Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW M7
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zijeme v dobe, kdy kazde firme dochazi, ze nejlepsi trh je masa a blbci. I firmy, ktere se profilovaly jako nemainstreamove znacky, se tim smerem zacaly vydavat.
Ono je asi jasne i proc, puvodni managment, ktery mel nejake vize a hodnoty je postupne nahrazovan mladsi generaci a co udela dnesni, naprosto bezpaterni, manager, ktery je financne motivovany ziskem/obratem firmy? Bude rozsirovat portfolio vyrobku tak, aby zasahl co nejvetsi cast trhu. Neresi, ze kurvi image znacky.
Ono je asi jasne i proc, puvodni managment, ktery mel nejake vize a hodnoty je postupne nahrazovan mladsi generaci a co udela dnesni, naprosto bezpaterni, manager, ktery je financne motivovany ziskem/obratem firmy? Bude rozsirovat portfolio vyrobku tak, aby zasahl co nejvetsi cast trhu. Neresi, ze kurvi image znacky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
pak sou ještě firmy, který management odměnuji podle toho, kolik v krizi ušetřej... To je taky dobrej model.. šetří se bez nějaký vize něco budovat - šetří se na na produktech, na reklamě... a celá firma se tak zakopává, ale manažer dostane 20 mega, za to že 200 mega ušetřil... ale co, jemu je to přece jedno, že tu firmu pohřběj, on už bude zabezpečenej 

Otázka zní, kdo si to koupí?
Během 4 let výroby to budou mít v Česku tak maximálně 2 lidi a třeba v Monaku jich taky nebudou stovky...
Nechce se mi věřit, že tohle by byla "krizová" strategie BMW.
(ikdyž jsem si třeba myslel, že taky X6 je slepá ulička a překvapil mě její komerční úspěch a taky to, kolik jich potkávám na silnici. Nikdo na světě mě ale nepřesvědčí, že z tanku jde postavit sporťák!)

Během 4 let výroby to budou mít v Česku tak maximálně 2 lidi a třeba v Monaku jich taky nebudou stovky...
Nechce se mi věřit, že tohle by byla "krizová" strategie BMW.

(ikdyž jsem si třeba myslel, že taky X6 je slepá ulička a překvapil mě její komerční úspěch a taky to, kolik jich potkávám na silnici. Nikdo na světě mě ale nepřesvědčí, že z tanku jde postavit sporťák!)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 177
- Registrován: úte 27.05.2008 00:00
- Bydliště: Chotěboř na Vysočině ;)
- Kontaktovat uživatele:
JIP píše:Otázka zní, kdo si to koupí?![]()
Během 4 let výroby to budou mít v Česku tak maximálně 2 lidi a třeba v Monaku jich taky nebudou stovky...
Nechce se mi věřit, že tohle by byla "krizová" strategie BMW.![]()
(ikdyž jsem si třeba myslel, že taky X6 je slepá ulička a překvapil mě její komerční úspěch a taky to, kolik jich potkávám na silnici. Nikdo na světě mě ale nepřesvědčí, že z tanku jde postavit sporťák!)
Tohle auto si koupí nějakej zazobanej úředníček, kterej si s nim bude masturbovat ego. To, že jeho výkon nevyužije ani omylem, je věc jiná. Ale myslim si, že tohle je auto pro kapsu BMW a pro zazobaný lidi, který budou mít možnost se reprezentovat ještě líp. Ne pro člověka, která tam těch 350 koní prostě chce mít a ví o tom, že je tam má. To je trochů jiná cenová kategorie.
Pokud to neni fake clanek, tak je to jedine dobre. Verim tomu, ze pokud se k vyrobe takovyho auta BMW rozhodlo, nebylo to kvuli par rychlokvysenejm manegerum, ale z duvodu konkurenceschopnosti znacky vzhledem k budoucimu trhu.
Urcite jde o maximalizaci zisku, ale i pokryti segmetu trhu, byt maleho a ujisteni zakazniku v tom, ze i v tehle casti trhu, jak uz je psano vyse (vuci Porsche/AMG) ma i BMW co nabidnout.
At u jsou to trivalce, X6 M nebo diskutovany M7 libi se mi, ze BMW neusina na vavrinech a vyviji se s dobou i trendy a podle me si take zachovava stylovou a kvalitativni image..
Urcite jde o maximalizaci zisku, ale i pokryti segmetu trhu, byt maleho a ujisteni zakazniku v tom, ze i v tehle casti trhu, jak uz je psano vyse (vuci Porsche/AMG) ma i BMW co nabidnout.
At u jsou to trivalce, X6 M nebo diskutovany M7 libi se mi, ze BMW neusina na vavrinech a vyviji se s dobou i trendy a podle me si take zachovava stylovou a kvalitativni image..

