Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ethanol E85

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#101 Příspěvek od BMWX5power »

Lukke píše:BMWX5power: A to ti tahle laborace stojí za těch ušetřených pár korun (resp. 15,- Kč na nádrži)...? Nechápu.


Ono když tou sekačkou sečeš 4500m3 několikrát měsíčně tak je to znát, a navíc tyhle motory honda jsou docela rozežraný takže sem určitě pár stovek ušetřil. Jinak na nádrži je to v současné době 50kč.
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#102 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Tak já to do auta nalil abych to vyzkoušel a né abych ušetřil :lol:
A pokud BMWlux upravuje auta s přímím vstřikováním,tak jsou asi jediní na světě :wink:
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#103 Příspěvek od BMWX5power »

Rejchy píše:Tak já to do auta nalil abych to vyzkoušel a né abych ušetřil :lol:
A pokud BMWlux upravuje auta s přímím vstřikováním,tak jsou asi jediní na světě :wink:


Já to také dělal ze zvědavosti, ale když sem si vyzkoušel že to funguje a funguje to dobře, tak proč si tím trochu neušetřit.

Stejné to bylo před 8mi roky když se ještě kupoval řepkový olej za 9,90, taky to byla nová věc a kyždý jí odsuzoval, já už na něj najel 100000 km bez jakékoliv upravy a transit jede pořád jak novej, vždy se najdou zarytí odpůrcy ale nadruhou stranu znám osobně několik desítek lidí co nedají na olej dopustit.
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#104 Příspěvek od Poldav6 »

Lukke: jednotka se dá úplně vypnout. Takže zvykání zpět na benzín by mělo být velice rychlé, např. v případě tvé cesty mimo..

S tím přímým vstřikováním si taky nejsem úplně jistý.. Jestli ten motor je podobný jako FSI motory od VW tak to spíš ne..

Jinak já ušetřím na nádrž 400 - 500. V ideálním případě ještě víc. A navíc mě těší, že mám výkon možná vyšší než Lukke s novějším třílitrem ;-)
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#105 Příspěvek od Lukke »

Polda: Tak můžeme někdy lehce pozávodit, jestli to dá rozdíl 20kW... osobně o tom pochybuju. :) Pokud by to bylo vyladěný a neměl jsi žádný problémy, klidně bych do toho šel taky, ale tohle se mi nelíbí... No, informuj dále, zajímavé téma.
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#106 Příspěvek od magorcondoria »

Přijel jsi tam určitě stím,že to nefunguje jak má.To že se musí ujet tísíc Km,aby se to nastavilo ti řekli, patrně proto, aby se tě zbavili.Normálně se adaptace po výmazání starých hodnot nastaví i za 50 km(minimálně jeden start se studeným motorem a zahřátí na provozní teplotu)
Ten BmLux už trochu znám,ale jen sprostředkovaně,od lídí, co už tam nikdy nepojedou. :lol:
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#107 Příspěvek od Lukke »

Já mám také takový pocit... Jak píše magor... Např. při čipování či změně paliva z N95 na N98 stačí několikrát naplno sešlápnout plyn (např. 10x vyjet kopec pod plným plynem) a hodnoty by se měly upravit. Určitě bych zajel do bmwlux (až tam budeš mít čistý ethanol) a chtěl to dát do pořádku. Za 20 tisíc očekávám poněkud jiné služby...
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#108 Příspěvek od Poldav6 »

No mně přijde, že s tím máte větší problém než já :-) Navíc se zase dostáváme do roviny teoretizování.. Až přijde někdo s jednotkou od jiné firmy a řekne, že mu to fungovalo 100% hned, možná nad tím začnu přemýšlet. Ten FFV syndrom je zdokumentovaný.. a přesto by se podle vás mělo vše přenastavit bleskově, ne až po několika nádržích...

