený o tom, že na emisích se nadá nic podělat a od tý doby vím že dá. Já mám auto v pořádku a jim se tam podařilo naměřit takový věci, že jsem opravdu nechápal a ještě mě to stálo pětikilo, když jsem jel jinam na emise, tak mi to vyhodilo krásný čísla a vše bylo v pohodě. A co s nima mám zkušenosti jen ohledně lpg jsem tady psal už dřív a je to děs a hrůza. Jestli chceš dobrý lpg servis v brně tak potom vol to co říká Summi-X5 v tom Komárově jsou docela v pohodě a nebo dobrý zkušenosti jsem měl i na olomoucký psal tady o nich už dřív wolferine a musím se připojit k jeho názoru že jsou naprosto v pohodě a dokonce magic je jejich specialitou.Filozof píše:Já vím jezdil jsem za 10litru LPG ....jednu dobu ...pak jsem byl pryc jezdila stim mati ...a ted to musim resit po nejake dobe ... Měnil jsem lambdu a ted to seřízení musím provést. Akorát nevim jestli to dávám do dobrého servisu. Proto se tady ptám kdo zná dobrej servis LPG ...
Plně souhlasím že v AGW sou hajzli vydřiduši a zloději, navíc se tváří že nic není problém a plyn mi tak odborně seřídili, že teď nedrží volnoběh vůbec, vzali si za to 1500 (prej výměna filtru a vyčištění reduktoru) a ještě mi, aniž bych o to žádal, natankovali nádrž do plné - další 300 !!! Takže za 1800kč mám rozhašená auto a jezdím na benzín. Rozhodně nedoporučuju.
Pokud někdo víte jak seřídit autronic (reduktor - má na sobě 2 šroubky a nevím co dělaj) soft do jednotky mám tam si kalibraci udělám v klidu. Nebo kde to udělají v Brně uvítám kontakt, autronic ale málokdo umí...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
- Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
- Kontaktovat uživatele:
Mate nekdo zkusenosti s timhle servisem?
http://www.multiweb.cz/lpgzanotto/
A jeste jeden dotaz, jake mate zkusenosti s lovtec?
http://www.multiweb.cz/lpgzanotto/
A jeste jeden dotaz, jake mate zkusenosti s lovtec?
Kukni si radšej toto:
http://www.lpgservis.cz/cenik-prestaveb-lpg/
oplatí sa zájsť to Brna. Skúsenosti s Autoplyn Zanotto - nemám.

http://www.lpgservis.cz/cenik-prestaveb-lpg/
oplatí sa zájsť to Brna. Skúsenosti s Autoplyn Zanotto - nemám.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
- Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
- Kontaktovat uživatele:
Summi-X5 píše:Kukni si radšej toto:
http://www.lpgservis.cz/cenik-prestaveb-lpg/
oplatí sa zájsť to Brna. Skúsenosti s Autoplyn Zanotto - nemám.
8)
Nemuzu si pomoct ale nabizi to same => lovtec, brc, tartarini. Mimochodem z mi jeden typek psal SZ ze ma dve bawa od nej zaplynene a oki, tak se asi pridam at mame overenou dalsi firmu na servis/montaz LPG...

