Spotreba na delsi trasy se drzi bez problemu mezi 6,3-7l (plne nalozene auto ve 4lidech), ve meste nejdu nikdy vyrazne nad 8L. Kamaradi co maji e39 a e46 30D v manualech jsou bezne kolem 6ti litru, nekdo i lehce nad 5l/1 100km.
Tak osobne si myslim 6,3l/100 v automatu je asi za hodne lekhe noze a v manualu lehce pres 5...az 6l/100 ?? to mi prijde nerealne. Osobne mam na kombinovane 6,7 "zadnej kloubouk" a co jsem se ruzne bavil s kamosama se stejnyma motorama tak kolem "5" to nejezdi ani fabia SDI
Spotreba na delsi trasy se drzi bez problemu mezi 6,3-7l (plne nalozene auto ve 4lidech), ve meste nejdu nikdy vyrazne nad 8L. Kamaradi co maji e39 a e46 30D v manualech jsou bezne kolem 6ti litru, nekdo i lehce nad 5l/1 100km.
Tak osobne si myslim 6,3l/100 v automatu je asi za hodne lekhe noze a v manualu lehce pres 5...az 6l/100 ?? to mi prijde nerealne. Osobne mam na kombinovane 6,7 "zadnej kloubouk" a co jsem se ruzne bavil s kamosama se stejnyma motorama tak kolem "5" to nejezdi ani fabia SDI[/quote]
duffson píše:Spotreba na delsi trasy se drzi bez problemu mezi 6,3-7l (plne nalozene auto ve 4lidech), ve meste nejdu nikdy vyrazne nad 8L. Kamaradi co maji e39 a e46 30D v manualech jsou bezne kolem 6ti litru, nekdo i lehce nad 5l/1 100km.
Tak osobne si myslim 6,3l/100 v automatu je asi za hodne lekhe noze a v manualu lehce pres 5...az 6l/100 ?? to mi prijde nerealne. Osobne mam na kombinovane 6,7 "zadnej kloubouk" a co jsem se ruzne bavil s kamosama se stejnyma motorama tak kolem "5" to nejezdi ani fabia SDI
jen si přileju, 3L diesel, šestiválec za pět je samozřejmě naprostej nesmysl dá se s tim zajet jedna trasa, ale nedá se s tim jezdit ! spíš počítat 7-8l pro průměrnýho řidiče.
tak nějak, a uplně reálně je spotřeba 8,5. je to jako se všim, pokud budeš jezdit 50,90,130 tak ano, 7 litru jistě, ale e46 má navíc a málokdo s ní takhle jezdit bude, tudíš počítat min. litr navíc...
ten "tripplepost" jak jsi nazval je otres ja vim chtel jsem jen editovat prispevek a uplne sem to dodrbal takze SORAC... Kazdopadne mezi 6,5 - 7 se da v poho i s tim, ze nejedes zrovna predpisove ale jak jsem psal 5-6 je za normalnich podminek nemozne, a pokud nekdo koupi 330dT aby jezdil na spotrebu tak je u me celkem blazen...
Bylo mi jasne, ze se do toho nekdo obuje. Ano, je to pravda, kolem 5L s tim jezdi jeden znamy. Ma to v manualu, taky si z nej delame srandu, ale je to fakt. Kolem 5,5L s tim dokaze zajet docela normalni jizdou, taky zadny kloboucnik.
Tech 7L bylo v automatu v me e46 touring na ceste CZ-FR ve 4 lidech, plne nalozeni a to jsme dalnice mazali celou cestu kolem 150kmh+. Byla to spise konstatni jizda, pak nejake popojizdky na miste (Clermond Ferrand) a opet cca 1600km zpet do Cech.
6,3 - 6,4L je u e39 v manualu kombinovana spotreba odzkousena jiz nekolika desitky tisic kilometru. S vlekem tahla z Italie Golfa III za 7,2L a to se jelo hodne svizne, zadne loudani. Policajti by z toho rozhodne radost nemeli.
