taky jsem si o víkendu hrábnul, na prázdný cestě prostě jsem na to dostal chuť a už nikdy víc, když jsem slyšel jak toho mazlíka trápím a jak kňučí , tak jsem mu slíbil že už žádný ku*vení spojky nebude , to raději budu projíždět zatáčky bokem to je větší frajeřinka než dělat mlhu
assassin_tl píše:zajimavy tema, ja sem si koupil bmw prave proto aby to "nehrabalo" predokolky co sem mel pred tim pri pokusu o prudkou akceleraci protacely kola a nezrychlovaly...
jinak myslim ze na suchu, ok asfalt, podvozek v poradku a kvalitni pneu uz utrzeni pneu da dost zabrat vsem zainteresovanym komponentum... spojka,kardan, poloosy... takze nechapu duvod proc to delat... me to neprijde ani jako naka extra frajerina, slapnout na podlahu a vystrelit spojku dokaze asi kazdej....
Naprosto s tebou souhlasím,já to zkoušel jen proto že bavoráky jsou hrabáči ale mě nic tak právě tuším závadu na spojce či kardanu,proto mě to napadlo
bawacek píše:Je to stopro soferem,mel sem pred rokem e34 ve 2.0i bez vanos 110kw a hrabala mi i dvojka a to sem mel 17ctky 225ky
to je pravda, na mokré trávě to hrabe i na dvojku
Asi patris mezi ridice co to s autem moc neumi na mokru ti zahrabu s e34 110kw a auto bude stat a bude hrabat,mam to vyzkouseny, takze ty blaboly co tu pisete ze to nejde si nechte prosebe a bezte se to rychlle naucit
Právě proto se ptám že bavoráky uměj stát a točit kolama ale u mě to nejde a já tuším problém jinde než ve mě(spojka kardan)Nevím no..
mario42 píše:[quote="bawacek"]Je to stopro soferem,mel sem pred rokem e34 ve 2.0i bez vanos 110kw a hrabala mi i dvojka a to sem mel 17ctky 225ky
to je pravda, na mokré trávě to hrabe i na dvojku
Asi patris mezi ridice co to s autem moc neumi na mokru ti zahrabu s e34 110kw a auto bude stat a bude hrabat,mam to vyzkouseny, takze ty blaboly co tu pisete ze to nejde si nechte prosebe a bezte se to rychlle naucit
Právě proto se ptám že bavoráky uměj stát a točit kolama ale u mě to nejde a já tuším problém jinde než ve mě(spojka kardan)Nevím no..[/quote]
To ti neudělá žádný auto.¨Pokud si to někde viděl, tak maj odpojený zadní brzdy, pak to jde.
Hrabat nee... dicky je mi líto auta, navíc kdo má furt kupovat gumy že
mario42 píše:[quote="bawacek"]Je to stopro soferem,mel sem pred rokem e34 ve 2.0i bez vanos 110kw a hrabala mi i dvojka a to sem mel 17ctky 225ky
to je pravda, na mokré trávě to hrabe i na dvojku
Asi patris mezi ridice co to s autem moc neumi na mokru ti zahrabu s e34 110kw a auto bude stat a bude hrabat,mam to vyzkouseny, takze ty blaboly co tu pisete ze to nejde si nechte prosebe a bezte se to rychlle naucit
Právě proto se ptám že bavoráky uměj stát a točit kolama ale u mě to nejde a já tuším problém jinde než ve mě(spojka kardan)Nevím no..[/quote]
v kardanu, v hardyspojce ani diffu chybu nehledej, jestli na tom nemas naky extremni kola a neprotocis je tak ti holt klouzne spojka no...
bawacek píše:[quote="mario42"][quote="bawacek"]Je to stopro soferem,mel sem pred rokem e34 ve 2.0i bez vanos 110kw a hrabala mi i dvojka a to sem mel 17ctky 225ky
to je pravda, na mokré trávě to hrabe i na dvojku
Asi patris mezi ridice co to s autem moc neumi na mokru ti zahrabu s e34 110kw a auto bude stat a bude hrabat,mam to vyzkouseny, takze ty blaboly co tu pisete ze to nejde si nechte prosebe a bezte se to rychlle naucit
Právě proto se ptám že bavoráky uměj stát a točit kolama ale u mě to nejde a já tuším problém jinde než ve mě(spojka kardan)Nevím no..[/quote]
v kardanu, v hardyspojce ani diffu chybu nehledej, jestli na tom nemas naky extremni kola a neprotocis je tak ti holt klouzne spojka no...[/quote]
Takže spojka?Výměna?
mám 323i a hrabe naprosto bez problémů 235/40/17 ... chybu máš ve spojce... už není 100% takže proklouzne a chytí se až v momentě kdy nehrabou kola.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:mám 323i a hrabe naprosto bez problémů 235/40/17 ... chybu máš ve spojce... už není 100% takže proklouzne a chytí se až v momentě kdy nehrabou kola.
To asi ano protože i při plných točkách motor při rychlým puštění jakoby na chvilinku ztratí výkon .Takže je to jasný.poradíte s řešením?
Ale taky krouťák je podle mě důležitej. 3 litraři zadriftujou i o půlnoci. 2 litraři za mokra. A 1,6i leda v zimě, až nasněží.
Chce to mít auto v šolichu. V příspěvkách o podvozku se dočtete, že se špatnýma čepama, tlumičema auto při rozjížďce poskakuje místo aby kola driftovali.
Tashiro píše:Hrabat nee... dicky je mi líto auta, navíc kdo má furt kupovat gumy že
Ja dal 16ky a ted fakt kdykoli dam pri rozjezdu trochu vic plynu, tak hrabnu i s dsc to nechytne s tema 16 hned a proste chvilku to hrabne. Me desne sere a jeste se stydim, ze to musi vypada, ze sem lama co neumi jezdit. (Takyze sem, kdyz se mi to deje)