Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Alp Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 399
Registrován: úte 11.04.2000 00:00
Bydliště: Praha východ

#441 Příspěvek od Alp Čestný člen »

Ano je to jeden z nejhorsich systemu puvodem z polska. Je to neprilis podarena kopie italskeho systemu. Do feldy, ci neceho podobneho je to OK, ale do bmw rozhodne ne ...
jeho hlavni prednosti je cena ... za cca 22tisic se da osadit 8mi valec ... ono to i jede, ale je nutna casta udrzba a navic to nema zrovna idelani system rizeni.
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#442 Příspěvek od kourk »

tady kluk to montuje http://forum.e30.cz/prestavby-na-lpg-re ... 75018.html ceny zajímavý tak sem do toho chtel jít. Ohlasy tam nemá špatný. upřesnuju že mam 36tku iso. najedu tak 20 - 25 tisíc ročně. Tak poradte neco lepšího za slušnou cenu v praze nebo středních čechách okr. Beroun.
Alp Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 399
Registrován: úte 11.04.2000 00:00
Bydliště: Praha východ

#443 Příspěvek od Alp Čestný člen »

Matysek montuje celkem fajn ... pokud to chces do 4valu, tak bych se toho prilis nebal ...
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#444 Příspěvek od kourk »

alp píše:Matysek montuje celkem fajn ... pokud to chces do 4valu, tak bych se toho prilis nebal ...


Ted si celkem protiřečíš.. :-)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#445 Příspěvek od Filozof »

kourk píše:
alp píše:Matysek montuje celkem fajn ... pokud to chces do 4valu, tak bych se toho prilis nebal ...


Ted si celkem protiřečíš.. :-)


Myslí to asi tak pokud to nechceš do V8 či M5 tak je to v klidu.
Nějaké iso se 140konma je v pohodě. Nemá smysl mít tam systém o 15tis dražší.

Já osobně mám 525i 24v 192koní a mam tam MAGIC 2 s přímým vstřikem a jsem spokojenej .Jeden čas se to ladilo než to bylo v pohodě cca mesíc, ale jezdí to dobře. Mám auto 3roky a system asi 2,5 najeto cca 70tis bez problému. Pravda je ta že mi měnili vstřiky po roce a pul protože jsem je měl zanesené. Prý špatným LPG.
Vsřiky byli v záruce atak bezplatně.

Je tam cítit lehce méně výkonu cca 5-10procent, ale na běžnou jízdu to stačí. I na ostřejší. Jezdím mezi 9L dálky a 12-13litru město. pruměr kolem 11,5litru a to nejezdím klobouka. Občas si šlápnu na plyn.
Takže já jsem spokojen.
Pokud bych měl něco s V8 tak bych tam dal lepší systém jak píše ALP.
Alp Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 399
Registrován: úte 11.04.2000 00:00
Bydliště: Praha východ

#446 Příspěvek od Alp Čestný člen »

Mozna si protirecim, ale proste beru nejcastejsi a nejrozumnejsi motorizaci do bmw a to 6ti, ci 8val ... moje chyba ... tak jako tak, ma-li to byt do 4valu, tak to neni zas takova traga vzhledem k cene ... jednak motoru se vali vsude hafo, takze neni nutno resit jejich nedostupnost. Navic charakteristika "levnych" systemu je ta, ze nestihaji plnit a kdyz tomu clovek trosku da, tak proste trapi motor na chude smesi ... 4val, takovy vykon nema, tam to hrozi mene ...
... mimochodem, taky sem Magic2ku mel, dokonce na v8, ale bylo s tim mega srani a nikdy se to poradne nedoladilo (skoncil sem tak, ze sem si tam dal uplne jinou ridici jednotku a jiny reduktor) ... oproti tomu existuji systemy, na ktere skutecne clovek nemusi sahnout jak je rok dlouhej ...
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#447 Příspěvek od kourk »

tak proto jsem chtel, jestli by jste mi nekdo nedoporučil podnik.. kde montujou kvalitnější systemy za slušný peníze a s dobře odvedenou prací. né prasárnu. díky.
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#448 Příspěvek od kourk »

ještě jednu technickou. rád bych kdyby mi nekdo vysvětlil pár pojmů. směšovač - to je to samý jako jeden monovstřik? a vícebodové vstřikování je to samé jako sekvenční vstřikování? nebo to je všechno něco jinýho. ??
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#449 Příspěvek od kourk »

co tohle http://www.lpgservis.cz vyplatilo by se to. jak je na tom system AC autogaz? Nebo máte zkušenosti s touhle firmou nekdo?
Alp Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 399
Registrován: úte 11.04.2000 00:00
Bydliště: Praha východ

#450 Příspěvek od Alp Čestný člen »

kourk píše:ještě jednu technickou. rád bych kdyby mi nekdo vysvětlil pár pojmů. směšovač - to je to samý jako jeden monovstřik? a vícebodové vstřikování je to samé jako sekvenční vstřikování? nebo to je všechno něco jinýho. ??


tady najdes odpovedi na vetsinu tvych dotazu:

http://www.lpg.cz/lpgsystemy/lpgsystemy.php
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#451 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

alp píše:... oproti tomu existuji systemy, na ktere skutecne clovek nemusi sahnout jak je rok dlouhej ...