S 30d od BMW se stridave v ruznych autech vozim uz cca od roku 2001 a za tim co jsem napsal si stojim. Neni to zadny blebt, jsou to fakta z praxe a z tisicu najezdenych kilometru...
Pokud jezdi nekdo s 30i, tak mu to neberu a chapu, ze ho tady ty informace s prominutim stvou... Proti gustu...
Promiň, ale spousta známých .. mi to připomíná lidový historky ... já mám taky spoustu známých a nikdo nejezdí za 5 nebo 6 litrů s 3L dieselem. Nemám potřebu něco shazovat, nebo srážet, klidně řeknu že mi 3L benzín žere deset a půl, protože je to prostě pravda. Spíš mám pocit, že tebe s nafťákem znervózňuje fakt, že ti žere skoro jako benzín a proto si záměrně ubíráš.
Nemusi si zrovna vymyslet, ale proste nikdo mi tu nebude tvrdit ze pokud se s timto motorem chci opravdu obcas projet a trochu ho protahnout tak nejsem schopen to zprumerizovat na 5-6.. !! Ani jsem to popravde necekal a myslim, ze leckdo to tu potvrdi. Takovou spotrebu jsem mival za normalnich podminek na 81kw pasikovi B5 kterej je asi tak o 400 kg lehci a ten motor byl na spotrebu jednim z nej
duffson píše:Nemusi si zrovna vymyslet, ale proste nikdo mi tu nebude tvrdit ze pokud se s timto motorem chci opravdu obcas projet a trochu ho protahnout tak nejsem schopen to zprumerizovat na 5-6.. !! Ani jsem to popravde necekal a myslim, ze leckdo to tu potvrdi. Takovou spotrebu jsem mival za normalnich podminek na 81kw pasikovi B5 kterej je asi tak o 400 kg lehci a ten motor byl na spotrebu jednim z nej
No vidíš, a někomu to tady žere při 150+ 7 litru nebo kolik...
Prostě 330d se nevyplatí a jestli ano, tak o fous... na delší cesty právě naopak budu raději poslouchat benzín než chrochtáka... Byt nechrochtá tak hrozně, ale na benzín to nemá... Na krátký cesty jedno, ale poslouchat to x hodin mě vyloženě obtěžovalo
Panove, presne tak jsem vedel, ze tato diskuze dopadne, proto ze zasady do podobnych diskuzi nepisu a pisu jen, kdyz vim a muzu pomoci, ale myslel jsem si, ze se nazor na diesel muze hodit, vidim, ze to byl omyl.
Mrzi me, ze jsem sem vubec neco psal. Pokud to nekomu pomuze, at si z toho vezme co potrebuje, pokud ne a mysli si, ze je to kec, tak at to tak zustane, nebudu se k tomu vracet.
Chrochtani dieselu na dlouhe trasy (u 30d R6?)... omg
Nechejme to tak. Preji hodne stesti pri vyberu a rozumnou ruku. Kazdy at si koupi, co ma rad a at zvazi, co potrebuje.
duffson píše:Nemusi si zrovna vymyslet, ale proste nikdo mi tu nebude tvrdit ze pokud se s timto motorem chci opravdu obcas projet a trochu ho protahnout tak nejsem schopen to zprumerizovat na 5-6.. !! Ani jsem to popravde necekal a myslim, ze leckdo to tu potvrdi. Takovou spotrebu jsem mival za normalnich podminek na 81kw pasikovi B5 kterej je asi tak o 400 kg lehci a ten motor byl na spotrebu jednim z nej
No vidíš, a někomu to tady žere při 150+ 7 litru nebo kolik...
