Ahoj chlapi,
jeste bych Vas chtel pozadat o jednu radu. Koupil jsem manzelce 318ti a obcas se stane, ze kdyz je motor zahraty a ja chci po chvilce nastartovat, tak padaji otacky a motor se jakoby udusi. Nemuze to byt vaha vzduchu nebo tak, kdyz na to udajne tyto modely trpi?
Diky za pomoc,
Jirka
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw 318ti - prosim o radu
vaha vzduchu to byt muze, chtelo by to zkusit pujcit si na chvili jinou, nebo tu co mas jen odpoj a jezdi chvili bez ni a podle toho pozoruj zmeny, muze to byt jeste lambda sonda nebo jen svicky,civky, kabely,,, mel bys zkusit zajit na diagnostiku, mohla by prozradit vic
vlevo je matal
a vpravo Killca 


jezdec píše:Ahoj chlapi,
jeste bych Vas chtel pozadat o jednu radu. Koupil jsem manzelce 318ti a obcas se stane, ze kdyz je motor zahraty a ja chci po chvilce nastartovat, tak padaji otacky a motor se jakoby udusi. Nemuze to byt vaha vzduchu nebo tak, kdyz na to udajne tyto modely trpi?
Diky za pomoc,
Jirka
A když je ten motor zahřátý a po té chvíli, jak říkáte ho nastartujete a dostanete ho do vysokých otáček jede dobře??
Potřeboval jsem to vědět k určení diagnozy.
Na 99% to zapříčiňuje vadné teplotní čidlo. Když je motor studený, tak je samozřejmě vše v pořádku a benzínu jde více. Když se ale zahřeje, teplotní čidlo to nezaznamená a myslí si, že je motor stále studený, dávkuje více benzínu, než je třeba, a proto se to dusí (chlastá). Ve vysokých otáčkách to samozřejmě jede jako z praku. (hodně benzínu, hodně vzduchu.)
Na 99% to zapříčiňuje vadné teplotní čidlo. Když je motor studený, tak je samozřejmě vše v pořádku a benzínu jde více. Když se ale zahřeje, teplotní čidlo to nezaznamená a myslí si, že je motor stále studený, dávkuje více benzínu, než je třeba, a proto se to dusí (chlastá). Ve vysokých otáčkách to samozřejmě jede jako z praku. (hodně benzínu, hodně vzduchu.)