Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Pár dotazů na E34

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Plechus
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 16.12.2007 01:00

#1 Příspěvek od Plechus »

UPDATE v tomhle prispevku, uplne dole :-)
Zdravím, zajímalo by mě tohle:

Všechny dotazy se týkají E34 TDS Touring, rok 95

1) čim se řídí velikost nádržky na ostřikovače? Na svojem autě mam takovou velikou...a na jiných sem viděl takový mrňousky...jak to s nima je? (mam intenzivní mytí, ostřikovače předního skla, světel a předních mlhovek- je to kvuli tomuhle nebo je nějakej jinej klíč k záhadě?)

2) vyhřejvaný el zrcátka u E34...jak to s nima je? Když jsou vyhřejvaný, tak je někde nějakej čudl na zapnutí nebo je to auto?

3) U jednoho TDS sem viděl dvojitou koncovku výfuku (klasicky zahnutou dolu, vypadalo to jako origo). Bylo to fakt origo? Případně kdy se to dávalo? Má cenu měnit to na tu dvojitou?

4) Palivoměr si ze mě dělá srandu...když auto stojí nahnutý do prava, tak mam plnou, když do leva, tak mam prázdnou. Dá se to nějak dát dohromady?

5) Když se prudčejc rozjedu, tak tachometr naskočí jakoby se spožděním...normálně na to šlápnu, tacho ukazuje pořád nulu a tak za vteřinku skočí rovnou na těch 30-40, podle toho, kolik jedu...je to ok, nebo se se mnou něco loučí?

6) Nemam pod kapotou tu deku, vadí to, nebo je to fuk?

7) Po startu (když auto alespoň celou noc stojí, po kratším stání to nedělá)), když jedu, než se motor ohřeje na cca 60-70 stupňů stupňů, tak na volnoběh bez plynu motor klepe (nepravidelně, pár sekund běží normálně, pak zaklepe- lehce přitom spadnou otáčky, ale jinak za tepla nebo při dalším startu otáčky drží dobře, start studenej i teplej na drnc). Když se ohřeje na 90 a pak se vypne a třeba hodinu stojí a nakopne se znova, tak už neklepe... opět otázka zní, jestli se podle tohohle popisu dá určit, co mi v dohledné době zamává a odejde do p....prahy...

Díky :-)


EDIT: na svojí E34 mam naprosto dementní sklo na pravym zpětnym zrcátku...zvětšuje to jak blázen, neni v tom vidět nic, max tak jak se ridic 10 km za mnou dloube v nose...co to je za haluz? normální nebo nějakej bastl?
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#2 Příspěvek od kavanda »

ani jeden bod bych neřeši a jezdil :lol:
nic se neděje,neboj
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od BMWPower »

Plechus píše:Zdravím, zajímalo by mě tohle:

Všechny dotazy se týkají E34 TDS Touring, rok 95

1) čim se řídí velikost nádržky na ostřikovače? Na svojem autě mam takovou velikou...a na jiných sem viděl takový mrňousky...jak to s nima je? (mam intenzivní mytí, ostřikovače předního skla, světel a předních mlhovek- je to kvuli tomuhle nebo je nějakej jinej klíč k záhadě?)

2) vyhřejvaný el zrcátka u E34...jak to s nima je? Když jsou vyhřejvaný, tak je někde nějakej čudl na zapnutí nebo je to auto?

3) U jednoho TDS sem viděl dvojitou koncovku výfuku (klasicky zahnutou dolu, vypadalo to jako origo). Bylo to fakt origo? Případně kdy se to dávalo? Má cenu měnit to na tu dvojitou?

4) Palivoměr si ze mě dělá srandu...když auto stojí nahnutý do prava, tak mam plnou, když do leva, tak mam prázdnou. Dá se to nějak dát dohromady?

5) Když se prudčejc rozjedu, tak tachometr naskočí jakoby se spožděním...normálně na to šlápnu, tacho ukazuje pořád nulu a tak za vteřinku skočí rovnou na těch 30-40, podle toho, kolik jedu...je to ok, nebo se se mnou něco loučí?

6) Nemam pod kapotou tu deku, vadí to, nebo je to fuk?

7) Po startu (když auto alespoň celou noc stojí, po kratším stání to nedělá)), když jedu, než se motor ohřeje na cca 60-70 stupňů stupňů, tak na volnoběh bez plynu motor klepe (nepravidelně, pár sekund běží normálně, pak zaklepe- lehce přitom spadnou otáčky, ale jinak za tepla nebo při dalším startu otáčky drží dobře, start studenej i teplej na drnc). Když se ohřeje na 90 a pak se vypne a třeba hodinu stojí a nakopne se znova, tak už neklepe... opět otázka zní, jestli se podle tohohle popisu dá určit, co mi v dohledné době zamává a odejde do p....prahy...

Díky :-)


bod 1
Není to tím, že tour má ostřikovač zadního okna popř. př. světel???

bod 2
já měl na e34 vyhřívaný a nikdy mi nezamrzly...takže asi auto.

bod 3
nevim ale já bych si s tím kebuli nelámal.

bod 4
Zkus se podívat na plovák...

bod 5
to je budíkama. Mě např. u e32 to skákalo rovnmou na 50-60 :lol:

bod 6
Nevadí. Aspoň ti to kočky nerozcupujou...

bod 7
Jezdi a uvidíš...Je to holt uhlák... :twisted:
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#4 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

1) je to tím že máš ostřikovače světel,kdybys měl tu malou cca třílitovou tak ji máš hned prázdnou.Ostřikovač zadního okna má svoji nádobku v zadním pravém blatníku.
2) nevím,někdo říká že se spouštějí automaticky,každopádně by mě to taky zajímalo,protože se mě stává že se zrcátko neodmrazí,nebo neodmlží ani po 16km.
3) některé tds mají dvě koncovky,některé jednu.Proč to nevím,v katalogu n.d. to není nijak rozlišené.
4) možná máš pootočený palivoměr o 90 stupňů.
5) nevím
6) ta deka tam je jako odhlučnění,takže pokud ti nevadí větší kravál tak to neřeš.
7) možná to dělá načnutý vstřik,dělá mi to taky,chystám se s tím do servisu.
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#5 Příspěvek od Helldiver »

Nespusta sa nahodou ohrev zrcatok spolocne s odmrazovanim zadneho okna?
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#6 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Helldiver píše:Nespusta sa nahodou ohrev zrcatok spolocne s odmrazovanim zadneho okna?


Asi ne,potože okno se mi rozmrazí a zrcátka ne.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#7 Příspěvek od tds »

zrcátka hřejí hnedka po otočení klíčko nezávisle na ničem.je tam bimetalový odporový drát čím větší je zima tím víc hřeje.zbytek viz. Rejchy
fakr
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 19.08.2008 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od fakr »

tds píše:zrcátka hřejí hnedka po otočení klíčko nezávisle na ničem.je tam bimetalový odporový drát čím větší je zima tím víc hřeje.zbytek viz. Rejchy


A můžu se zeptat kde ten bimetal najdu? Taky jsem si původně myslel že se zrcátka zapínají společně se zadním oknem.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#9 Příspěvek od tds »

ten nikde nenajdeš ten je zalitý ve skle zrcátka.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Rejchy píše:3) některé tds mají dvě koncovky,některé jednu.Proč to nevím,v katalogu n.d. to není nijak rozlišené.

Asi do poloviny roku 1993 dávali na TDS koncový tlumič výfuku se dvěmi koncovkami do země, pozdější už jen jednu širší, v druhovýrobě většinou jen jedna koncovka.

BMW tím chtělo zdůraznit 2.5 6tiválec, proto dvě koncovky, to ještě byly časy kdy se dal podle koncovky výfuku rozeznat motor...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#11 Příspěvek od Kail »

A vyhřívaný zrcátka asi nebyl standart že?Mám komplet FL,výbava docela dost slušná ale zrcátka mám zamrznutý jak socka :D
karel2224
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.03.2008 01:00

#12 Příspěvek od karel2224 »

Zkusím také přispět. Měl jsem starý manuál na e34 a tam se uvádí, že se vyhřívání zrcátek zapíná, když se ovladač manuální klimy - ovladač pro nastavení teploty otočí až na konec červeného pole. Může být slyšet i mírné cvaknutí. To znamená, že dojde k zapnutí výhřevu. Ten systém, že zrcátka sami poznají námrazu by byl super, ale myslím, že to tak není. Stejně tak vyhřívání zámku se provádí tím, že s musí zvednout a držet klika.
Jak to má aut. klima nevím. Dále ještě záleží na tom, jestli nejsou třeba skla zrcátek po nějakých výměnách. Kdo by třeba šetřil, koupil nevyřívané. Myslím, že nějaký cenový rozdíl tam je :-)
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#13 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

U aut.klimy kolečko nastavení teploty taky v max.poloze cvakne,pořád mě vrtalo hlavou proč. :)
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od aDAm_2 »

u auto klimy je ta krajni pozice na cvaknuti taky na vyřezeni systemu a jede to na max, jak pro teplotu tak pro ventilator, je to i pro připad kdy odejde řízeni klimy.
rawen
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: čtv 14.12.2006 01:00
Bydliště: Praha 5

#15 Příspěvek od rawen »

Mam automatickou klimu a zrcátka hřejou hned jak nastartuju,nezávisle na nastavení topení.
Diagnostika, Kódování, Elektrika, Retrofity, Díly 731465853
Plechus
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 16.12.2007 01:00

#16 Příspěvek od Plechus »

update :-)
voski
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: stř 01.08.2007 00:00

#17 Příspěvek od voski »

karel2224 píše:Zkusím také přispět. Měl jsem starý manuál na e34 a tam se uvádí, že se vyhřívání zrcátek zapíná, když se ovladač manuální klimy - ovladač pro nastavení teploty otočí až na konec červeného pole. Může být slyšet i mírné cvaknutí. To znamená, že dojde k zapnutí výhřevu. Ten systém, že zrcátka sami poznají námrazu by byl super, ale myslím, že to tak není. Stejně tak vyhřívání zámku se provádí tím, že s musí zvednout a držet klika.
Jak to má aut. klima nevím. Dále ještě záleží na tom, jestli nejsou třeba skla zrcátek po nějakých výměnách. Kdo by třeba šetřil, koupil nevyřívané. Myslím, že nějaký cenový rozdíl tam je :-)


tak to budu muset vyzkoušet, taky jsem myslel že zrcadla vyhřívam tím že zapnu výhřev zadního skla. a vži se rozehřála. ale mažná je to tím že mám taky autoklimu a zahřejou se sama
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od lenoch »

Ee... je to jak už tady psali - zrcátka hřejí hnedka po otočení klíčko nezávisle na ničem.je tam bimetalový odporový drát čím větší je zima tím víc hřeje.zbytek viz. Rejchy... do toho zrcátka na výhřev jde po otočení klíčku +12V furt... stejný systém má i e30
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#19 Příspěvek od Martinéz »

to dementni sklo zrcatka je druhovyroba.. taky jsem ho mel a fakt sileny :lol:
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#20 Příspěvek od troutny »

Martinéz píše:to dementni sklo zrcatka je druhovyroba.. taky jsem ho mel a fakt sileny :lol:



Moc to nechápu,tak tedy to tebou nazvané dementní je s tím bimetalovým odporem a v originále je to jak tedy?
Jedni tady mluví o tom,že se to zapne po otočení topení na max,a druzí o automatickém zapnutí s bimetalovým odporem v zrcátku bránícím jeho přehřátí.Moc tomu nerozumím.
Odpovědět