Kvůli roztrhnuté manžetě na jiném autě jsem teď vyrazil na hory s 330xi, takže už adaptuju :-) chod motoru při poměru 1:5 (10l benzínu na nádrž) běží krásně, pokud benzín je 100, tak teď 97-99. Auto jede stále jede jak drak..
Pokud to takhle vydrží a stáhnu dlouhodobou spotřebu na 11,5l (o 1-1,5l víc než průměr na benzín).. Budu spokojený.
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#109 Příspěvek od magorcondoria »

Zajímavé Google zná jen"FFU femur-fibula-ulna".To to určitě nebude.
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#110 Příspěvek od Lukke »

Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#111 Příspěvek od Poldav6 »

Nedivím se, že FFU s danou věcí moc nesouvisí, právě proto jsem také psal o FFV.

Lukke, když jsem to hledal, tak jsem našel. Teď už tu informaci mám a znovu ji dohledávat nebudu, byl to nějaký US web o FFV autech..
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#112 Příspěvek od rooc »

já jsem se s tím moc nesral..moje má vražednou fabii 1,2htp a tam jsem to cpal cca 10litrů n95 a zbytek e85...se 40lw autem...dokonce jsem neměl problém rozhulákat to na 190...autu nic nebylo jezdil jsme na to cca rok
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#113 Příspěvek od BMWX5power »

rooc píše:já jsem se s tím moc nesral..moje má vražednou fabii 1,2htp a tam jsem to cpal cca 10litrů n95 a zbytek e85...se 40lw autem...dokonce jsem neměl problém rozhulákat to na 190...autu nic nebylo jezdil jsme na to cca rok


190 s 1,2 htp jasně :lol: :wink:
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#114 Příspěvek od magorcondoria »

Fobie by potřebovala k dosažení 190Km/h 100HP! (je to spočítané, pro rejpaly)
Z toho výplívá, pokud natankuji ten sajrajt do motoru co má 150HP stoupne výkon na 184HP! :lol:
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#115 Příspěvek od BMWX5power »

magorcondoria píše:Fobie by potřebovala k dosažení 190Km/h 100HP! (je to spočítané, pro rejpaly)
Z toho výplívá, pokud natankuji ten sajrajt do motoru co má 150HP stoupne výkon na 184HP! :lol:


špatně, pro dosažení 190km/h by potřebovala 100 motorů htp
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#116 Příspěvek od rooc »

hoši proč bych kecal... :-) tachometrových 190 tam prostě bylo :-) otáčky v bezvědomí, ale bylo :-) nepotřebuju si honit triko doteď, než jsem si pořídil bmw, tak jsem jezdil s imprezou wrx sti rv 2011, které se tachometr zasekl o 260 a otáčky dál stoupaly, netuším kolik to jelo...a ta fabka takto prostě jela(znovu opakuju tachometrových) :-) tečka.. :-)
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#117 Příspěvek od Poldav6 »

Rychloměry prvních Fabií a Octavií byly hodně optimistické, to je fakt :-) Seděl jsem v Octavii TDI 66kw a jeli jsme přes 200 tacho. Známý co v ní měl 1.8t 110kw zase tvrdil, že 240 jede.. Takže bych to viděl na optimistických 25kmh oproti realitě :-) V procentech to je 10-15% odchylka...
meris
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: čtv 16.09.2010 00:00
Bydliště: Praha

#118 Příspěvek od meris »

Začínám nad tím velice uvažovat, ale nevím, jestli je to vhodné na e36ku 2,5 z 93 roku.
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#119 Příspěvek od Lukke »

meris: Myslím, že to nemá vůbec smysl.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#120 Příspěvek od Poldav6 »

meris: Tvoje úvaha má několik rovin :)

První je, jestli to auto vydrží. Někdo říká, že E85 neuškodí autum vyrobeným po r. 2000, někdo říká, že to je ok pro auta od 1990

Druhá.. No to tady řešíme, poměr cena-spolehlivost-výkon :)
Odpovědět