Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Ano je to jeden z nejhorsich systemu puvodem z polska. Je to neprilis podarena kopie italskeho systemu. Do feldy, ci neceho podobneho je to OK, ale do bmw rozhodne ne ...
jeho hlavni prednosti je cena ... za cca 22tisic se da osadit 8mi valec ... ono to i jede, ale je nutna casta udrzba a navic to nema zrovna idelani system rizeni.
jeho hlavni prednosti je cena ... za cca 22tisic se da osadit 8mi valec ... ono to i jede, ale je nutna casta udrzba a navic to nema zrovna idelani system rizeni.
tady kluk to montuje http://forum.e30.cz/prestavby-na-lpg-re ... 75018.html ceny zajímavý tak sem do toho chtel jít. Ohlasy tam nemá špatný. upřesnuju že mam 36tku iso. najedu tak 20 - 25 tisíc ročně. Tak poradte neco lepšího za slušnou cenu v praze nebo středních čechách okr. Beroun.
kourk píše:alp píše:Matysek montuje celkem fajn ... pokud to chces do 4valu, tak bych se toho prilis nebal ...
Ted si celkem protiřečíš..
Myslí to asi tak pokud to nechceš do V8 či M5 tak je to v klidu.
Nějaké iso se 140konma je v pohodě. Nemá smysl mít tam systém o 15tis dražší.
Já osobně mám 525i 24v 192koní a mam tam MAGIC 2 s přímým vstřikem a jsem spokojenej .Jeden čas se to ladilo než to bylo v pohodě cca mesíc, ale jezdí to dobře. Mám auto 3roky a system asi 2,5 najeto cca 70tis bez problému. Pravda je ta že mi měnili vstřiky po roce a pul protože jsem je měl zanesené. Prý špatným LPG.
Vsřiky byli v záruce atak bezplatně.
Je tam cítit lehce méně výkonu cca 5-10procent, ale na běžnou jízdu to stačí. I na ostřejší. Jezdím mezi 9L dálky a 12-13litru město. pruměr kolem 11,5litru a to nejezdím klobouka. Občas si šlápnu na plyn.
Takže já jsem spokojen.
Pokud bych měl něco s V8 tak bych tam dal lepší systém jak píše ALP.
Mozna si protirecim, ale proste beru nejcastejsi a nejrozumnejsi motorizaci do bmw a to 6ti, ci 8val ... moje chyba ... tak jako tak, ma-li to byt do 4valu, tak to neni zas takova traga vzhledem k cene ... jednak motoru se vali vsude hafo, takze neni nutno resit jejich nedostupnost. Navic charakteristika "levnych" systemu je ta, ze nestihaji plnit a kdyz tomu clovek trosku da, tak proste trapi motor na chude smesi ... 4val, takovy vykon nema, tam to hrozi mene ...
... mimochodem, taky sem Magic2ku mel, dokonce na v8, ale bylo s tim mega srani a nikdy se to poradne nedoladilo (skoncil sem tak, ze sem si tam dal uplne jinou ridici jednotku a jiny reduktor) ... oproti tomu existuji systemy, na ktere skutecne clovek nemusi sahnout jak je rok dlouhej ...
... mimochodem, taky sem Magic2ku mel, dokonce na v8, ale bylo s tim mega srani a nikdy se to poradne nedoladilo (skoncil sem tak, ze sem si tam dal uplne jinou ridici jednotku a jiny reduktor) ... oproti tomu existuji systemy, na ktere skutecne clovek nemusi sahnout jak je rok dlouhej ...
co tohle http://www.lpgservis.cz vyplatilo by se to. jak je na tom system AC autogaz? Nebo máte zkušenosti s touhle firmou nekdo?
kourk píše:ještě jednu technickou. rád bych kdyby mi nekdo vysvětlil pár pojmů. směšovač - to je to samý jako jeden monovstřik? a vícebodové vstřikování je to samé jako sekvenční vstřikování? nebo to je všechno něco jinýho. ??
tady najdes odpovedi na vetsinu tvych dotazu:
http://www.lpg.cz/lpgsystemy/lpgsystemy.php
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
alp píše:... oproti tomu existuji systemy, na ktere skutecne clovek nemusi sahnout jak je rok dlouhej ...
Mohu potvrdit, mám Tartarini ve 323ti. Ve 110 tis. km namontovali Tartarini a pak najeli 120 tis. km na LPG, pak já koupil a najel dalších 90 tis. km na LPG (celkem tedy má 320 tis. km a z toho 210 na LPG) a jen výměna filtrů a teď repase jednoho LPG "vstřiku" za 200 Kč. Jinak jen jezdím a jezdím


