Tak osobne si myslim 6,3l/100 v automatu je asi za hodne lekhe noze a v manualu lehce pres 5...az 6l/100 ??


[/quote]duffson píše:Spotreba na delsi trasy se drzi bez problemu mezi 6,3-7l (plne nalozene auto ve 4lidech), ve meste nejdu nikdy vyrazne nad 8L. Kamaradi co maji e39 a e46 30D v manualech jsou bezne kolem 6ti litru, nekdo i lehce nad 5l/1 100km.
Tak osobne si myslim 6,3l/100 v automatu je asi za hodne lekhe noze a v manualu lehce pres 5...az 6l/100 ??to mi prijde nerealne. Osobne mam na kombinovane 6,7 "zadnej kloubouk" a co jsem se ruzne bavil s kamosama se stejnyma motorama tak kolem "5"
to nejezdi ani fabia SDI
No vidíš, a někomu to tady žere při 150+ 7 litru nebo kolik...duffson píše:Nemusi si zrovna vymyslet, ale proste nikdo mi tu nebude tvrdit ze pokud se s timto motorem chci opravdu obcas projet a trochu ho protahnout tak nejsem schopen to zprumerizovat na 5-6.. !!Ani jsem to popravde necekal a myslim, ze leckdo to tu potvrdi. Takovou spotrebu jsem mival za normalnich podminek na 81kw pasikovi B5 kterej je asi tak o 400 kg lehci a ten motor byl na spotrebu jednim z nej
Poslouchat chrochtani X hodin v kuse... To myslis na dalnici? Nezlob se na me, ale pri rychlosti 100+ je zvuk v kabine skoro to samy jak i tak d. Navic bych te chtel videt, kdyz bys jezdil s autem dalky a koupil si "i" ktery zere pri 150 o 3,5 litru vic nez "d" jenom kvuli tomu zvuku.. Ja sam mam benal,ale vim ze kdybych to mel jako auto se kterym najezdi nekolik tisic mesicne, tak bych mel rozhodne "d", i kdyz tam hrozi riziko turba a vstriku. Proste proto, ze napr. cesta Praha-Berlin a zpet by me vysla skoro na pulkuKoby píše:No vidíš, a někomu to tady žere při 150+ 7 litru nebo kolik...duffson píše:Nemusi si zrovna vymyslet, ale proste nikdo mi tu nebude tvrdit ze pokud se s timto motorem chci opravdu obcas projet a trochu ho protahnout tak nejsem schopen to zprumerizovat na 5-6.. !!Ani jsem to popravde necekal a myslim, ze leckdo to tu potvrdi. Takovou spotrebu jsem mival za normalnich podminek na 81kw pasikovi B5 kterej je asi tak o 400 kg lehci a ten motor byl na spotrebu jednim z nej
Prostě 330d se nevyplatí a jestli ano, tak o fous... na delší cesty právě naopak budu raději poslouchat benzín než chrochtáka... Byt nechrochtá tak hrozně, ale na benzín to nemá... Na krátký cesty jedno, ale poslouchat to x hodin mě vyloženě obtěžovalo
Syrup píše:Poslouchat chrochtani X hodin v kuse... To myslis na dalnici? Nezlob se na me, ale pri rychlosti 100+ je zvuk v kabine skoro to samy jak i tak d. Navic bych te chtel videt, kdyz bys jezdil s autem dalky a koupil si "i" ktery zere pri 150 o 3,5 litru vic nez "d" jenom kvuli tomu zvuku.. Ja sam mam benal,ale vim ze kdybych to mel jako auto se kterym najezdi nekolik tisic mesicne, tak bych mel rozhodne "d", i kdyz tam hrozi riziko turba a vstriku. Proste proto, ze napr. cesta Praha-Berlin a zpet by me vysla skoro na pulkuKoby píše:No vidíš, a někomu to tady žere při 150+ 7 litru nebo kolik...duffson píše:Nemusi si zrovna vymyslet, ale proste nikdo mi tu nebude tvrdit ze pokud se s timto motorem chci opravdu obcas projet a trochu ho protahnout tak nejsem schopen to zprumerizovat na 5-6.. !!Ani jsem to popravde necekal a myslim, ze leckdo to tu potvrdi. Takovou spotrebu jsem mival za normalnich podminek na 81kw pasikovi B5 kterej je asi tak o 400 kg lehci a ten motor byl na spotrebu jednim z nej
Prostě 330d se nevyplatí a jestli ano, tak o fous... na delší cesty právě naopak budu raději poslouchat benzín než chrochtáka... Byt nechrochtá tak hrozně, ale na benzín to nemá... Na krátký cesty jedno, ale poslouchat to x hodin mě vyloženě obtěžovalo
touhle rychlosti pocitej tak 10,5-12. zalezi na mnoha okolnostech. Samo myslim benzin..Nicmene ja jsem jel se svoji trojkou v zari do chorvatska a nazpatek, nalozenej uplne do plna, ve 4ech lidech a kdyz jsem prijel do Prahy nazpatek tak mi svitil prumer 10,5. Jel jsem 150-160 tempomatovejch, sem tam i pres 2 kila.tds píše:hele za kolik za 3,0 jede když jedeš po dálnici cca.150-180 vem z toho průměr.