JED55CZ píše:Pokud to neni fake clanek, tak je to jedine dobre. Verim tomu, ze pokud se k vyrobe takovyho auta BMW rozhodlo, nebylo to kvuli par rychlokvysenejm manegerum, ale z duvodu konkurenceschopnosti znacky vzhledem k budoucimu trhu.
Urcite jde o maximalizaci zisku, ale i pokryti segmetu trhu, byt maleho a ujisteni zakazniku v tom, ze i v tehle casti trhu, jak uz je psano vyse (vuci Porsche/AMG) ma i BMW co nabidnout.
At u jsou to trivalce, X6 M nebo diskutovany M7 libi se mi, ze BMW neusina na vavrinech a vyviji se s dobou i trendy a podle me si take zachovava stylovou a kvalitativni image..
Tak mě osobně se tento směr nelíbí ani trochu, jelikož když budu chtít pořádné sportovní auto s talentem v zatáčkách, abych šel k Audi na R8 a jestli se mi něco z duše protiví, tak je to Audi. Jelikož ať jsou X5M, X6M a M7 cokoliv, tak určitě né sportovní auta, aspoň já si takhle sporťák nepředstavuju a i kdybych si nechal co mám a nic nekupoval, tak bych stejně rád viděl BMW na špici mezi sportovními auty, jako když vyráběli M3 e30 a M3 e46......, to co předvádí teď se mi vůbec nelíbí.

Cekam kdy prijde konkurence GLku a Q7
.
Proti M7 nemam vubec nic. Audi ma S8, Mercedes S65 AMG a tyhle auta si najdou svuj okruh zakazniku, z nichz nekteri by treba sahli po M7. Takze proc ne? Co me osobne desi a nehorazne odpuzuje je to nova 5ka GT. M7 fandim, akorat sem cekal, ze tam daj silnejsi motor nez do X6M a X5M. M7 by mela byt nejvyssi trida po vsech strankach...

Proti M7 nemam vubec nic. Audi ma S8, Mercedes S65 AMG a tyhle auta si najdou svuj okruh zakazniku, z nichz nekteri by treba sahli po M7. Takze proc ne? Co me osobne desi a nehorazne odpuzuje je to nova 5ka GT. M7 fandim, akorat sem cekal, ze tam daj silnejsi motor nez do X6M a X5M. M7 by mela byt nejvyssi trida po vsech strankach...
Presne tak. Imho je a vzdy byla stejne nejsportovnejsi M3. M5 uz je vic zamerena na pohodli a je to uz velky, tezky, pohodlny a nadupany auto. M7 bude totez akorat jeste vic. M3 je jedina, ktera se blizi tomu co si predstavuju pod pojmem sportak. Jo, zapominam samozrejme na M6. Zkratka sportak ma byt kupatko
. M5 uz pro me sportak neni a X6-M s X5-M uz vubec ne, ale nic proti tem autum nemam.

Infe píše:Presne tak. Imho je a vzdy byla stejne nejsportovnejsi M3. M5 uz je vic zamerena na pohodli a je to uz velky, tezky, pohodlny a nadupany auto. M7 bude totez akorat jeste vic. M3 je jedina, ktera se blizi tomu co si predstavuju pod pojmem sportak. Jo, zapominam samozrejme na M6. Zkratka sportak ma byt kupatko. M5 uz pro me sportak neni a X6-M s X5-M uz vubec ne, ale nic proti tem autum nemam.
Presne tak

///M se prodava...vetsi nabidky neni skoda. Proc ne.
Jen jsem mel pocit, ze ///M nebyla v pripade M3 jen "dali jsme tam jiny podvozek, motor a budiky", ale ze se to vyvazovalo jako celek (pro ktery by se 7ka musela vzdat vetsiny sveho zamereni).
Ale zda se, ze to tak neni. Ted je to takovy vetsi M-Packet III.
Jen jsem mel pocit, ze ///M nebyla v pripade M3 jen "dali jsme tam jiny podvozek, motor a budiky", ale ze se to vyvazovalo jako celek (pro ktery by se 7ka musela vzdat vetsiny sveho zamereni).
Ale zda se, ze to tak neni. Ted je to takovy vetsi M-Packet III.