Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

spatne sedi kotouce nebo desky?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
osracing
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: stř 25.08.2010 00:00

#1 Příspěvek od osracing »

Ahoj. Namontoval jsem si nove brzdove kotouce a po ujeti cca 200km je na horni hrane porad asi 2mm siroky pruh neobrzdene ochrane barvy. Na pohled to vypada ze desticka je moc na stredu kotouce a nedotika se cele plochy. Je to vubec mozne nebo jsem udelal neco spatne pri montazi? Problem je na obou prednich kolech.

Diky za nazory.
osracing
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: stř 25.08.2010 00:00

#2 Příspěvek od osracing »

foto
Přílohy
foto
foto
Fotografie0252.jpg (74.85 KiB) Zobrazeno 1531 x
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#3 Příspěvek od ACDC »

Řekl bych, že je to normální. Při nových destičkách se musí většinou srovnat kotouč právě vně.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

ferodo racing ? :) dobrá volba ;) 8)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
osracing
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: stř 25.08.2010 00:00

#5 Příspěvek od osracing »

tak myslite ze se to jeste po nekolika stovkach km srovna? jeste jsem to nevidel nikdy :(

jj Ferodo jsou paradni. jen jsem s nima znicil predchozi kotouce...

jaky mate nazor na zajizdeni novych kotoucu? stejny postup jako pri zajizdeni sportovnich desticek?


par fotek: http://www.osracing.estranky.cz/fotoalbum/okruhy/
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

ja mel tedka taky DS 3000 , super destičky :) kotouče s něma samozřejmě zařvou protože to co se dá u nás sehnat nejsou sportovní kotouče :) ja počítam k sadě ferod jednu sadu kotoučů :D v ideálním případě třebas třecí segmenty od Ap racing :lol: ale to je palba jako prase :) co se týče zajíždění , dodržel bych ten postup co je napsanej na ferodech a ktouče se s tím už nějak poperou :twisted: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
osracing
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: stř 25.08.2010 00:00

#7 Příspěvek od osracing »

ja mam DS2500 a ve srovnani se serii je to uplne jina liga. ja prave puvodni kotouce znicil na okruhu v Moste. po vychladnuti zacaly vybrovat... reseni jsou plovouci kotouce ale cena je trochu vysoka (cca25tis.). koupil jsem tedy aspon dvoudilne ze Z4 tak uvidime.

necham je trochu sednout a pak je uvidime... zatim me trapi ze nebrzdi po cele plose. jako by ta desticka byla moc u stredu ( i na pohled ). ale zas si rikam ze snad neni mozne to namontovat spatne. porad si rikam jestli jsem neco neudelal spatne :oops:
Lubos1971
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 07.12.2011 01:00

#8 Příspěvek od Lubos1971 »

Já bych si s tím nelámal hlavu, takový proužek jsem viděl snad na všech autech. Kolik % plochy kotouče ten okraj dělá, potažmo o kolik se může snížit brzdný účinek tím, že je tato plocha nevyužitá? IMHO je to zanedbatelné.
Naopak bych řekl, že z té fotografie je vidět, že destičky zabírají pěkně pravidelně po celé své ploše, to je snad důležitější.

BTW - co takhle EBC Greenstuff pro běžné nebo Yellowstuff pro polozávodní použití? Používal jsem Greenstuff na Hondě Civic, životnost bych porovnal s továrním materiálem, ale Greenstuff nepískaly a především skoro vůbec nešpinily. Teď když jsem povýšil mezi skutečná auta (E90 330i) půjdu do nich při první příležitosti znovu.
osracing
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: stř 25.08.2010 00:00

#9 Příspěvek od osracing »

Lubos1971 píše:Já bych si s tím nelámal hlavu, takový proužek jsem viděl snad na všech autech. Kolik % plochy kotouče ten okraj dělá, potažmo o kolik se může snížit brzdný účinek tím, že je tato plocha nevyužitá? IMHO je to zanedbatelné.
Naopak bych řekl, že z té fotografie je vidět, že destičky zabírají pěkně pravidelně po celé své ploše, to je snad důležitější.

BTW - co takhle EBC Greenstuff pro běžné nebo Yellowstuff pro polozávodní použití? Používal jsem Greenstuff na Hondě Civic, životnost bych porovnal s továrním materiálem, ale Greenstuff nepískaly a především skoro vůbec nešpinily. Teď když jsem povýšil mezi skutečná auta (E90 330i) půjdu do nich při první příležitosti znovu.


JJ o EBC jsem taky premyslel. Na jare budu kupovat zadni desticky tak je mozna zkusim. Cenove budou asi levnejsi nez Ferodo. Jinak dival jsem se na kamaradovo 130i a ma tam ten prouzek taky... Na puvodnich brzdach jsem ho ale nemel. Je to zvlastni :crazy: Jinak gratulace k 330i. Je to skvele auto! Kamard ji take mel a doporucuji koupit BMW Performance vyfuk. Ten zvuk je famozni.
Odpovědět