
Zdravím, zajímalo by mě tohle:
Všechny dotazy se týkají E34 TDS Touring, rok 95
1) čim se řídí velikost nádržky na ostřikovače? Na svojem autě mam takovou velikou...a na jiných sem viděl takový mrňousky...jak to s nima je? (mam intenzivní mytí, ostřikovače předního skla, světel a předních mlhovek- je to kvuli tomuhle nebo je nějakej jinej klíč k záhadě?)
2) vyhřejvaný el zrcátka u E34...jak to s nima je? Když jsou vyhřejvaný, tak je někde nějakej čudl na zapnutí nebo je to auto?
3) U jednoho TDS sem viděl dvojitou koncovku výfuku (klasicky zahnutou dolu, vypadalo to jako origo). Bylo to fakt origo? Případně kdy se to dávalo? Má cenu měnit to na tu dvojitou?
4) Palivoměr si ze mě dělá srandu...když auto stojí nahnutý do prava, tak mam plnou, když do leva, tak mam prázdnou. Dá se to nějak dát dohromady?
5) Když se prudčejc rozjedu, tak tachometr naskočí jakoby se spožděním...normálně na to šlápnu, tacho ukazuje pořád nulu a tak za vteřinku skočí rovnou na těch 30-40, podle toho, kolik jedu...je to ok, nebo se se mnou něco loučí?
6) Nemam pod kapotou tu deku, vadí to, nebo je to fuk?
7) Po startu (když auto alespoň celou noc stojí, po kratším stání to nedělá)), když jedu, než se motor ohřeje na cca 60-70 stupňů stupňů, tak na volnoběh bez plynu motor klepe (nepravidelně, pár sekund běží normálně, pak zaklepe- lehce přitom spadnou otáčky, ale jinak za tepla nebo při dalším startu otáčky drží dobře, start studenej i teplej na drnc). Když se ohřeje na 90 a pak se vypne a třeba hodinu stojí a nakopne se znova, tak už neklepe... opět otázka zní, jestli se podle tohohle popisu dá určit, co mi v dohledné době zamává a odejde do p....prahy...
Díky

EDIT: na svojí E34 mam naprosto dementní sklo na pravym zpětnym zrcátku...zvětšuje to jak blázen, neni v tom vidět nic, max tak jak se ridic 10 km za mnou dloube v nose...co to je za haluz? normální nebo nějakej bastl?