Mohu potvrdit, mám Tartarini ve 323ti. Ve 110 tis. km namontovali Tartarini a pak najeli 120 tis. km na LPG, pak já koupil a najel dalších 90 tis. km na LPG (celkem tedy má 320 tis. km a z toho 210 na LPG) a jen výměna filtrů a teď repase jednoho LPG "vstřiku" za 200 Kč. Jinak jen jezdím a jezdím ;-) a tankuju a tankuju :-(

alp píše:... charakteristika "levnych" systemu je ta, ze nestihaji plnit a kdyz tomu clovek trosku da, tak proste trapi motor na chude smesi ...

Tartarini to řeší přivstřikováním benzínu, pokud je např. studený plyn a reduktor nestíhá.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#452 Příspěvek od kourk »

Francis píše:
alp píše:... oproti tomu existuji systemy, na ktere skutecne clovek nemusi sahnout jak je rok dlouhej ...

Mohu potvrdit, mám Tartarini ve 323ti. Ve 110 tis. km namontovali Tartarini a pak najeli 120 tis. km na LPG, pak já koupil a najel dalších 90 tis. km na LPG (celkem tedy má 320 tis. km a z toho 210 na LPG) a jen výměna filtrů a teď repase jednoho LPG "vstřiku" za 200 Kč. Jinak jen jezdím a jezdím ;-) a tankuju a tankuju :-(

alp píše:... charakteristika "levnych" systemu je ta, ze nestihaji plnit a kdyz tomu clovek trosku da, tak proste trapi motor na chude smesi ...

Tartarini to řeší přivstřikováním benzínu, pokud je např. studený plyn a reduktor nestíhá.


co jsem se dočetl.. tak i ten magic umí privstiky. http://www.hlpropan.cz/news1.htm
IvetaX5
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 22.06.2010 00:00

#453 Příspěvek od IvetaX5 »

for kourk

Mám auto přestavované v lpgservisu. Jedná se o X5 4.4 210Kw. Ze začátku se jim moc nedařilo zapojení vyhřívání reduktoru, to nakonec doladily. Potom se mi porouchala řídící jednotka ( mám STAG 300plus), tak jsem si stím docela užil, teď to funguje vpořádku (předevčírem jsem přilel z Řecka). Musím u nich ocenit přístup k zákazníkovy, veškeré závady se snažili co nejdříve vyřešit a nakonec jsme se domluvili i na kompenzaci cest k nim se závadama.[/b]
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#454 Příspěvek od Deathbox »

Máte někdo zkušenosti s LPG značky Magic?

díky
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#455 Příspěvek od kourk »

Deathbox píše:Máte někdo zkušenosti s LPG značky Magic?

díky


Na minulé a tehle stránce se to řeší.. :)
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#456 Příspěvek od Deathbox »

kourk píše:
Deathbox píše:Máte někdo zkušenosti s LPG značky Magic?

díky


Na minulé a tehle stránce se to řeší.. :)


aha, nechtělo se mi to pročítat, jestli tu už něco není..
K-u-b-a-
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: úte 09.10.2007 00:00
Bydliště: Vsetín

#457 Příspěvek od K-u-b-a- »

Potřeboval bych poradit.Mám Bmw E34 525ix na LPG je to ELPIGAZ. Když se mi přepne plyn a já trochu sešlápnu pedál začne auto hodně skákat a ztratí výkon ale jakmile přepnu na benzín auto jede upně normálně a výkon se zase vrátí do normálu.Nevíte někdo čím by to mohlo být? Díky moc
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#458 Příspěvek od Brátn Moderátor »

zajeď do servisu, doma to stejně neopravíš to vypadá nejspíš na nějaký problém s reduktorem a dává ti to málo paliva
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Kubais
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Moravský Krumlov
Kontaktovat uživatele:

#459 Příspěvek od Kubais »

IvetaX5 píše:for kourk

Mám auto přestavované v lpgservisu. Jedná se o X5 4.4 210Kw. Ze začátku se jim moc nedařilo zapojení vyhřívání reduktoru, to nakonec doladily. Potom se mi porouchala řídící jednotka ( mám STAG 300plus), tak jsem si stím docela užil, teď to funguje vpořádku (předevčírem jsem přilel z Řecka). Musím u nich ocenit přístup k zákazníkovy, veškeré závady se snažili co nejdříve vyřešit a nakonec jsme se domluvili i na kompenzaci cest k nim se závadama.[/b]

Vidím že sis s něma taky užil, taky mám u nich přestavbu a hrubě nespokojen,jak kvalitou práce tak komunikací,kdy kancl funguje nějak a v dílně to funguje zase jinak.Po půl roce mi řeknou že při instalaci zjistili závadu asi na škrtící klapce,ale přesto systém nainstalovali a nic neřekli.Auto jezdilo,ale v létě po zapnutí klimy padají otáčky a auto chcípá. Furt to není doladěné,věčně mi svítí kontrolka motoru,ale kašlu na to,nemám nervy na ně.
IvetaX5
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 22.06.2010 00:00

#460 Příspěvek od IvetaX5 »

for Kubais

To je přesný kancl a dílna fungujou jinak :-)
Něco jsme po telefonu domluvily, ale mechanici tam potom zase něco doslova sprasily.
Trošku mě např. zaráží vystříkání prostoru pod nádrží montážní pěnou :-(, evidentně až po namontování nádrže ( pěna je nastříkaná i přes upevňovací šrouby) prej aby to neklepalo :-(.
Jinak jak říkám se slečnou v kanclu jsem se vždycky domluvil, měla snahu to řešit, ale mechanici to asi nezvládaj :cry:
Odpovědět