Prostě 330d se nevyplatí a jestli ano, tak o fous... na delší cesty právě naopak budu raději poslouchat benzín než chrochtáka... Byt nechrochtá tak hrozně, ale na benzín to nemá... Na krátký cesty jedno, ale poslouchat to x hodin mě vyloženě obtěžovalo
Poslouchat chrochtani X hodin v kuse... To myslis na dalnici? Nezlob se na me, ale pri rychlosti 100+ je zvuk v kabine skoro to samy jak i tak d. Navic bych te chtel videt, kdyz bys jezdil s autem dalky a koupil si "i" ktery zere pri 150 o 3,5 litru vic nez "d" jenom kvuli tomu zvuku.. Ja sam mam benal,ale vim ze kdybych to mel jako auto se kterym najezdi nekolik tisic mesicne, tak bych mel rozhodne "d", i kdyz tam hrozi riziko turba a vstriku. Proste proto, ze napr. cesta Praha-Berlin a zpet by me vysla skoro na pulku
duffson píše:Nemusi si zrovna vymyslet, ale proste nikdo mi tu nebude tvrdit ze pokud se s timto motorem chci opravdu obcas projet a trochu ho protahnout tak nejsem schopen to zprumerizovat na 5-6.. !! Ani jsem to popravde necekal a myslim, ze leckdo to tu potvrdi. Takovou spotrebu jsem mival za normalnich podminek na 81kw pasikovi B5 kterej je asi tak o 400 kg lehci a ten motor byl na spotrebu jednim z nej
No vidíš, a někomu to tady žere při 150+ 7 litru nebo kolik...
Prostě 330d se nevyplatí a jestli ano, tak o fous... na delší cesty právě naopak budu raději poslouchat benzín než chrochtáka... Byt nechrochtá tak hrozně, ale na benzín to nemá... Na krátký cesty jedno, ale poslouchat to x hodin mě vyloženě obtěžovalo
Poslouchat chrochtani X hodin v kuse... To myslis na dalnici? Nezlob se na me, ale pri rychlosti 100+ je zvuk v kabine skoro to samy jak i tak d. Navic bych te chtel videt, kdyz bys jezdil s autem dalky a koupil si "i" ktery zere pri 150 o 3,5 litru vic nez "d" jenom kvuli tomu zvuku.. Ja sam mam benal,ale vim ze kdybych to mel jako auto se kterym najezdi nekolik tisic mesicne, tak bych mel rozhodne "d", i kdyz tam hrozi riziko turba a vstriku. Proste proto, ze napr. cesta Praha-Berlin a zpet by me vysla skoro na pulku
TO SYRUP: Jednoznacne souhlas A to urcite nepocitame spotrebu 5-6l/100 tomu se budu jeste dloooouho divit...
Najezdim 60 tisíc ročně, mám 530i a v průměru mi to žere 10,5. Tady se každej ohání cestou praha-berlín-praha na který mi to samozřejmě sežere 8,5, ale nemám sebemenší důvod někomu nalhávat, že to auto žere 8,5 v průměru. Prostě žere 10,5 a na dlouhou trasu po dálnici, když jedu vklídku tak žere 8,5 ... a když jedu na spotřebu a klobouk tak po okresce zajedu 7,7. Znova ale nejsem tak ubohej, abych někam přišel a tvrdil, že auto žere v průměru 7,7 ....
Co se týče nafta x benzín. Když srovnám náklady za benzín a servis, tak jsem na půlce toho, co platim za leasing a pojištění. Čili z celkovýho pohledu pro mě cena paliva neni rozhodující, navíc, do nákladů si to naházim všechno a pak se ten rozdíl skoro maže.
To jook:Se vsim cos napsal souhlasim.
Co jsem zkousel tak se da dostat i pod 5l/100 kdyz clovek premejsli a jede podle predpisu.Ja jezdim kolem 7l/100 a to dost rychle.Sam budu ale menit za benzin protoze najezdim malo kilometru.
tds píše:hele za kolik za 3,0 jede když jedeš po dálnici cca.150-180 vem z toho průměr.
touhle rychlosti pocitej tak 10,5-12. zalezi na mnoha okolnostech. Samo myslim benzin..Nicmene ja jsem jel se svoji trojkou v zari do chorvatska a nazpatek, nalozenej uplne do plna, ve 4ech lidech a kdyz jsem prijel do Prahy nazpatek tak mi svitil prumer 10,5. Jel jsem 150-160 tempomatovejch, sem tam i pres 2 kila.