Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
rozpálený výfuk a dunění po zátěži u 530d E60 HELP
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 09.12.2008 01:00
zdraví už po druhé se mě po velmi svižné dlouhé jízdě ozval dunivý zvuk z výfuku a koncovka výfuku je rozpálená do šeda a opravdu hodně. po zchladnutí je vše zase ok ale nevím o co jde, stalo se to po dlouhé jízdě po dálnici v průměru 200km/h nevím zda to nemá něco s filtrem pevných částic nebo tak něco... díky za radu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 09.12.2008 01:00
přesně vím o čemmluvíš, mám 520d E61 a dělámě to taky, nemusí to být ani dlouhá ale jen pár km svižná jízna, potom ti i trochu brní sedačka, dělá to spíš jen po osatré jízdě a projeví se to když jedeš třeba v koloně nebo se rozjíždíš na semaforech, já jsem se nedíval na koncovku jestli je rozpálená, ale mysleljsem si že je třeba vůle na výfuku, takjsem nechal vyměnit úchyt u toho vlnovce, je to někde u katalizátoru a mám pocit že se to o dost zlepšilo, ale stejně to možná dělá, dnes jsem to taky pozoroval,ale říkaljsem si jestli to dnes neblo to čištění toho filtru pevných částic. když jsem si auto vezl s DE takjsem to taky hrdul dlouhou štreku, ale nic to tenkrát nedělalo.... jiank už jsem měnil sběrné potrubí z motoru do turba, ale to se projevovalo zápachem splodin v kabině když jsem nastartoval, kdyby jsina něco přišel tak dej vědět.
Jo ještě jsem si vzpoměl, původně jsem simyslel že to jde z převodovky, ale dělá to i v neutrálu, ale o dost slaběji, uchycení kardanu jsem taky nechal zkontrolovat jestli tam není vůle ale taky nic.
Jo ještě jsem si vzpoměl, původně jsem simyslel že to jde z převodovky, ale dělá to i v neutrálu, ale o dost slaběji, uchycení kardanu jsem taky nechal zkontrolovat jestli tam není vůle ale taky nic.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte 09.12.2008 01:00
nebo mě napadla ještě jedna věc, mohlo by to být spojeno s filtrem pevných částic, třeba se to tak chová když se to čistí a auto je v malých otáčkách, protože když to vytočím třena nad 2500ot tak to už není znát, ale ještě jsem se nekoukal jestli je rozpálenej výfuk, taky je možný že to jsou 2 různé závady které mají podobný projev
Zdravim! Tak ja mam podobny problem na E61 530d a snazim sa najst riesenie, nakolko som nepochodil ani v servise. Dunenie sa prejavuje nepravidelne napr. po chvilke jazdy po meste, bez ohladu na rychlost. Auto ma dunivy zvuk a za volantom je to poznat aj podla reakcie vozdila na plyn. Auto pri nizkej rychlosti dlhsie dlzi otacky a preradzuje o nieco neskor. Po dlhsej chvili dunenie prestane alebo to vyriesi vypnutie motoru na dlhsiu dobu. Po zastaveni a vypnuti vozidla je pocit z pod vozidla intenzivne "pukanie" tj. chladnie vyfukovej sustavy. Nemate s tym skusenosti, pripadne podarilo sa Vam tento problem vyriesit?
Mio_ píše:... pri nizkej rychlosti zasadne neaktivuje...
To mluvíš o pasivní regeneraci. Aktivní regeneraci spustí řídící jednotka kdykoli, kdy obsah sazí dosáhne stanovenou hranici
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: sob 18.04.2009 00:00