alp píše:... charakteristika "levnych" systemu je ta, ze nestihaji plnit a kdyz tomu clovek trosku da, tak proste trapi motor na chude smesi ...
Tartarini to řeší přivstřikováním benzínu, pokud je např. studený plyn a reduktor nestíhá.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:alp píše:... oproti tomu existuji systemy, na ktere skutecne clovek nemusi sahnout jak je rok dlouhej ...
Mohu potvrdit, mám Tartarini ve 323ti. Ve 110 tis. km namontovali Tartarini a pak najeli 120 tis. km na LPG, pak já koupil a najel dalších 90 tis. km na LPG (celkem tedy má 320 tis. km a z toho 210 na LPG) a jen výměna filtrů a teď repase jednoho LPG "vstřiku" za 200 Kč. Jinak jen jezdím a jezdíma tankuju a tankuju
alp píše:... charakteristika "levnych" systemu je ta, ze nestihaji plnit a kdyz tomu clovek trosku da, tak proste trapi motor na chude smesi ...
Tartarini to řeší přivstřikováním benzínu, pokud je např. studený plyn a reduktor nestíhá.
co jsem se dočetl.. tak i ten magic umí privstiky. http://www.hlpropan.cz/news1.htm
for kourk
Mám auto přestavované v lpgservisu. Jedná se o X5 4.4 210Kw. Ze začátku se jim moc nedařilo zapojení vyhřívání reduktoru, to nakonec doladily. Potom se mi porouchala řídící jednotka ( mám STAG 300plus), tak jsem si stím docela užil, teď to funguje vpořádku (předevčírem jsem přilel z Řecka). Musím u nich ocenit přístup k zákazníkovy, veškeré závady se snažili co nejdříve vyřešit a nakonec jsme se domluvili i na kompenzaci cest k nim se závadama.[/b]
Mám auto přestavované v lpgservisu. Jedná se o X5 4.4 210Kw. Ze začátku se jim moc nedařilo zapojení vyhřívání reduktoru, to nakonec doladily. Potom se mi porouchala řídící jednotka ( mám STAG 300plus), tak jsem si stím docela užil, teď to funguje vpořádku (předevčírem jsem přilel z Řecka). Musím u nich ocenit přístup k zákazníkovy, veškeré závady se snažili co nejdříve vyřešit a nakonec jsme se domluvili i na kompenzaci cest k nim se závadama.[/b]
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Moravský Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
IvetaX5 píše:for kourk
Mám auto přestavované v lpgservisu. Jedná se o X5 4.4 210Kw. Ze začátku se jim moc nedařilo zapojení vyhřívání reduktoru, to nakonec doladily. Potom se mi porouchala řídící jednotka ( mám STAG 300plus), tak jsem si stím docela užil, teď to funguje vpořádku (předevčírem jsem přilel z Řecka). Musím u nich ocenit přístup k zákazníkovy, veškeré závady se snažili co nejdříve vyřešit a nakonec jsme se domluvili i na kompenzaci cest k nim se závadama.[/b]
Vidím že sis s něma taky užil, taky mám u nich přestavbu a hrubě nespokojen,jak kvalitou práce tak komunikací,kdy kancl funguje nějak a v dílně to funguje zase jinak.Po půl roce mi řeknou že při instalaci zjistili závadu asi na škrtící klapce,ale přesto systém nainstalovali a nic neřekli.Auto jezdilo,ale v létě po zapnutí klimy padají otáčky a auto chcípá. Furt to není doladěné,věčně mi svítí kontrolka motoru,ale kašlu na to,nemám nervy na ně.
for Kubais
To je přesný kancl a dílna fungujou jinak
Něco jsme po telefonu domluvily, ale mechanici tam potom zase něco doslova sprasily.
Trošku mě např. zaráží vystříkání prostoru pod nádrží montážní pěnou
, evidentně až po namontování nádrže ( pěna je nastříkaná i přes upevňovací šrouby) prej aby to neklepalo
.
Jinak jak říkám se slečnou v kanclu jsem se vždycky domluvil, měla snahu to řešit, ale mechanici to asi nezvládaj
To je přesný kancl a dílna fungujou jinak

Něco jsme po telefonu domluvily, ale mechanici tam potom zase něco doslova sprasily.
Trošku mě např. zaráží vystříkání prostoru pod nádrží montážní pěnou


Jinak jak říkám se slečnou v kanclu jsem se vždycky domluvil, měla snahu to řešit, ale mechanici to asi nezvládaj
