Ono když tou sekačkou sečeš 4500m3 několikrát měsíčně tak je to znát, a navíc tyhle motory honda jsou docela rozežraný takže sem určitě pár stovek ušetřil. Jinak na nádrži je to v současné době 50kč.Lukke píše:BMWX5power: A to ti tahle laborace stojí za těch ušetřených pár korun (resp. 15,- Kč na nádrži)...? Nechápu.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ethanol E85
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
- Klubové ID: 1795
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
BMW e53 X5 3.0D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
- Klubové ID: 1795
Já to také dělal ze zvědavosti, ale když sem si vyzkoušel že to funguje a funguje to dobře, tak proč si tím trochu neušetřit.Rejchy píše:Tak já to do auta nalil abych to vyzkoušel a né abych ušetřil![]()
A pokud BMWlux upravuje auta s přímím vstřikováním,tak jsou asi jediní na světě
Stejné to bylo před 8mi roky když se ještě kupoval řepkový olej za 9,90, taky to byla nová věc a kyždý jí odsuzoval, já už na něj najel 100000 km bez jakékoliv upravy a transit jede pořád jak novej, vždy se najdou zarytí odpůrcy ale nadruhou stranu znám osobně několik desítek lidí co nedají na olej dopustit.
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
BMW e53 X5 3.0D
Lukke: jednotka se dá úplně vypnout. Takže zvykání zpět na benzín by mělo být velice rychlé, např. v případě tvé cesty mimo..
S tím přímým vstřikováním si taky nejsem úplně jistý.. Jestli ten motor je podobný jako FSI motory od VW tak to spíš ne..
Jinak já ušetřím na nádrž 400 - 500. V ideálním případě ještě víc. A navíc mě těší, že mám výkon možná vyšší než Lukke s novějším třílitrem
S tím přímým vstřikováním si taky nejsem úplně jistý.. Jestli ten motor je podobný jako FSI motory od VW tak to spíš ne..
Jinak já ušetřím na nádrž 400 - 500. V ideálním případě ještě víc. A navíc mě těší, že mám výkon možná vyšší než Lukke s novějším třílitrem

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
Přijel jsi tam určitě stím,že to nefunguje jak má.To že se musí ujet tísíc Km,aby se to nastavilo ti řekli, patrně proto, aby se tě zbavili.Normálně se adaptace po výmazání starých hodnot nastaví i za 50 km(minimálně jeden start se studeným motorem a zahřátí na provozní teplotu)
Ten BmLux už trochu znám,ale jen sprostředkovaně,od lídí, co už tam nikdy nepojedou.
Ten BmLux už trochu znám,ale jen sprostředkovaně,od lídí, co už tam nikdy nepojedou.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Já mám také takový pocit... Jak píše magor... Např. při čipování či změně paliva z N95 na N98 stačí několikrát naplno sešlápnout plyn (např. 10x vyjet kopec pod plným plynem) a hodnoty by se měly upravit. Určitě bych zajel do bmwlux (až tam budeš mít čistý ethanol) a chtěl to dát do pořádku. Za 20 tisíc očekávám poněkud jiné služby...
No mně přijde, že s tím máte větší problém než já
Navíc se zase dostáváme do roviny teoretizování.. Až přijde někdo s jednotkou od jiné firmy a řekne, že mu to fungovalo 100% hned, možná nad tím začnu přemýšlet. Ten FFV syndrom je zdokumentovaný.. a přesto by se podle vás mělo vše přenastavit bleskově, ne až po několika nádržích...
Kvůli roztrhnuté manžetě na jiném autě jsem teď vyrazil na hory s 330xi, takže už adaptuju
chod motoru při poměru 1:5 (10l benzínu na nádrž) běží krásně, pokud benzín je 100, tak teď 97-99. Auto jede stále jede jak drak..
Pokud to takhle vydrží a stáhnu dlouhodobou spotřebu na 11,5l (o 1-1,5l víc než průměr na benzín).. Budu spokojený.

Kvůli roztrhnuté manžetě na jiném autě jsem teď vyrazil na hory s 330xi, takže už adaptuju

Pokud to takhle vydrží a stáhnu dlouhodobou spotřebu na 11,5l (o 1-1,5l víc než průměr na benzín).. Budu spokojený.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
- Klubové ID: 1795
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
- Klubové ID: 1795
hoši proč bych kecal...
tachometrových 190 tam prostě bylo
otáčky v bezvědomí, ale bylo
nepotřebuju si honit triko doteď, než jsem si pořídil bmw, tak jsem jezdil s imprezou wrx sti rv 2011, které se tachometr zasekl o 260 a otáčky dál stoupaly, netuším kolik to jelo...a ta fabka takto prostě jela(znovu opakuju tachometrových)
tečka.. 




