Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW M7

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
tom9k
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: úte 04.09.2007 00:00
Bydliště: kousek od Prahy :)

#1 Příspěvek od tom9k »

uz nevi co by vymysleli a s cim by prisli na trh:)
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/BMW-M ... fault.aspx

MOD Holly: Přesunuto z Pokecu do Pokecu o BMW
wacc
Registrovaný
Příspěvky: 875
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od wacc »

Priznam se, ani jsem ten clanek necetl. M7 podle me uplna blbost, to radeji meli prijit s 780i.
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Koby »

další sportovní limuzína :lol:

780i by byla krásná, ale s logem M mezi budíka je supech přece zaručený...
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Demostenes »

Zijeme v dobe, kdy kazde firme dochazi, ze nejlepsi trh je masa a blbci. I firmy, ktere se profilovaly jako nemainstreamove znacky, se tim smerem zacaly vydavat.
Ono je asi jasne i proc, puvodni managment, ktery mel nejake vize a hodnoty je postupne nahrazovan mladsi generaci a co udela dnesni, naprosto bezpaterni, manager, ktery je financne motivovany ziskem/obratem firmy? Bude rozsirovat portfolio vyrobku tak, aby zasahl co nejvetsi cast trhu. Neresi, ze kurvi image znacky.
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Koby »

pak sou ještě firmy, který management odměnuji podle toho, kolik v krizi ušetřej... To je taky dobrej model.. šetří se bez nějaký vize něco budovat - šetří se na na produktech, na reklamě... a celá firma se tak zakopává, ale manažer dostane 20 mega, za to že 200 mega ušetřil... ale co, jemu je to přece jedno, že tu firmu pohřběj, on už bude zabezpečenej :-)
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00

#6 Příspěvek od 100RM »

noooooooo, konecne, to mali urobit uz davno ....
7er. True definition of luxury. Yours.
Jandy
Registrovaný
Příspěvky: 1937
Registrován: úte 24.10.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jandy »

Místo harcore sporťáku CSL, postaví dalšího mastodonta, čímž se opět potvrzuje že z ///Motorsportu je ///Marketing. :(
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#8 Příspěvek od Yngwie »

Jandy píše:Místo harcore sporťáku CSL, postaví dalšího mastodonta, čímž se opět potvrzuje že z ///Motorsportu je ///Marketing. :(


M-Power je alternativa k AMG holt... ono to ale nikdy nebyly žádný supersporty, že ... M7 nevím ... proč by mělo být o tolik lepší než 760i?
cabal
Registrovaný
Příspěvky: 1029
Registrován: stř 06.02.2008 01:00
Bydliště: Olomouc/Postřelmov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od cabal »

to je kravina takovy spy fotky, nevěřím tomu ani za mák, stejně jako tomu článku ....
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Koby »

tak to já tomu věřim... ar je poměrně objektivní medium a moc kachen tam nevychází... občas je nějaký trochu zaujatý článek na téma bmw.. i když, otázka jestli to brát jako zaujatý...
Lolita
Registrovaný
Příspěvky: 588
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od Lolita »

No co alpina B12 tady byla, tak i M7, nevidim v tom problem, treba bude rozdil jen ve vykonnejsim motoru a vzhledu a nebude to tvrda koza, pak rikam: "proc ne?"
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#12 Příspěvek od JIP »

Otázka zní, kdo si to koupí? :?
Během 4 let výroby to budou mít v Česku tak maximálně 2 lidi a třeba v Monaku jich taky nebudou stovky...
Nechce se mi věřit, že tohle by byla "krizová" strategie BMW. 8O
(ikdyž jsem si třeba myslel, že taky X6 je slepá ulička a překvapil mě její komerční úspěch a taky to, kolik jich potkávám na silnici. Nikdo na světě mě ale nepřesvědčí, že z tanku jde postavit sporťák!)
Marry
Registrovaný
Příspěvky: 177
Registrován: úte 27.05.2008 00:00
Bydliště: Chotěboř na Vysočině ;)
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Marry »

JIP píše:Otázka zní, kdo si to koupí? :?
Během 4 let výroby to budou mít v Česku tak maximálně 2 lidi a třeba v Monaku jich taky nebudou stovky...
Nechce se mi věřit, že tohle by byla "krizová" strategie BMW. 8O
(ikdyž jsem si třeba myslel, že taky X6 je slepá ulička a překvapil mě její komerční úspěch a taky to, kolik jich potkávám na silnici. Nikdo na světě mě ale nepřesvědčí, že z tanku jde postavit sporťák!)


Tohle auto si koupí nějakej zazobanej úředníček, kterej si s nim bude masturbovat ego. To, že jeho výkon nevyužije ani omylem, je věc jiná. Ale myslim si, že tohle je auto pro kapsu BMW a pro zazobaný lidi, který budou mít možnost se reprezentovat ještě líp. Ne pro člověka, která tam těch 350 koní prostě chce mít a ví o tom, že je tam má. To je trochů jiná cenová kategorie.
JED55CZ
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: pon 03.03.2008 01:00
Bydliště: Brno-město

#14 Příspěvek od JED55CZ »

Pokud to neni fake clanek, tak je to jedine dobre. Verim tomu, ze pokud se k vyrobe takovyho auta BMW rozhodlo, nebylo to kvuli par rychlokvysenejm manegerum, ale z duvodu konkurenceschopnosti znacky vzhledem k budoucimu trhu.

