Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Startování s nebo bez vyšlápnuté spojky?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od xyron »

Deathbox píše:co golf, ten je rád že to vůbec nějak jede :D


no jo :D :D ... ale na zimu je to preci jen praktictejsi nez Z4 8)
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#22 Příspěvek od Kalasnikov »

Vaculík je taky postavička :roll:

Stačí si přečíst pár článků ve Světě Notorů. Třeba v testu fabie 1,2 TSi lakonicky konstatuje že při 12 tis km se začíná ozývat rachtání řetězu a blíží se jeho přeskočení. A dál už to v článku neřeší a věnuje se kvalitě sedadel :D

Po telefonátu do redakce se dozvíme že škodovka o tom ví a že došlo ke změně dodavatele řetězů a všechno by mělo být v pořádku.

A po půl roce je časopise napsáno že problém přeskakování řetězu u 1,2 Tsi stále nevyřešen. :D
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#23 Příspěvek od bibikuba »

tak si to vyzkoušej-když v těhle mrazech startuješ bez vyšláplé spojky a stojíš na rovině kára se ti rozjede jak je olej tuhej :) v zimě je to myslím vhodný spojku vymačkávat,myslím se šetří aku a startér-nemá to takovej odpor..Jinak normál bez spojky,myslím jde jen o to v zimě tomu odlehčit :D samozřejmě můj osobní názor..Stejně tak nechápu proč někdo v těhle mrazech startuje zmrzlé auto a má puštěnej větrák topení,rádio atd...Nejen že je to puštěný k ničemu ale je to zbytečná žátěž pro AKU atd...specialita řidiček :D :D
jarin36
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: stř 30.07.2008 00:00
Bydliště: Prachatice

#24 Příspěvek od jarin36 »

Ja jsem nedavno resil dvouhmotovy setrvak, a bylo mi receno ze pri startovani se seslaplou spojkou dostava setrvak zabrat od starteru a moc mu to nesvedci :wink: takze startuju bez spojky ale je fakt ze s tou zarazenou rychlosti je to nebezpecny, kdyz se clovek zapomene :lol:
balda88
Registrovaný
Příspěvky: 574
Registrován: ned 21.10.2007 00:00
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od balda88 »

V sobotu jsem měl půjčenou F30 320d manual a startování pouze s vyšláplou spojkou.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#26 Příspěvek od libovka »

MattyX píše:se sešláplou spojkou šetřím starter , ale vlastně stojím na spojce ... naopak setrim spojku ale starter taha i hridel do prevodovky ...takze ?:D je to uplne fekal , protoze kdyz je pak nekdo jitrnica (a ze takovych lidí znám ) co stojí na křižovatce na spojce se zařazenou 1 tak tam pak trpí axiály a spojka ... ;)


Jak může při vyšláplé spojce startér tahat hřídel do převodovky.Trošku nesmysl ne.

Start i vypnutí motoru je lepší se spojkou.Hlavně právě u aut které mají dvouhmoták. :wink:
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#27 Příspěvek od mequi »

Psal : naopak setrim spojku ale starter taha i hridel do prevodovky .. takže je to protiklad když vyšlápneš spojku. :wink:
Odpovědět