ELESO píše:Tak už jsem taky plynař, včera jsem si tu svoji potvoru(740 E38) přivezl. Sice nevim jakou značku mi tam dali a raději to ani studovat nebudu (jen vim že to je asi polský) ale je to sekvence za 36 tisíc a po mém testu uspěla, tahá, neškube prostě jako béňo. Dám vědět až přijde první problém
tak mi to nedalo,studoval jsem to. Nádrž atrama D650/70L , KME GOLD + STAG 300
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 14.05.2008 00:00
- Bydliště: Dejvice
- Kontaktovat uživatele:
... hmm, prima čtení.
Tak jsem se dostal až sem a váhavost, jestli jezdit na plyn nebo na benzín, mě přešla. nové auto bych jistě koupil s plynem,
ale určitě bych za to nedal peníze navíc, oproti témuž v benzinu.
Chtěl jsem původně předělat 528 E39 T, s toroidem, aby kufr stále sloužil jako levný hotel, při vícedenních toulkách.
Ale to jsem netušil,že cena předělávky je 45.000Kč.
Rezervu neřešim, neb pmeumatiky mají "dojezd". Pokles výkonu bych stejně nepoznal, protože jezdím pomalu a s rozumem.
Těžko by jste ve mě hledali řidiče BMW. - jsem kliďas.
A navíc, než by se režim přepnul z benzínu do plynu, byl bych už v cíli cesty, neboť nejčastěji jezdím do práce, a tu mám 7 kilometrů
Vzhledem ke spotřebě auta a počtu kilometrů za rok, a denní ujeté vzdálenosti, se návratnost v mém případě
odhaduje na 11 let a 60.000km.
Závěr: NOGAS!!!
[přestavba se mi nevyplatí.
Plyn bych koupil, ale spolu s novým maloobjemovým vozem BMW compact (cca 2litr),
kdyby to nabízeli jako standard výbavu...
Tak jsem se dostal až sem a váhavost, jestli jezdit na plyn nebo na benzín, mě přešla. nové auto bych jistě koupil s plynem,
ale určitě bych za to nedal peníze navíc, oproti témuž v benzinu.
Chtěl jsem původně předělat 528 E39 T, s toroidem, aby kufr stále sloužil jako levný hotel, při vícedenních toulkách.
Ale to jsem netušil,že cena předělávky je 45.000Kč.
Rezervu neřešim, neb pmeumatiky mají "dojezd". Pokles výkonu bych stejně nepoznal, protože jezdím pomalu a s rozumem.
Těžko by jste ve mě hledali řidiče BMW. - jsem kliďas.
A navíc, než by se režim přepnul z benzínu do plynu, byl bych už v cíli cesty, neboť nejčastěji jezdím do práce, a tu mám 7 kilometrů
Vzhledem ke spotřebě auta a počtu kilometrů za rok, a denní ujeté vzdálenosti, se návratnost v mém případě
odhaduje na 11 let a 60.000km.
Závěr: NOGAS!!!
[přestavba se mi nevyplatí.
Plyn bych koupil, ale spolu s novým maloobjemovým vozem BMW compact (cca 2litr),
kdyby to nabízeli jako standard výbavu...
Když byl drahý benzín, tak jsem nad tím uvažoval. Když jsem si to počítal tak návratnost by byla asi 2 roky a to se jistě vyplatí....
Nicméně cena benzínu klesla o 1/3 a návratnost dnes je 4 roky a to se mi nevyplatí. Počítám, že za 4 roky bude třeba již jiný auto a tehdy to teprve začne šetřit....
Ted se to myslím nevyplatí, navíc můžu do garáží a mám celej kufr pro psa )))
Nicméně cena benzínu klesla o 1/3 a návratnost dnes je 4 roky a to se mi nevyplatí. Počítám, že za 4 roky bude třeba již jiný auto a tehdy to teprve začne šetřit....
Ted se to myslím nevyplatí, navíc můžu do garáží a mám celej kufr pro psa )))
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ona klesla i cena plynu, kupuju tady za 12,90 Kč
Do garáží můžu, nálepky na autě nemám a hrdlo je schované
Do garáží můžu, nálepky na autě nemám a hrdlo je schované

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Ona klesla i cena plynu, kupuju tady za 12,90 Kč
Do garáží můžu, nálepky na autě nemám a hrdlo je schované
No není to zrovna štastný řešení kvůli nehodám. Já to vyřešil tak že když jedu někam kam nesmím tak nálepku LPG z venku překryju jinou(u hrdla ji nemám,nemám ho vidět)

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Jéje, moralisti. S nálepkama LPG je to stejné jako s nutností nechat si natankovat pumpařem a prodloužit to tím na trojnásobek. Buzerace v buzerstátě.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition