Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw 318ti - prosim o radu

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
jezdec
Registrovaný
Příspěvky: 342
Registrován: úte 08.07.2008 00:00

#1 Příspěvek od jezdec »

Ahoj chlapi,

jeste bych Vas chtel pozadat o jednu radu. Koupil jsem manzelce 318ti a obcas se stane, ze kdyz je motor zahraty a ja chci po chvilce nastartovat, tak padaji otacky a motor se jakoby udusi. Nemuze to byt vaha vzduchu nebo tak, kdyz na to udajne tyto modely trpi?

Diky za pomoc,

Jirka
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#2 Příspěvek od Killca »

vaha vzduchu to byt muze, chtelo by to zkusit pujcit si na chvili jinou, nebo tu co mas jen odpoj a jezdi chvili bez ni a podle toho pozoruj zmeny, muze to byt jeste lambda sonda nebo jen svicky,civky, kabely,,, mel bys zkusit zajit na diagnostiku, mohla by prozradit vic
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Auto-Fren
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pon 21.05.2007 00:00

#3 Příspěvek od Auto-Fren »

jezdec píše:Ahoj chlapi,

jeste bych Vas chtel pozadat o jednu radu. Koupil jsem manzelce 318ti a obcas se stane, ze kdyz je motor zahraty a ja chci po chvilce nastartovat, tak padaji otacky a motor se jakoby udusi. Nemuze to byt vaha vzduchu nebo tak, kdyz na to udajne tyto modely trpi?

Diky za pomoc,

Jirka


A když je ten motor zahřátý a po té chvíli, jak říkáte ho nastartujete a dostanete ho do vysokých otáček jede dobře??
jezdec
Registrovaný
Příspěvky: 342
Registrován: úte 08.07.2008 00:00

#4 Příspěvek od jezdec »

Tam jde o to, že když auto mám v otáčkách tak jede, ale když zastavím na volnoběh motor se udusí.

jirka
Auto-Fren
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pon 21.05.2007 00:00

#5 Příspěvek od Auto-Fren »

Potřeboval jsem to vědět k určení diagnozy.
Na 99% to zapříčiňuje vadné teplotní čidlo. Když je motor studený, tak je samozřejmě vše v pořádku a benzínu jde více. Když se ale zahřeje, teplotní čidlo to nezaznamená a myslí si, že je motor stále studený, dávkuje více benzínu, než je třeba, a proto se to dusí (chlastá). Ve vysokých otáčkách to samozřejmě jede jako z praku. (hodně benzínu, hodně vzduchu.)
Odpovědět