Urcite jde o maximalizaci zisku, ale i pokryti segmetu trhu, byt maleho a ujisteni zakazniku v tom, ze i v tehle casti trhu, jak uz je psano vyse (vuci Porsche/AMG) ma i BMW co nabidnout.

At u jsou to trivalce, X6 M nebo diskutovany M7 libi se mi, ze BMW neusina na vavrinech a vyviji se s dobou i trendy a podle me si take zachovava stylovou a kvalitativni image.. :wink:
Jandy
Registrovaný
Příspěvky: 1937
Registrován: úte 24.10.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Jandy »

JED55CZ píše:Pokud to neni fake clanek, tak je to jedine dobre. Verim tomu, ze pokud se k vyrobe takovyho auta BMW rozhodlo, nebylo to kvuli par rychlokvysenejm manegerum, ale z duvodu konkurenceschopnosti znacky vzhledem k budoucimu trhu.

Urcite jde o maximalizaci zisku, ale i pokryti segmetu trhu, byt maleho a ujisteni zakazniku v tom, ze i v tehle casti trhu, jak uz je psano vyse (vuci Porsche/AMG) ma i BMW co nabidnout.

At u jsou to trivalce, X6 M nebo diskutovany M7 libi se mi, ze BMW neusina na vavrinech a vyviji se s dobou i trendy a podle me si take zachovava stylovou a kvalitativni image.. :wink:


Tak mě osobně se tento směr nelíbí ani trochu, jelikož když budu chtít pořádné sportovní auto s talentem v zatáčkách, abych šel k Audi na R8 a jestli se mi něco z duše protiví, tak je to Audi. Jelikož ať jsou X5M, X6M a M7 cokoliv, tak určitě né sportovní auta, aspoň já si takhle sporťák nepředstavuju a i kdybych si nechal co mám a nic nekupoval, tak bych stejně rád viděl BMW na špici mezi sportovními auty, jako když vyráběli M3 e30 a M3 e46......, to co předvádí teď se mi vůbec nelíbí. :(
Infe
Registrovaný
Příspěvky: 601
Registrován: úte 07.10.2008 00:00

#16 Příspěvek od Infe »

Cekam kdy prijde konkurence GLku a Q7 :-).

Proti M7 nemam vubec nic. Audi ma S8, Mercedes S65 AMG a tyhle auta si najdou svuj okruh zakazniku, z nichz nekteri by treba sahli po M7. Takze proc ne? Co me osobne desi a nehorazne odpuzuje je to nova 5ka GT. M7 fandim, akorat sem cekal, ze tam daj silnejsi motor nez do X6M a X5M. M7 by mela byt nejvyssi trida po vsech strankach...
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od T613 »

presne tohle je ekvivalent S8 a S AMG, nikdo z toho prece nedela M3 :lol:
navic to neni nove auto se vsim vsudy ale jen inovace zabehle rady
Infe
Registrovaný
Příspěvky: 601
Registrován: úte 07.10.2008 00:00

#18 Příspěvek od Infe »

Presne tak. Imho je a vzdy byla stejne nejsportovnejsi M3. M5 uz je vic zamerena na pohodli a je to uz velky, tezky, pohodlny a nadupany auto. M7 bude totez akorat jeste vic. M3 je jedina, ktera se blizi tomu co si predstavuju pod pojmem sportak. Jo, zapominam samozrejme na M6. Zkratka sportak ma byt kupatko :-). M5 uz pro me sportak neni a X6-M s X5-M uz vubec ne, ale nic proti tem autum nemam.
JED55CZ
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: pon 03.03.2008 01:00
Bydliště: Brno-město

#19 Příspěvek od JED55CZ »

Infe píše:Presne tak. Imho je a vzdy byla stejne nejsportovnejsi M3. M5 uz je vic zamerena na pohodli a je to uz velky, tezky, pohodlny a nadupany auto. M7 bude totez akorat jeste vic. M3 je jedina, ktera se blizi tomu co si predstavuju pod pojmem sportak. Jo, zapominam samozrejme na M6. Zkratka sportak ma byt kupatko :-). M5 uz pro me sportak neni a X6-M s X5-M uz vubec ne, ale nic proti tem autum nemam.


Presne tak :!: Kazdemu moci nabidnout, co si preje - klasika idealni firemni strategie...
Krovi
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 05.04.2009 00:00
Bydliště: Brno

#20 Příspěvek od Krovi »

///M se prodava...vetsi nabidky neni skoda. Proc ne.
Jen jsem mel pocit, ze ///M nebyla v pripade M3 jen "dali jsme tam jiny podvozek, motor a budiky", ale ze se to vyvazovalo jako celek (pro ktery by se 7ka musela vzdat vetsiny sveho zamereni).
Ale zda se, ze to tak neni. Ted je to takovy vetsi M-Packet III.
Odpovědět