
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
POMOC! E39 520i/110kW PISKA MOTOR, SÁNI..?!
ty zvuky se ti v motoru vselijak odrazi (stejne jako hlas ucitelky ve tride) alternator se nachazi vicemene pod sanim i airboxem zaroven a jestli je to takovy piskavy seveleni, tak je to nejspis prave lozisko altiku
druha veta: snazis se na sebe bezprizorne upozornit velkym pismem nadpisu, napisem "pomoc" v nadpisu a tucnym pismem v psanem textu, ackoli to neni zapotrebi a mnoho chytrych lidi na takoveto jednani odmita napriklad reagovat, proto jsem chtel poradit, ze psat nevyrazne se vice vyplaci, protoze clovek nevypada arogantne, ale rozumne
jinak bych chtel jen dodat, ze piskani nekde tady jen tak nekdo neodhadne, to by se muselo individualne slyset, ale v motoru piskaj jen kladky, lozisko na altiku, lozisko v klimakompresoru, ja nevim, vodni pumpa, remeny, nejvice z nich vsak altikove lozisko ci remen
druha veta: snazis se na sebe bezprizorne upozornit velkym pismem nadpisu, napisem "pomoc" v nadpisu a tucnym pismem v psanem textu, ackoli to neni zapotrebi a mnoho chytrych lidi na takoveto jednani odmita napriklad reagovat, proto jsem chtel poradit, ze psat nevyrazne se vice vyplaci, protoze clovek nevypada arogantne, ale rozumne

jinak bych chtel jen dodat, ze piskani nekde tady jen tak nekdo neodhadne, to by se muselo individualne slyset, ale v motoru piskaj jen kladky, lozisko na altiku, lozisko v klimakompresoru, ja nevim, vodni pumpa, remeny, nejvice z nich vsak altikove lozisko ci remen
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Mno jo, s tím echem to je pravdu… Ale teď sedím a přemyslim, kdyby třeba altik, tak proč jenom v rozmezi 1500 -2000 otaček…? Ale na druhou stranu teď vzpomínám, že asi předevčírem mi začal zhasínat právy xenon. Zhasne, pak si ho vypnu zapnu, zas svíti.. A pak zas najednou zničeho nic chcípne.. Tak to asi by mohlo mit něco společneho s altikem…
Druha věta: Dikas za vstupní školení! Maš pravdu, co forum to jiný zvyk! Budu se snažit

Druha věta: Dikas za vstupní školení! Maš pravdu, co forum to jiný zvyk! Budu se snažit

mnooo, je to mozny, ale snad by se rozsvitila kontrolka dobijeni v takovem pripade
jeste je mozny servocerpadlo, ale to spis tak elektronicky bzuci
ale tam zase hraje roli tech 1500-2000 otacek, to je divny, ale nejaky lozisko je mozny-do tech 1500 se lozo roztaci, mezi 1500-2000 se toci tak, ze vytvari piskani a nad 2000 se pretoci tak, ze uz piskat nestha
jeste je mozny servocerpadlo, ale to spis tak elektronicky bzuci
ale tam zase hraje roli tech 1500-2000 otacek, to je divny, ale nejaky lozisko je mozny-do tech 1500 se lozo roztaci, mezi 1500-2000 se toci tak, ze vytvari piskani a nad 2000 se pretoci tak, ze uz piskat nestha

vlevo je matal
a vpravo Killca 


Tak to asi vypada na servis i když velice nerad tam jezdim. Většinou všechno co mužu dělam sam, i když nejsem mechanik. Přiští tyden jdu do brzd, zkusim vlastnoručně komplet kotouče/desky. Dodnes, když vynecham filtry a olej a podobne drobností, tak už mám za sebou vyměnu tlumiču a měchu. Nařadi - hever a kliče. Ale problem je když neviš co opravovat, tak potom už se neda nic dělat … 

jo to chce nekoho kdo si to znale poslechne a rekne co k tomu
jinak an ty brzdy nezapomen koupit imbus velikosti 7, v normalnich sadach neni a 18tku klic (nebo 16tku?! urcite jeden z techto dvou, nejlip oba
)
edit: tak 16tka je na povleni drzaku brzdicu a 18tka je na povoleni zadniho tlumice
jinak an ty brzdy nezapomen koupit imbus velikosti 7, v normalnich sadach neni a 18tku klic (nebo 16tku?! urcite jeden z techto dvou, nejlip oba

edit: tak 16tka je na povleni drzaku brzdicu a 18tka je na povoleni zadniho tlumice
vlevo je matal
a vpravo Killca 

