Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Sachs, nebo Bilstein?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Oč je Dacia Logan horší než BMW E90? Vždyť s ní mnoho lidi běžně jezdí.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
liza píše:mě by zajímalo co je špatnýho třeba na těch tlumičích Monroe nebo Alko? dokázal by mi někdo říct rozdíly, a ne jen že to sou shity? vždyt na normální auta se dávají běžně, chápu že ty tlumiče nejsou na nějaký závodění, ale na normální jízdu stačí nebo ne?!
Rozdíl je v kvalitě,jak dlouho ti vydrží na autě a celková charakteristika tlumení při zachování jízdního komfortu,prostě Sachs a Bilstein je úplně jiná liga,taky to jsou po většinou tlumiče,který se dávají do prvovýroby,což o něčem svědčí

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Susi píše:eric píše:Susi píše:Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??
Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).
Asi nebudu experimentovat...
Hele,jdi určitě do těch Bilsteinu B8,já je mám taky od Petra Chovance(autofren) a fakt je to luxus,vůbec to není žádnej kostitřas,mají docela měkkou odezvu,ale přitom se auto nenaklání,drží to fakt jako prase,prostě radost s tím jezdit.Akorát s těma pružinama to musíš nějak zkombinovat,resp. B8 jsou tlumiče se zkrácenou pístnicí,tj.použití na kratší sportovní pružiny.Pokud chceš nechávat původní pružiny,tak dej B6,to jsou ty samé jako B8,akorát s normální pístnicí a dají se tudíž aplikovat na sériové pružiny.
Já mám M-Technics podvozek, který je myslím o tři cm nižší, než série. Podle ETK tam B6 nejdou. V reálu, nevim.
Každopádně bych rád zůstal u svých pružin.
Jenom k tomu použití B6 na M-technic pružiny,je to otázka,jestli podle ETK tam nejdou,tak né,že by je tam technicky nebylo možné dát,ale B6 jsou určený na nesnížené pružiny a oni se asi prostě podel toho řídí,jelikož když máš sníženou pružinu a dáš "obyč" tlumiče,tak ten tlumiš je vlastně více stlačenej,než má bejt a jeho dráha tlumení se minimalizuje a nepracuje správně.Ale zase obecně platí,že na standartní tlumiče,tedy s normální délkou pístnice,se dají dát pružiny do max.snížení 35-40mm.No akorát že ta B6 je vlastně sportovní tlumič s normální délkou pístnice,takže teď dost dobře nedokážu říct,jestli by se daly použít na tvý pružiny,nebo jedině B8,na to ti fundovaně musí zodpovědět buď P.Chovanec z AutoFrenu,nebo GeorgosAC

castro píše:snad budeš spokojenej. Sice píšu pozdě, ale mam B6 na M-tech pružinách. Je to komfortní asi tak stejně jako origo M-technik, skvěle to tlumí, ale už bych chtěl taky trochu snižovat podvozek a nevim o kolik ted můžu.. :-/
Hm, taky nevím. Výslovně jsem se ptal pana Chovance, jestli můžu na B6 tlumiče dát "M" pružiny a prý ne... Tys je tam dostal a vše funguje, takže to zřejmě jde. Je ale fakt, že B8 jsou vyráběny přímo pro M-Technics podvozky.
Tím pádem bych, být Tebou, snižování už moc neřešil...
Třeba nebudu spokojenej a uděláme change.

To eric,
No to doufám!!!

Když se podíváš na http://www.tlumice-bilstein.cz/index.ph ... &Itemid=17 tak to z popisků u jednotlivých typů vyčteš. B6 budou tvrdší při stejné světlé výšce auto...záleží jestli od podvozku čekáš komfort nebo tuhost...
Takže konečně namontováno!
Jak to popsat?
B8 jsou super. Bál jsem se jich, ale obavy byly zbytečný.
Originál "M" tlumiče byly sice malilinko měkčí, což ale přisuzuju spíš jejich stáří... Auto je teď jak vyměněný.
Jízda po rovině je naprosto skvělá a zlepšila se o 100%, ovšem stále řeším menší problém, na který bych se vás rád zeptal.
Auto má i po výměně tlumičů tendenci se dost naklánět v pravotočivých zatáčkách (a trochu plave) . Přisuzoval jsem to "vyžvejklýmu" tlumiči, ale jak se zdá, tenhle problém má příčinu jinde.
Nejpravděpodobnější bude asi unavená pružina, že? Mohlo by se jednat ještě o něco jiného?
Díky za info.
Jak to popsat?
B8 jsou super. Bál jsem se jich, ale obavy byly zbytečný.
Originál "M" tlumiče byly sice malilinko měkčí, což ale přisuzuju spíš jejich stáří... Auto je teď jak vyměněný.
Jízda po rovině je naprosto skvělá a zlepšila se o 100%, ovšem stále řeším menší problém, na který bych se vás rád zeptal.
Auto má i po výměně tlumičů tendenci se dost naklánět v pravotočivých zatáčkách (a trochu plave) . Přisuzoval jsem to "vyžvejklýmu" tlumiči, ale jak se zdá, tenhle problém má příčinu jinde.
Nejpravděpodobnější bude asi unavená pružina, že? Mohlo by se jednat ještě o něco jiného?
Díky za info.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 128
- Registrován: úte 29.05.2007 00:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Kontaktovat uživatele:
castro píše:snad budeš spokojenej. Sice píšu pozdě, ale mam B6 na M-tech pružinách. Je to komfortní asi tak stejně jako origo M-technik, skvěle to tlumí, ale už bych chtěl taky trochu snižovat podvozek a nevim o kolik ted můžu.. :-/
ahoj, ještě se chystáš snižovat ten podvozek? nebo už ho máš snížený?
já mám B8 a pružiny Eibach -30/-25 a pánové tady na fóru mi říkají že to není dobrý, že je to na větší snížení........takže ty tlumiče budu asi prodávat, kdybys chtěl.....nebo vyměnil za ty B6...napiš
dík